quote:Op maandag 5 juli 2010 12:45 schreef speknek het volgende:
Concrete plannen zijn er nog niet, maar het zal wel ergens volgend jaar zomer zijn, tegen de tijd dat ik moet promoveren, want er is niets zo moois om vlak voor je huwelijksdag een hartstilstand van de stress te krijgen.
En waar kan ik dat komen bekijken?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:08 schreef JAM het volgende:
Het toneelstuk komt er, tekst en regie: JAM. Uitvoering 27 en 28 augustus.
Zie aan! Dan ga ik deze week aan de slag. Blijft het bij eerder genoemde ondertitel? Die vind ik best titelwaardig.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:08 schreef JAM het volgende:
Ik wil heel graag weten waar ik trots op je mag komen zijn. En ik wil niet op de poster moeten wachten.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:08 schreef JAM het volgende:
De bedoeling was om teleurstelling weer te geven over het feit dat iemand zou denken dat ik uberhaupt een knalroze overhemd zou dragen en toen zag ik een mogelijkheid om pro-actief een grapje over Ringo te maken (die volgens mij overal een knalkleurig ratjetoe van zou maken) die tegelijkertijd een voorzet zou vormen voor een mooi fashion-statement.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:57 schreef mane het volgende:
[..]
Ik probeerde een beeld te krijgen van jou en je roze overhemd. Wat Ringo daar mee te maken heeft, weet ik niet.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef speknek het volgende:
Ik heb een knalroze zwembroek. Daarmee toon ik aan dat ik niets hoef te compenseren. Ik ben down met mijn geaardheid. Als bewijs vorige week op m'n knieen gegaan voor m'n vriendin. Met een ring deze keer.
Mocht je ooit in de buurt van de Universiteit Utrecht komen moet je het laten weten.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Van harte, spekman.
En ik geef me graag over aan wetenschappelijke experimenten (zolang ik mijn broek mag aanhouden).
Wat was dat ook weer? Een trap zonder leuning of toch De man die zijn boeken op hoogte sorteerde? Ik ben het even kwijt.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:17 schreef Ringo het volgende:
Zie aan! Dan ga ik deze week aan de slag. Blijft het bij eerder genoemde ondertitel? Die vind ik best titelwaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |