Het is geen geniale actie, het is een trieste actie een anti voetbal actie. Nog erger dan de halve finale van de Champions League tussen Barcelona en Inter.quote:
Ja denk wel!!! vandaag tapijt in me slaapkamer geflikkerd, dus weer een stapje dichterbij!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vette goal! Vanavond weer BC2 trouwens?
Nice.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja denk wel!!! vandaag tapijt in me slaapkamer geflikkerd, dus weer een stapje dichterbij!
zou je vies tegen vallenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig meiden zijn die niet al zwijmelen bij het horen van het woord liefde
Geen leuke kroegen waar jij woont?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vette goal! Vanavond weer BC2 trouwens?
Hier niet.... uitgaan is zo 1800 hier in Enschede..... Allemaal stink studenten en morgen groot feest, dus ff wat energie besparenquote:
Haha waarom dat, omdat je mee moet naar films als Sex and the Cityquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Diegenen die dat wel doen zijn sowieso de gevaarlijkste.
Ik hoop het niet, ik heb de hele week al niks in huis gedaan omdat het gewoon te warm was. Morgen is mijn laatste kans.quote:
dat zou ik niet eens erg vindenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Haha waarom dat, omdat je mee moet naar films als Sex and the City![]()
Schoonmaken is stom!
Wordt het morgen strandweer jongens?
Ik kijk bijna alles wat beweegt, maar Sex and the City is pushing it. Ik ben ook overgehaald om de Lovely Bones te zien. Gadverdamme wat een vreselijke kutfilmquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Haha waarom dat, omdat je mee moet naar films als Sex and the City![]()
Schoonmaken is stom!
Wordt het morgen strandweer jongens?
zijn ze ook niet, het zijn de vrouwen met een "vlot" kapsel die het gevaarlijkst zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:25 schreef GameBabe het volgende:
Maar dan snap ik nog steeds niet waarom die vrouwen het gevaarlijkst zijn CE...
Ow, nu snap ik het.quote:
Hij in één topic, jij altijd in een heel forumquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:56 schreef GameBabe het volgende:
Jongens jongens, wat een gewijf weer, een beetje respect voor ons babybaarders ja![]()
En DJ, what the hack zijn wijven met een vlot kapsel, zoiets![]()
[ afbeelding ]
I do get the point nowquote:
je snapt toch wel dat dat kletsen is he.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk boeit hem dat wel, een grote club die hem vele miljoenen kan beloven zal zich nu wel twee keer bedenken of ze een speler met zo'n slechte naam aan te trekken.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat type vrouwen moet je in de kut schoppenzakgeld vragen
dank u dank uquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
I do get the point nowJe hebt gelijk, dat type vrouwen moet je in de kut schoppen
Je wilt een toyboy wordenquote:
ik heb medelijden met de toyboy van zo'm figuurquote:
Integendeel. Maar frappant is het wel hoeveel vrouwen, na de worp(en), veranderen in dit soort vleeshompen met vlot haar.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hij in één topic, jij altijd in een heel forum
Ik vond de Paddy's best tof andersquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hier niet.... uitgaan is zo 1800 hier in Enschede..... Allemaal stink studenten en morgen groot feest, dus ff wat energie besparen![]()
Ik zuip doordeweeks meer dan in het weekend over het algemeen, dan is me OV geldig
Suarez deed wat hij moest doen, zo simpel is het. Het zegt ook wat over je kwaliteiten als je het in 120 minuten niet lukt te winnen. En het gaat gooien op de laatste seconde van de wedstrijd. Ik zat meer te ergeren aan Ghana hoe ze dachten penalty's te moeten nemen, wat een desinteresse. Van stilstand beetje op doel mikken. Zo'n beetje elke keeper houdt die ballen eruit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is geen geniale actie, het is een trieste actie een anti voetbal actie. Nog erger dan de halve finale van de Champions League tussen Barcelona en Inter.
Waarom?
Ghana was doorgegaan als Suarez er niet met z'n vieze handen aan zou hebben gezeten. Nu heeft Suarez de grootst mogelijke straf gekregen, rood en een penalty tegen. Dit kan natuurlijk niet anders, er is geen andere straf voor deze overtreding.
Zielige anti voetbal actie.
Nee hengelo is superquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hier niet.... uitgaan is zo 1800 hier in Enschede..... Allemaal stink studenten en morgen groot feest, dus ff wat energie besparen![]()
Ik zuip doordeweeks meer dan in het weekend over het algemeen, dan is me OV geldig
Dat is het in Hengelo ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:26 schreef KneusTeun het volgende:
Enschede is echt zo saaaaai! elke week staan dezelfde mensen op exact dezelfde plekken dezelfde verhalen te vertellen en vervolgens eindigt elke avond in dezelfde teleurstelling.
LOL spaanse volkslied klinkt een beetje als star wars muziek..
zeker zo'n gehucht met 1 supermakt en een kerk en dat was hetquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:53 schreef GameBabe het volgende:
Zo net bij pa en ma gegeten. Mijn broertje wist me precies te vertellen waar ik gister was geweest in het dorp, hoe diegene eruit zag waar ik mee was en wat ik aan hadEcht erg zo'n dorp.
Nu lekker met een kop thee voetbal kijken terwijl ik eigenlijk moet studeren...
dan zal ik het goed maken met jequote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Voelde me al niet zo goed maar nu is het nog erger
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan zal ik het goed maken met je
[ afbeelding ]
Ehm nee is wel een stuk groter (De gemeente telt 25.424 inwoners (1 januari 2010, bron: CBS) ), kan zo al 10 supermarkten en 5 kerken bedenken...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zeker zo'n gehucht met 1 supermakt en een kerk en dat was het
25.000 mensen en dan nog weet iedereen van elkaar wat ze doen, dat is best erg jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ehm nee is wel een stuk groter (De gemeente telt 25.424 inwoners (1 januari 2010, bron: CBS) ), kan zo al 10 supermarkten en 5 kerken bedenken...
Maar toch gaan roddels echt 10x sneller dan in Leiden... toch wel een behoorlijk cultuurverschil ofzo...
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan zal ik het goed maken met je
[ afbeelding ]
Men weet in ieder geval wat ik doequote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
25.000 mensen en dan nog weet iedereen van elkaar wat ze doen, dat is best erg ja
woon zelf in een dorpje met 15-17.000 inwonders maar het is lang niet zo erg hier.
ja papa weet wel wat mooi isquote:
Het is inderdaad een erg leuke damequote:
Omdat je die jaren achter je aan hebt dwepen als je er een keertje mee in bed duikt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:25 schreef GameBabe het volgende:
Maar dan snap ik nog steeds niet waarom die vrouwen het gevaarlijkst zijn CE...
haha ja dat is waar ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is inderdaad een erg leuke damemaar ik zal er verder niets over zeggen want dan gaat flodder weer gênante vragen stellen
Maar uiteindelijk kwetst eerlijkheid het minst denk ik... dus is het aardiger om eerlijk te zijn...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:23 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Omdat je die jaren achter je aan hebt dwepen als je er een keertje mee in bed duikt.
Dat is funest voor een lieve jongen zoals ik, ik ben weer Te Aardig om haar ter plekke de grond in te praten, en zo definitief weg te jagen.
verklaard een hoop .quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En liefde en lust als vrouw uit elkaar houden is lastig, gemene hormonen in je hoofd
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
HO HO HO
Zo ff VI oranje kijken en dan ga ik
Kut weer wel om te fietsen
Underboobsquote:
Ha die spank, what's up?quote:
Ok. Leuk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:43 schreef Flodder450 het volgende:
lang geleden dat ik dat liedje heb gehoord
Ik zit echt helemaal kneitervol van die BBQ daarnet, morgen weer een BBQ en gister ook al een! Ik ga dood! Mn arme aderen!quote:
Morgen Soliquequote:
quote:
Ben je al zo oud?!quote:Op zondag 4 juli 2010 08:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Heb het in eeuwen niet gedronken, maar het klinkt niet aantrekkelijk op de nuchtere maag...
Tip: rij geen 50km/h te hardquote:Op zondag 4 juli 2010 09:35 schreef AQuila360 het volgende:
Mhh ok nog heel even wachten dan![]()
Ik was bang dat ik 50 te hard had gereden bij wegwerkzaamhedenMaar ik wist niet zeker of ik geflitst was dat was wel kut
![]()
Was wel grappig want is de lease wagen van pap dus die bekeuringen komen op het werk aan. En toen kwam die afgelopen week thuis met een bekeuring en toen zei die van '' Zit je want dit ga je niet leuk vinden''
En ik schrok manMaar toen was het een bekeuring voor hem van 10 km te hard ofzo
Maar die was van een week terug en dat andere is nu wel een 4 weken geleden dus denk dat het toch niets was![]()
Kon ik niet echt iets aan doenquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kon ik niet echt iets aan doen![]()
Maar het is wel altijd goed schrikken
Echt wel, gewoon je rechter voet amputerenquote:Op zondag 4 juli 2010 09:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kon ik niet echt iets aan doen![]()
Maar het is wel altijd goed schrikken
Nee was gewoon een gare situatie daaroquote:Op zondag 4 juli 2010 09:39 schreef Morthill het volgende:
[..]er was een alien die je lichaam had overgenomen en het bord met de maximumsnelheid negeerde en nog eens extra op het gas trapte?
Idd, hoe durven ze te controleren of je je aan de regels houdt. Zeker op een plek waar dat extra gevaar oplevert voor mensen die aan de weg werken. Het is een grof schande.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee was gewoon een gare situatie daaro![]()
Sowieso is dat flitsen kut
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Idd, hoe durven ze te controleren of je je aan de regels houdt. Zeker op een plek waar dat extra gevaar oplevert voor mensen die aan de weg werken. Het is een grof schande.
Jee, armzalige lutser. Bij wegwerkzaamheden te hard rijden is toch wel droeftoeter optima forma.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:35 schreef AQuila360 het volgende:
Mhh ok nog heel even wachten dan![]()
Ik was bang dat ik 50 te hard had gereden bij wegwerkzaamhedenMaar ik wist niet zeker of ik geflitst was dat was wel kut
![]()
Was wel grappig want is de lease wagen van pap dus die bekeuringen komen op het werk aan. En toen kwam die afgelopen week thuis met een bekeuring en toen zei die van '' Zit je want dit ga je niet leuk vinden''
En ik schrok manMaar toen was het een bekeuring voor hem van 10 km te hard ofzo
Maar die was van een week terug en dat andere is nu wel een 4 weken geleden dus denk dat het toch niets was![]()
Want ze werken niet 's avonds aan de weg, nooitquote:Op zondag 4 juli 2010 09:46 schreef AQuila360 het volgende:
Het was sowieso in de avond en het was ook in eerste instantie onduidelijk
Nee ze werken daar niet s'avonds! Sterker nog ze moeten daar nog beginnen met werken maar het is al wel een beetje afgezet dusquote:Op zondag 4 juli 2010 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want ze werken niet 's avonds aan de weg, nooit
En onduidelijk? Als je je ogen dicht hebt wel ja
quote:
Als die meid er zo bij staat snap ik datquote:Op zondag 4 juli 2010 09:52 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Morge! Vandaag een nieuwe poging om richting strand te gaan
Te warm om te slapenquote:
Succes! Zijn er nog leuke mannen/vrouwen die in de buurt van leiden naar het strand gaanquote:Op zondag 4 juli 2010 09:52 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf een bepaalde snelheid is het een misdrijf en geen overtreding meer en valt het niet meer binnen wet mulder, dan moet de rechter volgens mij het bedrag bepalen, dus dan zou het best langer kunnen duren...quote:Op zondag 4 juli 2010 09:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee ze werken daar niet s'avonds! Sterker nog ze moeten daar nog beginnen met werken maar het is al wel een beetje afgezet dus![]()
Laten we het er op houden dat het geen eerlijke situatie is want normaal rijd ik nooit zo hard. Altijd +/- 5 harder ofzo
Zeg dat je in en achterstandswijk bent opgegroeidquote:Op zondag 4 juli 2010 09:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee was gewoon een gare situatie daaro![]()
Sowieso is dat flitsen kut
Slaat nergens opquote:Op zondag 4 juli 2010 10:29 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Zeg dat je in en achterstandswijk bent opgegroeid
kom je dr altijd mee weg![]()
ik had dr wel 1quote:Op zondag 4 juli 2010 11:03 schreef AQuila360 het volgende:
Geen driewieler gehad vroeger!
daar kun je wel mee weg komen.
Mhh oke dan nog maar even afwachtenquote:Op zondag 4 juli 2010 10:12 schreef GameBabe het volgende:
Vanaf een bepaalde snelheid is het een misdrijf en geen overtreding meer en valt het niet meer binnen wet mulder, dan moet de rechter volgens mij het bedrag bepalen, dus dan zou het best langer kunnen duren...
Nee, eerst moet de officier van justitie nog bepalen of hij een schikking voorstelt of dat je voor moet komen en daarna pas komt er een rechter aan te pasquote:Op zondag 4 juli 2010 10:12 schreef GameBabe het volgende:
Vanaf een bepaalde snelheid is het een misdrijf en geen overtreding meer en valt het niet meer binnen wet mulder, dan moet de rechter volgens mij het bedrag bepalen, dus dan zou het best langer kunnen duren...
sommige mensen gaan nog wel eens uit op een zaterdag avond, raar hequote:
WOWquote:Op zondag 4 juli 2010 09:52 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gebeurde er?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb gister nog een auto ongeluk gehad.
Gelukkig zelf niks, alleen vriendin heeft wel last van der nek.
Wel in de buurt van Leiden maar niet op het strand.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:12 schreef GameBabe het volgende:
Succes! Zijn er nog leuke mannen/vrouwen die in de buurt van leiden naar het strand gaan![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel in de buurt van Leiden maar niet op het strand.
Ga rondje rennen om de Zegerplas in Alphen, lekker koel briesje en goed weer ervoor.
Ontbijten is altijd lekker jaquote:Op zondag 4 juli 2010 12:52 schreef Morthill het volgende:
Zo, lekker ontbeten bij Puur, bediening was niet ideaal (drinken kwam erg laat), maar wel een paar lekkere sneetjes toast, croissantje en muffin in het ochtendzonnetje
zeer nuttige informatiequote:Op zondag 4 juli 2010 13:14 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb zojuist ervoor gezorgd dat leiden weer een rokje minder heeft. Trouwens wel grappig als je de bevolkingspiramide ziet op wiki dan zie je dat er extreem veel vrouwen tussen de 20 en 30 wonen!
Utrecht heeft dat ook trouwens!quote:
dat is wel wat dichter bijquote:
Ik zat achterin :p. Maar achter op een andere auto gereden, niet veel aan de handquote:
van die vieze bond kraagjes , en guido's ?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:05 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Jammer dat je voor elke leuke studente er ook twee dikkopjes in pak bij krijgt. Leidse studenten
Nee die nietquote:
Lekker met dit weerquote:Op zondag 4 juli 2010 14:47 schreef CraniuM het volgende:
Lekker dan been in het gips.
Gelukkig nog niet alleen mijn voet doet lekker veel pijnquote:Op zondag 4 juli 2010 14:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lekker met dit weer![]()
Zal wel jeuken als een gek
Ohh pas net gebeurd?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:53 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet alleen mijn voet doet lekker veel pijn
jij bent ook wel een beetje een guido of niet AQ ?quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij bent ook wel een beetje een guido of niet AQ ?
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:14 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ook een kat...
Totdat dit je overkomt:quote:Op zondag 4 juli 2010 15:14 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ook een kat...
En hoeveel mensen wilde jouw verzuipenquote:
zijn wat?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
En hoeveel mensen wilde jouw verzuipen
Heb je nog dingen geflikt?quote:
Takkeherriequote:
Jack's Mannequin is tofquote:
Ik zeg niet dat ik het slecht vind, maar het mist voor mij gevoel net iets.. geen idee wat eigenlijkquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
mwah
gewoon gigaveel en lang gezwommen
en samen met een paar maten hebben we d-day nagedaan
Wat een generieke kutmuziekquote:
Met z'n vieren op een luchtbed en dan de laatste paar meters het strand oprennen?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
en samen met een paar maten hebben we d-day nagedaan
zoiets jaquote:Op zondag 4 juli 2010 19:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met z'n vieren op een luchtbed en dan de laatste paar meters het strand oprennen?
Of hoe ging het?
Natuurlijk doen ze dat. Zou ik ook doen. Al zijn stenen iets te makkelijk, ik zou voor zwaarder geschut zorgen.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
zoiets ja
en de anderen stenen e.d richting ons gooien
Ik wist dat je een simpel figuur was, maar dit.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:57 schreef AQuila360 het volgende:
GENIAAL FLODDER![]()
![]()
![]()
Wel super lame maar toch moest ik lachen
Het is echt geniaalquote:Op zondag 4 juli 2010 19:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wist dat je een simpel figuur was, maar dit.
Hoezo is het geniaal? Het is normaal voor een jongen van 15 om buiten in het mooie weer te spelen. Snap niet echt waarom dat geniaal zou zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is echt geniaal![]()
Het was gewoon zo stom dat ik dacht van jezus hoe verzin je het
uiterste vervelingquote:Op zondag 4 juli 2010 20:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is echt geniaal![]()
Het was gewoon zo stom dat ik dacht van jezus hoe verzin je het
Ja maar iedereen ligt dus op het strand of is bezig met zwemmen of weet ik wat. En dan zo'n gek als Flodder gaat ineens D-Day naspelenquote:Op zondag 4 juli 2010 20:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hoezo is het geniaal? Het is normaal voor een jongen van 15 om buiten in het mooie weer te spelen. Snap niet echt waarom dat geniaal zou zijn.
Dat moet wel jaquote:
Kanker, jij moet echt een SAAI leven hebben.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar iedereen ligt dus op het strand of is bezig met zwemmen of weet ik wat. En dan zo'n gek als Flodder gaat ineens D-Day naspelen![]()
Dat geloof je toch niet
Jij speelde dus ook D-Day na op het strandquote:Op zondag 4 juli 2010 20:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kanker, jij moet echt een SAAI leven hebben.
hele erge ziektes om je woorden kracht bij te zettenquote:Op zondag 4 juli 2010 20:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kanker, jij moet echt een SAAI leven hebben.
Jij trekt ook snel conclusies.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij speelde dus ook D-Day na op het strand![]()
Alleen gekken zoals jij en ed doen datquote:
WTF gebruiken terwijl je niet eens weet wat fucken is.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:05 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hele erge ziektes om je woorden kracht bij te zetten![]()
maar ja, hele strand was van "WTF?"
Lol neequote:
Dat klinkt behoorlijk vet, zal eens het album checken.quote:
Vroeger moest ik echt niks van deze muziek hebben, maar begin het steeds meer te waarderen.quote:
En ikkuh nigga!! ik ben ook weer back @ battlefieldquote:Op zondag 4 juli 2010 22:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
zo, afgelopen weken elke avond oma bezocht etc etc, afgelopen week ging het minder en dus ook in de nacht samen met de schoonfamilie er gezeten (jezus, wat gaat daar een energie in zitten zeg nachten minder slapen) en afgelopen maandag eindelijk overleden. Dit na dikke 2 maanden in coma en 14 dagen zonder eten en drinken!!!
Afgelopen donderdag de dienst gehad (mooie verhalen) en nu eindelijk normale leventje weer oppakken![]()
Straks als eerste Edje en Kneus weer eens helpen in BF
een hele slechte, maar daar veranderd niks aan.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:13 schreef Morthill het volgende:
Ik blijf me verbazen over hoe dom mensen toch zijn. Ja, BP moeten we met rust laten, want ze zijn bezig met een oplossing voor de milieuramp en dat is goed. Wacht, dus we moeten bedrijven die ecologische rampen veroorzaken en geen benul hebben wat ze eraan moeten doen, en die dus blijkbaar te incompetent zijn om noodscenario's op te stellen, voortaan maar negeren? Wat voor wereld leven we nu werkelijk in?
Hoelaat moet je beginnen dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 07:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja man. Moet ook gebeuren. Zo eerst sporten en dan weer aan de ARBEIT!
Maar je hoeft het bedrijf niet om zeep te helpenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:13 schreef Morthill het volgende:
Ik blijf me verbazen over hoe dom mensen toch zijn. Ja, BP moeten we met rust laten, want ze zijn bezig met een oplossing voor de milieuramp en dat is goed. Wacht, dus we moeten bedrijven die ecologische rampen veroorzaken en geen benul hebben wat ze eraan moeten doen, en die dus blijkbaar te incompetent zijn om noodscenario's op te stellen, voortaan maar negeren? Wat voor wereld leven we nu werkelijk in?
Ik tank toch al niet bij de BP, daar heb ik geen pasje voorquote:Op maandag 5 juli 2010 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik tank er geen litertje minder om bij de BP hoor
Als je er mee wakker wordt wel.quote:
welke film ga je vandaag naspelenquote:Op maandag 5 juli 2010 08:45 schreef Flodder450 het volgende:
Goedemorgen mensen
1e week van mn 2 maanden vakantie zit dr op
nah lolquote:Op maandag 5 juli 2010 08:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
welke film ga je vandaag naspelen![]()
Forrest Gump
Dat zijn geen antwoorden hequote:
Waarom B elftal? Omdat ze 2 personen missen?quote:Op maandag 5 juli 2010 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Ze verliezen gewoon van het B-elftal van Uruguay. Net zoals ze 2 jaar geleden onbegrijpelijk van Rusland verloren
Het elftal draait toch wel behoorlijk op Suarez en Forlanquote:Op maandag 5 juli 2010 08:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom B elftal? Omdat ze 2 personen missen?
Net wakker en nu al kapot. Dat gaat niet goed, he.quote:
Het was wat laat geworden gister, en had ook een behoorlijk bakkie op... Pff het leven van een vrijgezel gaat niet over rozenquote:Op maandag 5 juli 2010 08:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Net wakker en nu al kapot. Dat gaat niet goed, he.
Nee jongquote:Op maandag 5 juli 2010 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Ze verliezen gewoon van het B-elftal van Uruguay. Net zoals ze 2 jaar geleden onbegrijpelijk van Rusland verloren
onbegrijpelijkquote:Op maandag 5 juli 2010 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Klinkt bekendquote:Op maandag 5 juli 2010 09:02 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben ook echt opGisteren 2 uur lang in het meer gelegen, rondgezwommen en wat overgegooid enzo. Pff ik heb een conditie van niks
Vanaf afgelopen zaterdag ben ik weer aan het proberen om mijn conditietraining op te pakken
En je bent nog wel mevrouw theeleut, zoveel thee kan nooit slecht wezen.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:02 schreef GameBabe het volgende:
Het was wat laat geworden gister, en had ook een behoorlijk bakkie op... Pff het leven van een vrijgezel gaat niet over rozen
Goed ideequote:Op maandag 5 juli 2010 09:02 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben ook echt opGisteren 2 uur lang in het meer gelegen, rondgezwommen en wat overgegooid enzo. Pff ik heb een conditie van niks
Vanaf afgelopen zaterdag ben ik weer aan het proberen om mijn conditietraining op te pakken
Ik hou het bij de hometrainer, alle activiteiten die ik buiten kan doen die inspannend zijn (als het te doen is om te fietsen, dan dus niet de auto pakken), stukjes hardlopen en zwemmen bij goed weer. En natuurlijk flink zweten bij intieme activiteitenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed idee
Ik ga vanavond weer op de spinfiets, zoals elke maandagavond (en vul andere dagen in de week ook maar weer in)
Correct Rossdalequote:Op maandag 5 juli 2010 09:17 schreef Rossdale het volgende:
Sportschool etc doe ik niet meer aan, dat is te gedwongen. Als ik het gevoel heb dat ik MOET, dan verlies ik mijn motivatie te snel
THX!quote:Op maandag 5 juli 2010 08:56 schreef GameBabe het volgende:
Gecondoleerd Sharp!
Goedemorgen, ik ben kapot
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het was wat laat geworden gister, en had ook een behoorlijk bakkie op... Pff het leven van een vrijgezel gaat niet over rozen
Damn Ross, wat doe je me weer aanquote:
Ehm de mannen hadden wat anders verzonnen dan thee, de boefjesquote:Op maandag 5 juli 2010 09:09 schreef Solique het volgende:
[..]
En je bent nog wel mevrouw theeleut, zoveel thee kan nooit slecht wezen.
Dat is de beste sport, goed voor de six pack ookquote:Op maandag 5 juli 2010 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En natuurlijk flink zweten bij intieme activiteiten
Kan de bijnaam Theeleut ook zowat in de ijskast, maken we er gewoon zuipschuit van.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:26 schreef GameBabe het volgende:
Ehm de mannen hadden wat anders verzonnen dan thee, de boefjes![]()
Long Island Icetea!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan de bijnaam Theeleut ook zowat in de ijskast, maken we er gewoon zuipschuit van.![]()
Hopelijk morgen ook een flink feestje, verjaardag + gewonnen wedstrijd kan nooit goed gaan.
verkapte "feliciteer-mij-morgen-aub"-postquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
verkapte "feliciteer-mij-morgen-aub"-post
Feliciteer je hem vandaag alvast, hoeft het morgen niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:42 schreef Morthill het volgende:
verkapte "feliciteer-mij-morgen-aub"-post
Hij feliciteert mij ook nietquote:Op maandag 5 juli 2010 09:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Feliciteer je hem vandaag alvast, hoeft het morgen niet.
Mooi vrouwvlees is altijd de beste motivator.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:22 schreef Rossdale het volgende:
Sportschool kan wel leuk zijn, toen ik in Eindhoven woonde ging ik wel elke week twee keer. Maar dat was vooral omdat ik er een supercute meisje had leren kennen waarmee ik elke dinsdag en donderdag af sprak. Die wilde ik niet afslaan![]()
Totdat ik samen met haar uitging en ik dus niet meer speciaal hoefde te gaan sporten om af te spreken. Toen was het ook snel gedaan met mijn sportiviteit
Als je het niet leuk vindt dan voelt het gedwongen. We hebben een vaste groep die aan spinning doet, dus het is gezellig. Als ik eens geen zin heb ga ik gewoon niet, maar dat komt echt heel sporadisch voor.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:17 schreef Rossdale het volgende:
Sportschool etc doe ik niet meer aan, dat is te gedwongen. Als ik het gevoel heb dat ik MOET, dan verlies ik mijn motivatie te snel
Radio wel aan toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:46 schreef Morthill het volgende:
hmm, ik moet werken tijdens de wedstrijd van morgendat is de derde WK-wedstrijd van Oranje dat ik in een bus zit. Gelukkig ben ik zondag sowieso vrij.
De wedstrijd via Radio 1 volgen is ook geen strafquote:Op maandag 5 juli 2010 10:46 schreef Morthill het volgende:
hmm, ik moet werken tijdens de wedstrijd van morgendat is de derde WK-wedstrijd van Oranje dat ik in een bus zit. Gelukkig ben ik zondag sowieso vrij.
Ontvangst is vrij matig in Leeuwarden, zeker mijn mijn phone-radio. Maar ik heb op deze manier ook de wedstrijd tegen Brazilië voor een groot deel gevolgd.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De wedstrijd via Radio 1 volgen is ook geen strafTijdens de wedstrijd heb je het toch vast wel vrij rustig in de bus
En het is dus die 130 euro geworden?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:12 schreef Morthill het volgende:
Zo, nieuwe sluiter besteld voor de 40D. Het was of vriend laten fiksen voor 41 euro + fles drank als bedankje of 130 euro bij Canon.
Nee, dan had ik geen nieuwe sluiter twv 41 euro hoeven bestellenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En het is dus die 130 euro geworden?
Oke!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, dan had ik geen nieuwe sluiter twv 41 euro hoeven bestellen
vind t maar kutquote:
Hoezo?quote:
En hoppa, gratis games voor Morthillquote:Op maandag 5 juli 2010 11:49 schreef Morthill het volgende:
hehe, werd vrijdag door een Belgisch nummer gebeld, dus ik gokte dat het voor FOK! was, en inderdaad teruggebeld en het ging om iemand die FOK! wilde bereiken
Dat herinnert me eraan, ik moet nog wat shit naar Koosy versturenquote:
ik vond t lekker warm =( , dit is net weer iets te koud.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo?
Is juist ff goed zo'n dag want dat hete is maar ff leuk en ook niet goed voor alles! Dus ff een koel dagje of 2 is zeer welkom
Ik hoordequote:
Knurftquote:Op maandag 5 juli 2010 12:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoorde
Wieeeewww, Wieeeeeww, howwieewww,
vergeeft het hem, AQ is een duitser.quote:
Zie Pmquote:
Die zijn natuurlijk al vaker afgeslacht door de russen, ook weer zoquote:
Kansloosquote:
Kansloosquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk al vaker afgeslacht door de russen, ook weer zo
Tuurlijk ben ik dat niet echt aan het spelen Nickquote:
Goedzo, tyf maar op naar Duitslandquote:Op maandag 5 juli 2010 12:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik dat niet echt aan het spelen Nick![]()
Iemand had nog moeten komen met PONG aan het spelen![]()
Zo ff naar duitsland voor boodschappen
Hoop dat je daar blijftquote:Op maandag 5 juli 2010 12:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben wel ff blij dat het nu dit weer is, ik heb wel genoeg dagen in de 40 graden hitte staan werken.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vond t lekker warm =( , dit is net weer iets te koud.
als er nu nog zon was dan was het wel te doen
Ook goedemiddagquote:Op maandag 5 juli 2010 12:18 schreef CraniuM het volgende:
Zo eindelijk de eerste dag goed kunnen slapen met mijn been.
En morgeh iedereen.
Kleve?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je had hem toch al?quote:
heb een amerikaanse versie ( ze zijn niet regio vrij ) , maar ik betwijfel of mijn amerikaanse 360 nog lang blijft leven hij is al is gemaakt na een rrod door een doe het zelf mannetje.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kleve?
[..]
Je had hem toch al?
Neem het laatste ruiltopic ff door, daar zag ik hem ook ineens nadat ik hem hier op fok al had gekocht. Je had hem toch al?
Als je een CC hebt kan je een Preowned versie hier bestellen, en niet preowned is die out of stock.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb een amerikaanse versie ( ze zijn niet regio vrij ) , maar ik betwijfel of mijn amerikaanse 360 nog lang blijft leven hij is al is gemaakt na een rrod door een doe het zelf mannetje.
MS europe wou hem niet maken dan moest ik hem opsturen naar amerika wat 100 euro kost
en aangezien het spel bijna niet meer te vinden is wil ik hem toch nog wel hebben voordat ik hem niet meer kan spelen![]()
( heb dus ook een europese 360 )
thanks , kijk eerst wel wat voor reacties ik krijg 30 euro is iig de laagste prijs die ik tot nu toe hebt gezienquote:Op maandag 5 juli 2010 12:53 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Als je een CC hebt kan je een Preowned versie hier bestellen, en niet preowned is die out of stock.
http://www.game.co.uk/search.aspx?&s=Tales+of+Vesperia
Luizebolquote:Op maandag 5 juli 2010 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goedzo, tyf maar op naar Duitsland
[ afbeelding ]
Geinigquote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef Morthill het volgende:
een leuke foto voor de afwisseling
[ afbeelding ]
Kranenburgquote:
ahh thanks , al was die post van een maand geleden vandaar dat ik hem niet zag.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Laatste ruiltopic ff doornemen, daar staat ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |