abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:47:53 #1
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83609994

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:48:22 #2
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83610014
Regen is een vorm van neerslag, net als sneeuw (ijskristallen) en hagel (bevroren regen). Samen wordt dit ook wel hemelwater genoemd.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Regen_(neerslag)#Regenmeter

Misschien wel interessant voor jullie!
pi_83610026
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 15:31 schreef Morthill het volgende:

[..]

Goed punt
Het is geen geniale actie, het is een trieste actie een anti voetbal actie. Nog erger dan de halve finale van de Champions League tussen Barcelona en Inter.
Waarom?

Ghana was doorgegaan als Suarez er niet met z'n vieze handen aan zou hebben gezeten. Nu heeft Suarez de grootst mogelijke straf gekregen, rood en een penalty tegen. Dit kan natuurlijk niet anders, er is geen andere straf voor deze overtreding.
Zielige anti voetbal actie.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:49:41 #4
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_83610057
*mompelt iets over Captain obvious*
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:06:09 #5
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83610777
Duitsland!!! woei, fock die Maradona
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_83610797
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:06 schreef KneusTeun het volgende:
Duitsland!!! woei, fock die Maradona
Vette goal! Vanavond weer BC2 trouwens?
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:10:27 #7
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83610919
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:06 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ja denk wel!!! vandaag tapijt in me slaapkamer geflikkerd, dus weer een stapje dichterbij!
pi_83610930
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:10 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ja denk wel!!! vandaag tapijt in me slaapkamer geflikkerd, dus weer een stapje dichterbij!
Nice.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:13:24 #9
270524 Flodder450
pi_83611015
het koelt hier wel heel hard af

er is al regen bij de waddenzee
pi_83611137
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 15:16 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik denk dat er weinig meiden zijn die niet al zwijmelen bij het horen van het woord liefde
zou je vies tegen vallen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_83611450
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:06 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Geen leuke kroegen waar jij woont?
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_83611474
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:26 schreef Frankii het volgende:

[..]

Het is vakantie man, vrienden van mij zijn bijna allemaal op vakantie.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:31:51 #13
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83611618
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:26 schreef Frankii het volgende:

[..]

Hier niet.... uitgaan is zo 1800 hier in Enschede..... Allemaal stink studenten en morgen groot feest, dus ff wat energie besparen
Ik zuip doordeweeks meer dan in het weekend over het algemeen, dan is me OV geldig
pi_83612193
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:17 schreef DJ_ het volgende:

[..]

zou je vies tegen vallen
Diegenen die dat wel doen zijn sowieso de gevaarlijkste.
pi_83612560
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Diegenen die dat wel doen zijn sowieso de gevaarlijkste.
Haha waarom dat, omdat je mee moet naar films als Sex and the City

Schoonmaken is stom!

Wordt het morgen strandweer jongens?
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_83612667
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:55 schreef GameBabe het volgende:
Ik hoop het niet, ik heb de hele week al niks in huis gedaan omdat het gewoon te warm was. Morgen is mijn laatste kans.
pi_83612718
quote:

[..]

Schoonmaken is stom!

dat zou ik niet eens erg vinden
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_83612924
quote:

[..]

Schoonmaken is stom!

Ik kijk bijna alles wat beweegt, maar Sex and the City is pushing it. Ik ben ook overgehaald om de Lovely Bones te zien. Gadverdamme wat een vreselijke kutfilm
pi_83613885
Maar dan snap ik nog steeds niet waarom die vrouwen het gevaarlijkst zijn CE...
  zaterdag 3 juli 2010 @ 17:28:05 #20
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83614003
2-0! NICE! ik zie een finale NL-D echt wel zitten!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 17:33:29 #21
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83614263
3-0!!!!! okay, Duitsland speelt beetje als Nederland, veel kansen, maar er worden er weinig echt benut.
Hoewel duitsland wel iets beter loopt!
pi_83614771
4-0

pi_83614777
Vier! Mèn
  zaterdag 3 juli 2010 @ 17:45:48 #24
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83614796
Damn je was me voor!
pi_83614829
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:25 schreef GameBabe het volgende:
zijn ze ook niet, het zijn de vrouwen met een "vlot" kapsel die het gevaarlijkst zijn.
alles voor de vrouwen rechten, maar te lui zijn om ook alle taken te doen die dan van je verwacht worden.
+ dat ze echt een probleem hebben met hun houding en overal over lopen zeuren en zeiken
  zaterdag 3 juli 2010 @ 17:46:35 #26
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83614856
Die apenkoppen uit zuid amerika vallen wel doo de mand
  zaterdag 3 juli 2010 @ 17:47:02 #27
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83614878
DJ je lijkt net een wijf in dit topic
pi_83615003
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:47 schreef AQuila360 het volgende:
Ow, nu snap ik het.
Je doet omdat je een hekel aan wijven hebt. Verklaart ook die hoger gamerscore.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 17:51:14 #29
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83615068
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:47 schreef AQuila360 het volgende:
Hij in één topic, jij altijd in een heel forum
pi_83615258
Jongens jongens, wat een gewijf weer, een beetje respect voor ons babybaarders ja

En DJ, what the hack zijn wijven met een vlot kapsel, zoiets

pi_83615408
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:56 schreef GameBabe het volgende:
Jongens jongens, wat een gewijf weer, een beetje respect voor ons babybaarders ja

En DJ, what the hack zijn wijven met een vlot kapsel, zoiets

[ afbeelding ]

prime example
pi_83615641
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:00 schreef DJ_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

prime example
I do get the point now Je hebt gelijk, dat type vrouwen moet je in de kut schoppen
pi_83615771
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 14:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Natuurlijk boeit hem dat wel, een grote club die hem vele miljoenen kan beloven zal zich nu wel twee keer bedenken of ze een speler met zo'n slechte naam aan te trekken.
je snapt toch wel dat dat kletsen is he.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_83615805
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:06 schreef GameBabe het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, dat type vrouwen moet je in de kut schoppenzakgeld vragen
pi_83615935
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:06 schreef GameBabe het volgende:

[..]

I do get the point now Je hebt gelijk, dat type vrouwen moet je in de kut schoppen
dank u dank u
pi_83616578
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:10 schreef Reintji het volgende:

[..]
Je wilt een toyboy worden
pi_83616682
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:32 schreef GameBabe het volgende:

[..]

ik heb medelijden met de toyboy van zo'm figuur
pi_83616939
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:32 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Integendeel. Maar frappant is het wel hoeveel vrouwen, na de worp(en), veranderen in dit soort vleeshompen met vlot haar.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 18:49:42 #39
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83617167
VI Oranje was weer tof
  zaterdag 3 juli 2010 @ 18:50:25 #40
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83617187
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:51 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Hij in één topic, jij altijd in een heel forum
pi_83618162
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:50 schreef AQuila360 het volgende:

[..]
AQ, doe je vanavond mee met Bad Company 2?
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:08:25 #42
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83619951
Gaat lastig zonder het spel
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:16:26 #43
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83620265
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:31 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Hier niet.... uitgaan is zo 1800 hier in Enschede..... Allemaal stink studenten en morgen groot feest, dus ff wat energie besparen
Ik zuip doordeweeks meer dan in het weekend over het algemeen, dan is me OV geldig
Ik vond de Paddy's best tof anders
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:21:12 #44
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83620451
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 15:48 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Het is geen geniale actie, het is een trieste actie een anti voetbal actie. Nog erger dan de halve finale van de Champions League tussen Barcelona en Inter.
Waarom?

Ghana was doorgegaan als Suarez er niet met z'n vieze handen aan zou hebben gezeten. Nu heeft Suarez de grootst mogelijke straf gekregen, rood en een penalty tegen. Dit kan natuurlijk niet anders, er is geen andere straf voor deze overtreding.
Zielige anti voetbal actie.
Suarez deed wat hij moest doen, zo simpel is het. Het zegt ook wat over je kwaliteiten als je het in 120 minuten niet lukt te winnen. En het gaat gooien op de laatste seconde van de wedstrijd. Ik zat meer te ergeren aan Ghana hoe ze dachten penalty's te moeten nemen, wat een desinteresse. Van stilstand beetje op doel mikken. Zo'n beetje elke keeper houdt die ballen eruit.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:23:25 #45
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83620539
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:31 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Nee hengelo is super Een troosteloze bedoeling, waar Enschede nog een mooie markt heeft, heeft hengelo amper iets moois, op de 2 wezen en stravinsky na. Nee dan ga ik toch liever naar Enschede. Almelo heeft trouwens nog minder te bieden.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:26:39 #46
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83620696
Enschede is echt zo saaaaai! elke week staan dezelfde mensen op exact dezelfde plekken dezelfde verhalen te vertellen en vervolgens eindigt elke avond in dezelfde teleurstelling.

LOL spaanse volkslied klinkt een beetje als star wars muziek..
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:28:37 #47
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83620785
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:26 schreef KneusTeun het volgende:
Enschede is echt zo saaaaai! elke week staan dezelfde mensen op exact dezelfde plekken dezelfde verhalen te vertellen en vervolgens eindigt elke avond in dezelfde teleurstelling.

LOL spaanse volkslied klinkt een beetje als star wars muziek..
Dat is het in Hengelo ook voor jouw de eerste keer misschien niet maar echt ik ben Hengelo zo zat aan het worden, de Ierse pub is nog wel leuk, maar voor de rest: dezelfde mensen, hetzelfde verhaal.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:37:56 #48
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83621145
Dan maar hier heen over 2 weken

http://www.vierdaagsefeesten.eu/

zaterdag 3 juli 2010 @ 20:42:06 #49
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83621258
Nice 7 graden afgekoeld
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:43:13 #50
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_83621299
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:00 schreef DJ_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

prime example
Voelde me al niet zo goed maar nu is het nog erger
pi_83621695
Zo net bij pa en ma gegeten. Mijn broertje wist me precies te vertellen waar ik gister was geweest in het dorp, hoe diegene eruit zag waar ik mee was en wat ik aan had Echt erg zo'n dorp.

Nu lekker met een kop thee voetbal kijken terwijl ik eigenlijk moet studeren...
pi_83622019
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:53 schreef GameBabe het volgende:
Zo net bij pa en ma gegeten. Mijn broertje wist me precies te vertellen waar ik gister was geweest in het dorp, hoe diegene eruit zag waar ik mee was en wat ik aan had Echt erg zo'n dorp.

Nu lekker met een kop thee voetbal kijken terwijl ik eigenlijk moet studeren...
zeker zo'n gehucht met 1 supermakt en een kerk en dat was het
pi_83622181
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:43 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Voelde me al niet zo goed maar nu is het nog erger
dan zal ik het goed maken met je

zaterdag 3 juli 2010 @ 21:07:45 #54
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_83622285
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:05 schreef DJ_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_83622464
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:01 schreef DJ_ het volgende:

[..]

zeker zo'n gehucht met 1 supermakt en een kerk en dat was het
Ehm nee is wel een stuk groter (De gemeente telt 25.424 inwoners (1 januari 2010, bron: CBS) ), kan zo al 10 supermarkten en 5 kerken bedenken...

Maar toch gaan roddels echt 10x sneller dan in Leiden... toch wel een behoorlijk cultuurverschil ofzo...
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:17:03 #56
270524 Flodder450
pi_83622726
en het begint te druppen hiero

hopen dat t de hele nacht doorgaat
pi_83622760
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:11 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ehm nee is wel een stuk groter (De gemeente telt 25.424 inwoners (1 januari 2010, bron: CBS) ), kan zo al 10 supermarkten en 5 kerken bedenken...

Maar toch gaan roddels echt 10x sneller dan in Leiden... toch wel een behoorlijk cultuurverschil ofzo...
25.000 mensen en dan nog weet iedereen van elkaar wat ze doen, dat is best erg ja

woon zelf in een dorpje met 10-12.000 inwonders maar het is lang niet zo erg hier.
pi_83622779
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:05 schreef DJ_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_83622886
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:17 schreef DJ_ het volgende:

[..]

25.000 mensen en dan nog weet iedereen van elkaar wat ze doen, dat is best erg ja

woon zelf in een dorpje met 15-17.000 inwonders maar het is lang niet zo erg hier.
Men weet in ieder geval wat ik doe Maar ik was er zelf ook wel een beetje verbaasd over...

Vroeger wist iig wel de hele school wie met wie zoende etc
pi_83622910
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:18 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

ja papa weet wel wat mooi is
pi_83622982
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef DJ_ het volgende:

[..]

ja papa weet wel wat mooi is
Het is inderdaad een erg leuke dame maar ik zal er verder niets over zeggen want dan gaat flodder weer gênante vragen stellen
pi_83622986
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:25 schreef GameBabe het volgende:
Omdat je die jaren achter je aan hebt dwepen als je er een keertje mee in bed duikt.
Dat is funest voor een lieve jongen zoals ik, ik ben weer Te Aardig om haar ter plekke de grond in te praten, en zo definitief weg te jagen.
pi_83623061
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:23 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Het is inderdaad een erg leuke dame maar ik zal er verder niets over zeggen want dan gaat flodder weer gênante vragen stellen
haha ja dat is waar ook
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:26:53 #64
270524 Flodder450
pi_83623114
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:24 schreef DJ_ het volgende:

[..]

haha ja dat is waar ook
pi_83623195
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:23 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Omdat je die jaren achter je aan hebt dwepen als je er een keertje mee in bed duikt.
Dat is funest voor een lieve jongen zoals ik, ik ben weer Te Aardig om haar ter plekke de grond in te praten, en zo definitief weg te jagen.
Maar uiteindelijk kwetst eerlijkheid het minst denk ik... dus is het aardiger om eerlijk te zijn...

En liefde en lust als vrouw uit elkaar houden is lastig, gemene hormonen in je hoofd
pi_83623364
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:29 schreef GameBabe het volgende:

[..]

En liefde en lust als vrouw uit elkaar houden is lastig, gemene hormonen in je hoofd
verklaard een hoop .
pi_83623579
Zo dat was weer een lekker avondje bbq in kerkdriel
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_83624217
Zo ik ben best verbrand
pi_83624262
lol @ penalties!
pi_83624364
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:48 schreef GameBabe het volgende:
lol @ penalties!
Gekkenhuis!
pi_83624499
Wat een gekkenhuis, bij par-spa
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:02:51 #72
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83625084
Wat is er gebeurd dan Nick?

kijk het niet maar het staat 0-0 toch?
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:05:05 #73
270524 Flodder450
pi_83625350
Ik ben zooo hard aan het nerden...
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:17:25 #75
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83625806
HO HO HO

Zo ff VI oranje kijken en dan ga ik

Kut weer wel om te fietsen
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:29:19 #76
270524 Flodder450
pi_83626378
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
HO HO HO

Zo ff VI oranje kijken en dan ga ik

Kut weer wel om te fietsen
pi_83628512
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:25:32 #78
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83628527
Bitches
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_83628950
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Underboobs
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Bitches
Ha die spank, what's up?
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:43:24 #80
270524 Flodder450
pi_83629131

lang geleden dat ik dat liedje heb gehoord
pi_83629241
zo, prima gegeten vanavond, Seizoen is een prima tent, maar niet heel goedkoop. Ouders betalen
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_83629303
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:43 schreef Flodder450 het volgende:

lang geleden dat ik dat liedje heb gehoord
Ok. Leuk.
  zondag 4 juli 2010 @ 00:18:06 #83
270524 Flodder450
pi_83630256
Beetje n dooie boel hiero :/
  zondag 4 juli 2010 @ 00:29:21 #84
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83630558
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]

Ha die spank, what's up?
Ik zit echt helemaal kneitervol van die BBQ daarnet, morgen weer een BBQ en gister ook al een! Ik ga dood! Mn arme aderen!
  zondag 4 juli 2010 @ 00:50:21 #85
258885 Solique
I Kill You !
pi_83631215
Evening Ladies
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_83633334
Topickill Solique.
  zondag 4 juli 2010 @ 02:31:39 #87
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83633517
Net Interview with the Vampire gekeken, die film zit ook vol emo's (vooral Brad Pitt), maar die zijn toch écht laaaaaaaang niet zo gay als die nepperds van tegenwoordig!
pi_83634089
Ik heb ge-petswaffeld met Jack Parow
pi_83634995
quote:
Op zondag 4 juli 2010 00:50 schreef Solique het volgende:
Evening Ladies
Morgen Solique

Tijd voor een kop thee
pi_83634999
Karnemelk
pi_83635009
quote:
Op zondag 4 juli 2010 08:44 schreef Pheno het volgende:
Karnemelk
Heb het in eeuwen niet gedronken, maar het klinkt niet aantrekkelijk op de nuchtere maag...
pi_83635085
quote:
Op zondag 4 juli 2010 08:48 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Heb het in eeuwen niet gedronken, maar het klinkt niet aantrekkelijk op de nuchtere maag...
Ben je al zo oud?!

Ik vind het heerlijk. Maar goed, je praat hier tegen een persoon die alles kan eten en drinken op een nuchtere maag Op koffie na Maar dat drink ik dan ook echt nooit
pi_83635086
koffie extra dark roast

ooh en
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  zondag 4 juli 2010 @ 09:10:32 #94
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83635111
Tering hoop dat het vandaag een stuk koeler wordt.
pi_83635147
wat is iedereen er vroeg bij deze zondag
  zondag 4 juli 2010 @ 09:23:32 #96
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83635207
Weet iemand hoelang het maximaal duurt voordat je een bekeuring binnne hebt?
pi_83635289
maximaal 6 weken.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  zondag 4 juli 2010 @ 09:35:21 #98
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83635339
Mhh ok nog heel even wachten dan

Ik was bang dat ik 50 te hard had gereden bij wegwerkzaamheden Maar ik wist niet zeker of ik geflitst was dat was wel kut

Was wel grappig want is de lease wagen van pap dus die bekeuringen komen op het werk aan. En toen kwam die afgelopen week thuis met een bekeuring en toen zei die van '' Zit je want dit ga je niet leuk vinden''
En ik schrok man Maar toen was het een bekeuring voor hem van 10 km te hard ofzo

Maar die was van een week terug en dat andere is nu wel een 4 weken geleden dus denk dat het toch niets was
pi_83635356
quote:
Op zondag 4 juli 2010 09:35 schreef AQuila360 het volgende:
Mhh ok nog heel even wachten dan

Ik was bang dat ik 50 te hard had gereden bij wegwerkzaamheden Maar ik wist niet zeker of ik geflitst was dat was wel kut

Was wel grappig want is de lease wagen van pap dus die bekeuringen komen op het werk aan. En toen kwam die afgelopen week thuis met een bekeuring en toen zei die van '' Zit je want dit ga je niet leuk vinden''
En ik schrok man Maar toen was het een bekeuring voor hem van 10 km te hard ofzo

Maar die was van een week terug en dat andere is nu wel een 4 weken geleden dus denk dat het toch niets was
Tip: rij geen 50km/h te hard
  zondag 4 juli 2010 @ 09:37:55 #100
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83635373
quote:
Op zondag 4 juli 2010 09:36 schreef Morthill het volgende:

[..]

Tip: rij geen 50km/h te hard
Kon ik niet echt iets aan doen

Maar het is wel altijd goed schrikken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')