Rotonde zag er goed uit, alleen daarna rechts rijden is volgens het boekje niet goed. Gevaarlijk? mwahquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:53 schreef crossover het volgende:
Ik vind je positie op de weg ook erg vreemd, bijna gevaarlijk.
Bij AVD lessen wordt geleerd dat je zo ver mogelijk tegen de streep aan moet rijden. IMO is middenop, of nét iets naast het midden al goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:53 schreef crossover het volgende:
Ik vind je positie op de weg ook erg vreemd, bijna gevaarlijk.
Omdat ik een wit pak wou en die al bijna een jaar heb hangen en voor mijn eerste rit heb bewaard. Ik ben tenminste goed zichtbaarquote:
Je gaat juist in het 3e filmpje meer links rijden om verder door de bocht te kunnen kijken, vandaar die positiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef crossover het volgende:
Ik bedoelde die bocht in het derde filmpje. Maar dat is bij nader inzien misschien gezichtsbedrog.
ehm, 3,0 km ook brand-new?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:30 schreef HeetBoven het volgende:
@Mickeys Bedoel je met "brand new" nieuw als in 0 Km op de teller?
piew, tnx. Hoe gaat het met je lessen trouwens?quote:
Sja, blijft irritant. Ben een persoon die op zijn vrijheid is gesteld, dus heb een beetje een hekel aan als iemand anders me vertelt wat ik moet doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
piew, tnx. Hoe gaat het met je lessen trouwens?
och, ik ben gewoon, gezien mijn leeftijd en jouw reactie, bezig aan mijn 2e jeugd. Past dus perfect bij mijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:45 schreef crossover het volgende:
Ik ben niet zo van de power ranger pakjes.
hahaquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
och, ik ben gewoon, gezien mijn leeftijd en jouw reactie, bezig aan mijn 2e jeugd. Past dus perfect bij mij
Geloof dat ik het wel met je eens ben. Heb 4 x B gedaan zonder succes, toen had ik er genoeg van en geld was op. Nu maar eens een andere insteek gekozen.. Ben benieuwd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:50 schreef Gertjan1985 het volgende:
Eerder in dit topic werd gesproken dat je beter eerst je auto kunt halen dan je motor. Wat betreft het totaal aantal lessen vraag ik mij dit af. Ik denk juist dat je op de motor sneller en beter wegsituaties kunt anticiperen omdat je verder vooruit kijkt. Hierdoor zul je misschien wel sneller in het verkeer kunnen handhaven. Ik heb eerst mijn motorrijbewijs gehaald (is inmiddels 7 jaar geleden waarbij het nog gewoon één praktijkexamen was). Hiervoor heb ik 20 lessen gehad. Ik heb toen een jaar veel gereden om mijn suzuki custom 250 (een snelle brommer) maar hierdoor ben ik gaan leren rijden. Op mijn 19e heb ik mijn autorijbewijs gehaald in 16 lessen. Totaal 36 lessen en twee examens dus. Ik wil niet laten blijken dat ik een natuurtalent ben, ik denk namelijk dat het wel degelijk uitmaakt in het aantal lessen als je eerst je motorrijbewijs haalt.
Het is idd een leren pak, speciaal voor dames. Geen racepak dus en dat is dus ook de reden dat alle bescherming in het pak zit er niet een aantal sliders aan de buitenkant. Schoonhouden is tot nu toe nog een eitje, Je maakt meteen bij thuiskomst je pak schoon met een vochtige doek en daarna droogdoek er overheen en je pak is weer gereed voor de volgende rit. Zo wordt ook de motor meteen vliegvrij gemaakt. Dit omdat het gewoon allemaal nog nieuw isquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:36 schreef bodylotion het volgende:
[..]
haha![]()
Wit op zwart vind ik wel mooi. Alleen lastig schoonhouden
Is het trouwens wel een leren pak? Ik zie geen knee-sliders enz.
duur?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nou, voor het eerst sinds jaren aangehouden40 te hard
Maarja, gelukkig wel een hagelwitte geschiedenis…
Je gaat je motorrijbewijs in 18 lessen halen? Je bent wel zeker van jezelf. Je schrijft naar mijn idee onzin en er zit totaal geen onderbouwing in.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:19 schreef ufopiloot het volgende:
Ja en ik heb na 14 lessen mijn autorijbewijs en ga nu met een pakket van 18 lessen lessen mijn motorrijbewijs halen. Dat zegt allemaal niks.
Hoor het nog, zal wel zo 300 zijn. Werd gelaserd en aangehouden…quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:00 schreef ufopiloot het volgende:
Boven de 30 bepaalt de officier, ben je aangehouden of geflitst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |