Wacht maar tot je de snelweg op magquote:Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef ufopiloot het volgende:
En als je 50 per uur gaat voelt het net alsof je als een idioot aan het racen bent.
Weet niet wat voor soort model je zoekt? Maar ik ben met mijn korte beentjes erg blij met mijn Suzuki GS500e. Die ik heb gekocht heb had al verlaagd zadel. En hij is niet zo zwaar en lomp.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:08 schreef Mickeys het volgende:
Dank jullie wel voor de felicitaties. En nee nog geen motor, daar gaat aan gewerkt worden deze week. Moet ze nog gaan "passen"
Dat went heul snelquote:Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef ufopiloot het volgende:
En als je 50 per uur gaat voelt het net alsof je als een idioot aan het racen bent.
Waar rij jij eigenlijk op?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 06:31 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Dat went heul snel
Wacht maar totdat je op een supersport zit
Me broertje heeft een GSX-R 750 K5, zondag even op gereden… aanrader hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:52 schreef Lon3 het volgende:
Ik heb de 16de ook me rijbewijs gehaaldnu kijken voor een motor
. Ik ga voor een Suzuki GSXR rond 97/99
Leuk! Altijd al een keer op willen rijden, zo'n ding. Komt nog wel ooit.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:37 schreef Lon3 het volgende:
Ik heb een Suzuki GSX-R 600 gehaaldleuk ding hoor
Voor de geīnteresseerden staat er een foto van in het fotoboek
Ja ik was meteen verkocht toen ik ging proefrijdenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Leuk! Altijd al een keer op willen rijden, zo'n ding. Komt nog wel ooit.
Naujah dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:36 schreef crossover het volgende:
Nooit last van je rug? Ik heb wel een keer op een Yamaha YZF 750 gereden (200 km om 'm te vervoeren) en toen begon ik het wel te voelen na een tijd.
Haha ja dat had ik ook bij de eerste proefrit omdat het bij mij een wegracer was wist ik niet hoe het gedrag daarvan was. Maar na de eerste paar bochten voelde het al lekkerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:11 schreef Mickeys het volgende:
Gefeliciteerd Lon3!
Heb net rijbewijs aangevraagd bij gemeentehuis, heeeel misschien ligt die er vrijdag al dus daar hoop ik dan ook echt op... m'n lieffie heeft nl al een lijst gemaakt van motoren incl waar ze staan/te koop zijn. Daar kunnen we vrijdag (zijn we beiden vrij) een dagje naar kijken en als ik dan het pasje toch heb, dan mag ik ook proefritje maken... Ben nu al nerveus voor m'n eerste zelfstandige rit... (lol)
Op die zit je een stuk rechter op dan een Gixxer. Ik ben zelf 1.90 en rijd op een 600RR. Last van m'n rug heb ik nog niet gehad, wel van m'n linker arm en knieën. Gewoon ff terrasje pakken, dan is er niks aan de handquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:36 schreef crossover het volgende:
Nooit last van je rug? Ik heb wel een keer op een Yamaha YZF 750 gereden (200 km om 'm te vervoeren) en toen begon ik het wel te voelen na een tijd.
Cool! Ik kan je aanraden om eerst goed te leren om hard te remmen. ff ergens op een afgelegen stuk dat ding open trekken en snel proberen stil te staanquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:37 schreef Lon3 het volgende:
Ik heb een Suzuki GSX-R 600 gehaaldleuk ding hoor
Voor de geīnteresseerden staat er een foto van in het fotoboek
Ja ben inderdaad lekker rustig aan ervaring op aan het doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:16 schreef bodylotion het volgende:
Cool! Ik kan je aanraden om eerst goed te leren om hard te remmen. ff ergens op een afgelegen stuk dat ding open trekken en snel proberen stil te staan
Klopt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:17 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ja ben inderdaad lekker rustig aan ervaring op aan het doenniks overhaasten. Heb geen zin om meteen in de greppel te belanden daar is dat veel te zonde voor
Het gevaarlijkste moment is het moment dat je denk dat je het allemaal wel onder de knie hebt, zeg maar na een paar maanden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:51 schreef Lon3 het volgende:
Gister avond nog een heel stuk gereden. Begin steeds beter te wennen aan het bocht werk.
Ja dat besef ik me ook. Veel mensen om me heen zeggen dat ook al, die inderdaad ook al langer motor rijden. Je moet er gewoon altijd met je hoofd bij blijven.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:12 schreef BertV het volgende:
[..]
Het gevaarlijkste moment is het moment dat je denk dat je het allemaal wel onder de knie hebt, zeg maar na een paar maanden.
Maar veel plezier toegewenst.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:47 schreef Mickeys het volgende:
Nog een weekje wachten en dan mag ik mijn Kawa Ninja 250R (Ebony gitzwart) ophalen. Een geweldige motor voor mij in alle opzichten op 1 ding na, het geluid van de uitlaat die wat voller had mogen klinken. Maar om nou een slordige 400 euro daar extra voor neer te tellen gaat me te ver.
Ik wens iedereen die nog moet afrijden voor welk onderdeel dan ook, heel veel succes toe en ik zal zeker mee duimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |