Youtubequote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:44 schreef Neelke het volgende:
[..]
Ehhh, ik heb gisteraaf wat nummertjes gecheckt op Youtube... vond de meeste nummers niet zo geweldig
Ik luister muziek met goede beats, daar heb ik echt geen hq voor nodig.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Youtube.
Das van een andere kwaliteit dan HQ-mp3tjes.
Dat vink ik nog wel mee vallen hoor..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:05 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom nou vanavond weer Jan van Halst? Die man voegt helemaal niks toe..
Niet als je je mening geeft over Ooijer als speler. Dan moet je het juist wel doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:50 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Ooijer kon toen al niet meer ingrijpen, die bal kwam keihard door het midden. Het ging al fout op de helft van Brazilië. Maar als je dat als een fout ziet, dan was het wel meteen zijn laatste. Derksen baseerde zijn mening over Ooijer op het afg. seizoen. Dat moet je niet doen; je moet kijken naar deze wedstrijd. Daarin speelde de oude Ooijer, die het 10 minuten voor de wedstrijd wist, geweldig tegen de Braziliaanse miljoenenspitsen.
Mwah vind het opzich nog wel leuk als Vanenburg te gast is. Hij heeft vaak nog wel leuke verhalen over het EK 88. van Halst heeft volgens mij al meer zin in de wedstrijdjes uit de Eredivisie dan dit WK..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:07 schreef Neelke het volgende:
[..]
Dat vink ik nog wel mee vallen hoor..
Die Gerald Vanenburg dat is pas een gast waar je geen reet van snapt.
Ik vond Marc van Hintum erg op de broer van Jan-Joost lijken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:07 schreef PabloLopez het volgende:
pff jan joost van gangelen vrij irri die gast
LOLquote:
Ja. Nederland staat in de halve finale en hij verlangt naar NAC - Willem II.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah vind het opzich nog wel leuk als Vanenburg te gast is. Hij heeft vaak nog wel leuke verhalen over het EK 88. van Halst heeft volgens mij al meer zin in de wedstrijdjes uit de Eredivisie dan dit WK..
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:21 schreef Monolith het volgende:
Komt Carl Huybregts nog weer langs eigenlijk?
Volgend seizoen weer bij Heerenveen? Of is hij nu echt gestopt?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik moest tijdens de wedstrijd nog aan Henkie Timmer denken. Als je Henk Timmer in het doel had staan gaf hij je altijd het idee dat je elke week tegen een nieuwe Messi, Robben of Rooney speelde want alle ballen leken er onhoudbaar in te vliegen met Timmer in het doel.
Dat heb ik opzich ook wel weer. Niet per sé NAC - Willem II, maar op zaterdagavond rond 8 uur de tv aanzetten en lekker op de bank liggen, met teams waar ik wel wat mee te maken heb.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja. Nederland staat in de halve finale en hij verlangt naar NAC - Willem II.
Ik hoop van wel! Hij is tenminste voor een samenvoegen van Vlaanderen en Nederland, en Gijp en Johan kunnen het goed met hem vinden. Ik weet nog dat hij te gast was in zo'n lullig TROS feelgood zomerprogramma met de Bert Kuizenga.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:21 schreef Monolith het volgende:
Komt Carl Huybregts nog weer langs eigenlijk?
Dat moet onze minister president wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:43 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lulletje rozenwater was die Rutte gister.
Dacht datie buitenspel stond ws, dacht dat hij een fluit hoorde.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:57 schreef frensje het volgende:
Stuntelaar had last van de vuvuzela's? hoe dan?
ja zoiets zal het wel geweest zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:58 schreef Groningert het volgende:
[..]
Dacht datie buitenspel stond ws, dacht dat hij een fluit hoorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |