Ik hoop het ook Happel, ik zou Nederland - Duitsland in de finale gewoon geweldig vinden. Maar ik vrees Messi en Higuanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:59 schreef Happel het volgende:
Fuck, ik blijf die banners met de opstellingen mooi vinden.
Mooie wedstrijd ook vanmiddag. Al denk ik Duitsland Argentinië simpel opzij schuift.
4 - 0 denk ik niet maar beide ploegen zijn gebrand op de overwinning, in zulke wedstrijden mis je kwaliteit van Ballack het meest.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:08 schreef Groningert het volgende:
Hoop met 3keerniks en de deutche boys mee op een overwinning van Duitsland. 4-0 Deutchland bitte.
Zie een 4-0 zo gebeuren, als Duitsland op 1-0 komt , dan moet Argentinië komen en zijn de Duitsers weer dodelijk op de counter. We zullen zienquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:10 schreef 3keernix het volgende:
[..]
4 - 0 denk ik niet maar beide ploegen zijn gebrand op de overwinning, in zulke wedstrijden mis je kwaliteit van Ballack het meest.
Hoop op Poldi, Schwein, Ozil, Muller, Lahm
Je gaat daar naartoe om de Duitsers te troostenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand zin om in Aachen te gaan kijken?
Je verdient het door daar in de buurt te wonenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:08 schreef larry91 het volgende:
Ik hoop wel op een overwinning voor Argentinië. Niet dat ik iets heb tegen Duitsland, maar ik word moe van al die Duitsers die iedere keer bij een overwinning zo nodig de auto moeten pakken om de grens over te rijden en hier met Duitse vlaggen te gaan zwaaien. Eerste keer was het wel grappig, de tweede keer ook nog wel. Maar nu begint het langzaam te irriteren
Voor Messi hoef je echt niet bang te zijn dit WK.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:00 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik hoop het ook Happel, ik zou Nederland - Duitsland in de finale gewoon geweldig vinden. Maar ik vrees Messi en Higuan
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:33 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je gaat daar naartoe om de Duitsers te troosten uit te lachen
Dat kloptquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:04 schreef MB23 het volgende:
[..]
Je verdient het door daar in de buurt te wonen
quote:Fliegt noch nicht heim.
Brasilien, Argentinien, Uruguay und Paraguay können sich einen A380 teilen. Hahaha
Messi speelt anders geweldig. Scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:05 schreef MB23 het volgende:
[..]
Voor Messi hoef je echt niet bang te zijn dit WK.![]()
quote:
Ik ook , Ga ik rijdend en toeterend met mijn oranjegedecoreerde auto door de duitse straten rijdenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:08 schreef larry91 het volgende:
Ik hoop wel op een overwinning voor Argentinië. Niet dat ik iets heb tegen Duitsland, maar ik word moe van al die Duitsers die iedere keer bij een overwinning zo nodig de auto moeten pakken om de grens over te rijden en hier met Duitse vlaggen te gaan zwaaien. Eerste keer was het wel grappig, de tweede keer ook nog wel. Maar nu begint het langzaam te irriteren
Ik woon ook vlakbijd de grens alleen zuid-duitsland. En ik heb hier het idee geopperd om vannacht als Duitsland verliest naar Weil Am rhein te rijden en alle vrlaggen daar halfstok te hangen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:33 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je gaat daar naartoe om de Duitsers te troosten
Ja hij heeft leuke aannames en acties maar veel is ie er niet mee opgeschoten dacht ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:38 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Messi speelt anders geweldig. Scorebordjournalistiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 87% gewijzigd door Anonymousz op 03-07-2010 14:52:20 ]Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Wedden dat dit niet zal gebeuren?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:28 schreef Bolter het volgende:
Duitsland scoort rond de 25ste min. de 1-0, dan wordt Argentinië weer gevaarlijk, na de rust scoort Duitsland vrij snel de 2-0, waarna de frustraties toenemen en Argentinië na 2 rode kaarten in respectievelijk de 72ste min. en de 89ste min. in blessuretijd de 3-0 om de oren krijgt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:28 schreef Mistbank het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We gaan er eens rustig voor zitten.
Heb hier een vat Krombacher.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:28 schreef Mistbank het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We gaan er eens rustig voor zitten.
Ik zie het wel gebeuren hoor. Demichelis die een foutje maakt, 1-0. Argentinie moet nu, en Duitsland countert gewoon naar 3, 4-0.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef Kwaliteit het volgende:
Haha Duitsers die dit zeggen terwijl 65 jaar gele....
Had weinig met racisme van doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef Kwaliteit het volgende:
Haha Duitsers die dit zeggen terwijl 65 jaar gele....
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:55 schreef Koenitjuh het volgende:
Hup, messie Hup,
laat die duitsers in hun hempies staan!
Hup, messie Hup,
Laat die duitsers niet naar de volgende ronde gaan!
nah paraguay wint allesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:55 schreef golfer het volgende:
Hup Argentinië. Ik wil tegen Messi in de finale.
Argentiniëquote:
Haar lovers. Vanavond wordt ze er weer tussen genomen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:57 schreef Yurithemaster het volgende:
wie waren die negers naast merkel dan?
Voor degene die bewijst deze wedstrijd de betere te zijn, Argentinie scoort uit buitenspel tegen Mexico, Duitsland geluk met scheids en wat counter goalsquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:57 schreef Yurithemaster het volgende:
wie waren die negers naast merkel dan?
Messi.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:58 schreef golfer het volgende:
In wiens kont zal Grueter vandaag weer klimmen?
ja idd.. alsof het zo gemeend overkomt door die spelers etc. Die staan erbij zo van: "zucht.. nou moet maar... schiet op... zucht"quote:
Die zie ik liever boos na de finale, als ie van Nederland op zijn donder heeft gehadquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:57 schreef Nystiq het volgende:
Ik wil dat Duitsland verliest, leuk om Low boos te zien.
Waar kun je Duits commentaar horen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:03 schreef rubje het volgende:
Thomas Muller....
die Duitse verslaggever gaat helemaal los!!!![]()
Dat wordt eindelijk een re-match voor 1974!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:05 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Oei? Dat wordt geweldig. De match der matches. En de Duitsers weten dat ook.
Waar kijk je 'm met Duits commentaar?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:06 schreef rubje het volgende:
WIE SUPER IST UNSERE MANSCHAFFT..POWERPLAY AM BESTEN!!!!
:d :d heerlijk dit.
ik ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
Toch maar even via de ZDF kijken, loopt nog aantal seconden voor ook
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:08 schreef Krambo het volgende:
Maradonna gaat op zeker flippen als Argentinië eruit vliegt![]()
Ja tof, veel beter dan NOSquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:08 schreef rubje het volgende:
elke keer gaat de verslaggver op ZDF een paar octaven omhoog als DUI aanzet tot een aanval
Ja, lachenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:08 schreef rubje het volgende:elke keer gaat de verslaggver op ZDF een paar octaven omhoog als DUI aanzet tot een aanval
We zijn 10 minuten bezigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:09 schreef rubje het volgende:
eerlijk is eerlijk deze partij boeit al gelijk vanaf het begin en onze oosterburen zijn veel beter en de argentijnen lopen achter de feiten aan.
En je ziet al gelijk wie de overhand heeft. Dat zegt al genoeg voor het restant van de wedstrijd.quote:
Grueter zal dat alleen doen als het echt spannend wordt.. Dan leeft ie helemaal meequote:
N ietr altijd he, kijk naar gisterenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:11 schreef MB23 het volgende:
[..]
En je ziet al gelijk wie de overhand heeft. Dat zegt al genoeg voor het restant van de wedstrijd.
Gister niet gekeken?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:11 schreef MB23 het volgende:
[..]
En je ziet al gelijk wie de overhand heeft. Dat zegt al genoeg voor het restant van de wedstrijd.
Nee, manquote:
Net als Brazilie - Nederland toen Brazilie de overhand had in de eerste helft toch?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:11 schreef MB23 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:12 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Net als Brazilie - Nederland toen Brazilie de overhand had in de eerste helft toch?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Net zoveel als gisteren bij Brazilie - Nederland?
Net zoveel als gisteren bij Brazilie - Nederland?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:11 schreef MB23 het volgende:
[..]
quote:
Ik verwacht dat DUI wel de 2-0 weet te makenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Net zoveel als gisteren bij Brazilie - Nederland?
En als je die van zijn vriendin ziet?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:12 schreef Mercer het volgende:
Alleen als ik die kop van Schweinsteiger zie krijg ik al braakneigingen!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:14 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En als je die van zijn vriendin ziet?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:14 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
quote:
blundertje van de keeperquote:
Vriendin van Schweinsteiger heb ik nog nooit gezien!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:14 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
ik zie ze nu toch echt aanvallen hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:17 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dat laffe voetbal van Argentinië moet worden afgestraft. Dit is niet meer het toernooi van zuiderlingen met laf voetbal. Dit is het WK van het noorden, met Oranje voorop
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:17 schreef Groningert het volgende:
Commentator op BBC net : 'OOOOOH KLOSE HE WAS SO.. ehhhh... CLOSE!
Sjezusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:17 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Oordeel zelf;
http://www.tvgolo.com/football.php?subaction=showfull&id=1278165839&archive=&start_from=&ucat=49&
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:17 schreef Groningert het volgende:
Commentator op BBC net : 'OOOOOH KLOSE HE WAS SO.. ehhhh... CLOSE!
kheb liever revanche voor 78, dat toernooi had nederland gewonnen als het niet in argentinie gehouden was.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt eindelijk een re-match voor 1974!!
hij ook niet van jouquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:20 schreef VonHinten het volgende:
Die keeper van Duitsland had ik voor het WK ook nooit van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |