quote:Op zondag 4 juli 2010 17:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat nou vals spelen?
Hij maakt toch een overtreding?
quote:over·tre·ding de; v -en; -dinkje 1 het overtreden ve wet, gebod 2 (sp) onreglementaire daad (vals spel dus)
integendeel, hij vindt zichzelf een held.quote:dat hij zijn straf heeft geaccepteerd.
En heel Uruguay vind dat ook.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:26 schreef klausmeister het volgende:
[..]
[..]
[..]
integendeel, hij vindt zichzelf een held.
oh fuck ik heb gereplyd op een of andere voetbalhooliganquote:Op zondag 4 juli 2010 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En heel Uruguay vind dat ook.
Jullie zielige kutkakkerlakjes en ander vies gespuis staan te juichen als Dirk Kuyt dit zodrekt doet stelletje zielige moraalridders
Nee hoor, ik heb op een zielig figuur gereplyd, gut dat ben jijquote:Op zondag 4 juli 2010 17:28 schreef klausmeister het volgende:
[..]
oh fuck ik heb gereplyd op een of andere voetbalhooligan
Wat een vergelijking.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:28 schreef Catch22- het volgende:
je kan toch een overtreding begaan en er trots op zijn?
Als je een moordenaar een huis uit ziet lopen die net een gezin heeft vermoord en jij popt () hem, dan mag je daar trots op zijn.
Feit is dat zonder zijn actie Uruguay niet verder was gekomen.
Zit je ook te huilen als iemand een sliding van achter maakt?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:26 schreef klausmeister het volgende:
[..]
[..]
[..]
integendeel, hij vindt zichzelf een held.
Het probleem van al die nerdjes is dat het om Suarez gaat, speler van Ajakkes.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zit je ook te huilen als iemand een sliding van achter maakt?
Dat is tenslotte ook vals spelen hè, misschien moet je daar ook maar eens op letten.
Hij is toch bestraft, wat is je probleem in godsnaam.
En wat hij van zichzelf vindt staat volledig los van de actie.
Oh god, van die feijenooit fanboys die Ajax liever zien verliezen van Feyenoord zien winnen. Zijn vast dezelfde types die 'niks in amsterdam' roepen en Feyenoord graag zien verliezen als ze daarmee Ajakkes kunnen hinderen. Poeh poeh, stoere Rotterdamse bois weer.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het probleem van al die nerdjes is dat het om Suarez gaat, speler van Ajakkes.
Was het een willekeurige andere speler geweest dan was deze topic er nooit geweest, hulde voor de zielige fokkers!
TS is een echte Utrecht supporter die regelmatig naar Utrecht gaatquote:Op zondag 4 juli 2010 17:35 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh god, van die feijenooit fanboys die Ajax liever zien verliezen van Feyenoord zien winnen. Zijn vast dezelfde types die 'niks in amsterdam' roepen en Feyenoord graag zien verliezen als ze daarmee Ajakkes kunnen hinderen. Poeh poeh, stoere Rotterdamse bois weer.
Oja, Utrecht schijnt Ajax als aartsrivaal te zien ofzo.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
TS is een echte Utrecht supporter die regelmatig naar Utrecht gaat
Held.quote:
Is een optiequote:Op zondag 4 juli 2010 17:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Nieuwe keeper voor als Stekelenburg vertrekt
Ja dit heb ik ookal een paar keer aangegeven maar dan met Kuyt.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:55 schreef Fenomeno het volgende:
Als Von Boml er in de finale een bal zo uithoudt en we daarna die moffen op penalty's verslaan, gaan jullie dan ook huilen?
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:58 schreef Pino0 het volgende:
Krijg nou tietjes, hebben ze gewoon mijn start topic ge-edit.
Ik heb wel een pro topique gemaakt, kijk maar, al 8 pages
Ik onderbreek mijn vakantie al voor de voorrondes van de clquote:Op zondag 4 juli 2010 18:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
Je weet nooit wat het nieuwe seizoen brengt.. hoop leuke europese tegenstanders
goeien edit zuqing gr marcelquote:
Of je doet de vakantie tussen de wedstrijden doorquote:Op zondag 4 juli 2010 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik onderbreek mijn vakantie al voor de voorrondes van de cl
Ja zo kan je het ook bekijkenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:22 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Of je doet de vakantie tussen de wedstrijden door
hij speelt niet meer bij ajax dus je kan stoppen met haten op een geweldige voetballer hoorquote:
En dat een jaar laterquote:
Ik er wel zin in eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:26 schreef JostiFrosti het volgende:
Een echte baas had hem met zijn piemel van de doellijn geknuppeld, zwak dit.
...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Suarez is mn heldNog steeds posters boven mn bed hangen
Juist ja, posters van mannen boven je bed. Ik denk dat jij eens een goed gesprek met paps en mams moet voeren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Suarez is mn heldNog steeds posters boven mn bed hangen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:26 schreef JostiFrosti het volgende:
Een echte baas had hem met zijn piemel van de doellijn geknuppeld, zwak dit.
26quote:
Als je op je 26e nog thuis woont zijn die poster inderdaad de laatste zorg van je oudersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
26Maar mn ouders zeggen dat er niks mis mee is hoor om fotos van je idolen boven je bed te hangen
maar ga binnekort uit huis en dan heb ik alleen nog elftalposter van ajax
wat maakt dat nou uit lekker makkelijk tog lekker altijd eten was enzo gedaan nooit stofzuigenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:45 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Als je op je 26e nog thuis woont zijn die poster inderdaad de laatste zorg van je ouders.
net alsof mn ouders binnenkomen als ik bezoek hebquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:03 schreef Catch22- het volgende:
Lekker chill meisjes meenemen kunnen gelijk je ouders ontmoeten etc eg chill
ik stond ook voor die torens en tussen het podium maar beetje rechts en er stont een gast van 2.20m voor mequote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
net alsof mn ouders binnenkomen als ik bezoek heben verder komen niet heel veel meisejs ben btje verlegen
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik stond ook voor die torens en tussen het podium maar beetje rechts en er stont een gast van 2.20m voor me![]()
nee ik stond voor de kijkers rechts, vanaf het podium links dus. Was wel heel gaaf en 24 september ben ik er tegen twente soberso weer bijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
ik ook rechts man !! vanaf podium gezien dan zeg maar
achter een kerel met een joodse vlag (dat is altijd herkenningspunt voor als ik op tv terugkijk
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |