...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Suarez is mn heldNog steeds posters boven mn bed hangen
Juist ja, posters van mannen boven je bed. Ik denk dat jij eens een goed gesprek met paps en mams moet voeren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Suarez is mn heldNog steeds posters boven mn bed hangen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:26 schreef JostiFrosti het volgende:
Een echte baas had hem met zijn piemel van de doellijn geknuppeld, zwak dit.
26quote:
Als je op je 26e nog thuis woont zijn die poster inderdaad de laatste zorg van je oudersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
26Maar mn ouders zeggen dat er niks mis mee is hoor om fotos van je idolen boven je bed te hangen
maar ga binnekort uit huis en dan heb ik alleen nog elftalposter van ajax
wat maakt dat nou uit lekker makkelijk tog lekker altijd eten was enzo gedaan nooit stofzuigenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:45 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Als je op je 26e nog thuis woont zijn die poster inderdaad de laatste zorg van je ouders.
net alsof mn ouders binnenkomen als ik bezoek hebquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:03 schreef Catch22- het volgende:
Lekker chill meisjes meenemen kunnen gelijk je ouders ontmoeten etc eg chill
ik stond ook voor die torens en tussen het podium maar beetje rechts en er stont een gast van 2.20m voor mequote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
net alsof mn ouders binnenkomen als ik bezoek heben verder komen niet heel veel meisejs ben btje verlegen
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik stond ook voor die torens en tussen het podium maar beetje rechts en er stont een gast van 2.20m voor me![]()
nee ik stond voor de kijkers rechts, vanaf het podium links dus. Was wel heel gaaf en 24 september ben ik er tegen twente soberso weer bijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
ik ook rechts man !! vanaf podium gezien dan zeg maar
achter een kerel met een joodse vlag (dat is altijd herkenningspunt voor als ik op tv terugkijk
)
ja was echt supervette dagquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nee ik stond voor de kijkers rechts, vanaf het podium links dus. Was wel heel gaaf en 24 september ben ik er tegen twente soberso weer bij
En dan bij de KNVB huilie huilie gaan doen als er iets met joden wordt geroepen vanaf de tribune.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
ik ook rechts man !! vanaf podium gezien dan zeg maar
achter een kerel met een joodse vlag (dat is altijd herkenningspunt voor als ik op tv terugkijk
)
i dont care ik ben tog een superjoodquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:14 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
En dan bij de KNVB huilie huilie gaan doen als er iets met joden wordt geroepen vanaf de tribune.
daar was ik ook echt ongelooflijk ditquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja was echt supervette dagafscheidswedstrijd van vander sar plus open dag was ook superchil man
twente weer pakkie geven wou ik ook wel graag bij zijn
onwetendenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:14 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
En dan bij de KNVB huilie huilie gaan doen als er iets met joden wordt geroepen vanaf de tribune.
wedstrijd van lucky ajax ook gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
daar was ik ook echt ongelooflijk dit![]()
Mr wrm kan je nief bij twente zijn?
>KLB posts serieus nemenquote:
ik zat zelfs in je topic over die stiftquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wedstrijd van lucky ajax ook gezien?
die stift![]()
ja dat bedacht ik me eigenlijk ook al inddquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik zat zelfs in je topic over die stiftprachtbal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |