En als je dan in de shoot-out je penalty's zo beroerd neemt dan verdien je het gewoon niet meerquote:Op zondag 4 juli 2010 13:01 schreef Pieter-utd het volgende:
Alhoewel ik het Ghana wel veel meer gunde![]()
Maarja als je penalty mist is het wel je eigen schuld
Precies!quote:Op zondag 4 juli 2010 13:01 schreef Pieter-utd het volgende:
Alhoewel ik het Ghana wel veel meer gunde![]()
Maarja als je penalty mist is het wel je eigen schuld
Gunde het Afrika om een keer de halve finale te halen, zeker op een toernooi in het continent. Uruguay en alle andere landen (behalve Nederland en Duitsland) heb ik niets meequote:Op zondag 4 juli 2010 13:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was mij om het even eigenlijk, ik ben voor 1 ploeg en dat is Nederland, wat de rest doet boeit me niet zo, we moeten toch van iedereen winnen.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:03 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Gunde het Afrika om een keer de halve finale te halen, zeker op een toernooi in het continent. Uruguay en alle andere landen (behalve Nederland en Duitsland) heb ik niets mee
Eh, nee, dat heb ik hier niemand zien zeggen.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:02 schreef steeg het volgende:
Een doorgebroken speler neerhalen zonder kans de bal te raken is ook een opofferingsactie waarop een 'zware' straf staat: rood en vrije trap/penalty. Dit is wel geoorloofd in de hoofden van veel voetbalfans, terwijl letsel van de doorgebroken speler het risico is (alhoewel klein en vaak niet bewust.) Bij de handsbal was er geen enkel risico op letsel. Ik wil zelfs stellen dat het neerhalen van een doorgebroken speler meer verderf is dan deze bazenactie, vanwege kans op blessures, maar goed. Haters ghana hate op suarez. Probeer een speler van het NL elftal daar nou maar eens op die lijn voor te stellen, ga nou serieus voor jezelf na of je daarna zegt: "oh dan hoeft het voor mij niet meer, ik zet de tv wel uit." Opofferingsacties maken het voetbal juist nog mooier. En het is maar een spelletje, suarez hoeft met niks buiten het spel rekening te houden: de zogenaamde hoop van afrika...pffffffffffffffff
En Ghana kreeg een penalty die ze gemist hebbenquote:Op zondag 4 juli 2010 14:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gelul hier over vals spel
Hij heeft toch rood gekregen?
Inderdaad, hadden ze maar moeten scoren.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En Ghana kreeg een penalty die ze gemist hebben
Dat was wel een restecpe momentje jaquote:Op zondag 4 juli 2010 14:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad, hadden ze maar moeten scoren.
Hoewel ik die Gyan nog steeds een keiharde baas vind door in de reeks gewoon de eerste te nemen en die doodleuk in de kruising te rammen
Doe eens normaal kakkerlak.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:27 schreef NielsTriple het volgende:
Stink neus met een typisch Amsterdamse actie.
Het enige dat in zijn nadeel werkt is dat hij nu niet in een 020 outfit rondliep, want bij die media club was hij er mee weggekomen.
Nekschot voor Suarez
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:27 schreef NielsTriple het volgende:
Het enige dat in zijn nadeel werkt is dat hij nu niet in een 020 outfit rondliep, want bij die media club was hij er mee weggekomen.
Nekschot voor Suarez
Beetje last van de warmte onder die eierdop?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:27 schreef NielsTriple het volgende:
Nekschot voor Suarez
IN de echte wereld, of heb jij nooit staan juichen na een buitenspelgoal van jouw clubje?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:31 schreef NielsTriple het volgende:
Och ja, ik was vergeten dat het heel normaal is om willens en wetens vals te spelen zodat je land onterecht naar de volgende ronde door kan gaan.
In welke realiteit leven de neuzen eigenlijk?
Waar haal je het lef vandaan om buitenspel te vergelijken met dit?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IN de echte wereld, of heb jij nooit staan juichen na een buitenspel goal van jouw clubje?.
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:31 schreef NielsTriple het volgende:
willens en wetens vals spelen
Gedraag je aansteller.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:37 schreef NielsTriple het volgende:
Waar haal je het lef vandaan om buitenspel te vergelijken met dit?
Dit jaar échtquote:
Nee hoor, jullie hebben slechts 1-5 gewonnen van Ajax Amateurs en wij met maar liefst 0-10 van VVSB, dus wij kennen tot nu toe een betere voorbereiding, dus wij worden kampioenquote:
Maar van jullie zitten er amper spelers in hun nationaal elftal, en al zitten ze dat wel liggen ze er toch al uit..quote:Op zondag 4 juli 2010 16:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee hoor, jullie hebben slechts 1-5 gewonnen van Ajax Amateurs en wij met maar liefst 0-10 van VVSB, dus wij kennen tot nu toe een betere voorbereiding, dus wij worden kampioen
Wat nou vals spelen?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:31 schreef NielsTriple het volgende:
Och ja, ik was vergeten dat het heel normaal is om willens en wetens vals te spelen zodat je land onterecht naar de volgende ronde door kan gaan.
In welke realiteit leven de neuzen eigenlijk?
Feyenoord is dan ook helemaal compleet omdat ze geen internationals hebbenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee hoor, jullie hebben slechts 1-5 gewonnen van Ajax Amateurs en wij met maar liefst 0-10 van VVSB, dus wij kennen tot nu toe een betere voorbereiding, dus wij worden kampioen
En ik ben erbij, geen verbod meerquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat nou vals spelen?
Hij maakt toch een overtreding?
quote:over·tre·ding de; v -en; -dinkje 1 het overtreden ve wet, gebod 2 (sp) onreglementaire daad (vals spel dus)
integendeel, hij vindt zichzelf een held.quote:dat hij zijn straf heeft geaccepteerd.
En heel Uruguay vind dat ook.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:26 schreef klausmeister het volgende:
[..]
[..]
[..]
integendeel, hij vindt zichzelf een held.
oh fuck ik heb gereplyd op een of andere voetbalhooliganquote:Op zondag 4 juli 2010 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En heel Uruguay vind dat ook.
Jullie zielige kutkakkerlakjes en ander vies gespuis staan te juichen als Dirk Kuyt dit zodrekt doet stelletje zielige moraalridders
Nee hoor, ik heb op een zielig figuur gereplyd, gut dat ben jijquote:Op zondag 4 juli 2010 17:28 schreef klausmeister het volgende:
[..]
oh fuck ik heb gereplyd op een of andere voetbalhooligan
Wat een vergelijking.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:28 schreef Catch22- het volgende:
je kan toch een overtreding begaan en er trots op zijn?
Als je een moordenaar een huis uit ziet lopen die net een gezin heeft vermoord en jij popt () hem, dan mag je daar trots op zijn.
Feit is dat zonder zijn actie Uruguay niet verder was gekomen.
Zit je ook te huilen als iemand een sliding van achter maakt?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:26 schreef klausmeister het volgende:
[..]
[..]
[..]
integendeel, hij vindt zichzelf een held.
Het probleem van al die nerdjes is dat het om Suarez gaat, speler van Ajakkes.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zit je ook te huilen als iemand een sliding van achter maakt?
Dat is tenslotte ook vals spelen hè, misschien moet je daar ook maar eens op letten.
Hij is toch bestraft, wat is je probleem in godsnaam.
En wat hij van zichzelf vindt staat volledig los van de actie.
Oh god, van die feijenooit fanboys die Ajax liever zien verliezen van Feyenoord zien winnen. Zijn vast dezelfde types die 'niks in amsterdam' roepen en Feyenoord graag zien verliezen als ze daarmee Ajakkes kunnen hinderen. Poeh poeh, stoere Rotterdamse bois weer.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het probleem van al die nerdjes is dat het om Suarez gaat, speler van Ajakkes.
Was het een willekeurige andere speler geweest dan was deze topic er nooit geweest, hulde voor de zielige fokkers!
TS is een echte Utrecht supporter die regelmatig naar Utrecht gaatquote:Op zondag 4 juli 2010 17:35 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh god, van die feijenooit fanboys die Ajax liever zien verliezen van Feyenoord zien winnen. Zijn vast dezelfde types die 'niks in amsterdam' roepen en Feyenoord graag zien verliezen als ze daarmee Ajakkes kunnen hinderen. Poeh poeh, stoere Rotterdamse bois weer.
Oja, Utrecht schijnt Ajax als aartsrivaal te zien ofzo.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
TS is een echte Utrecht supporter die regelmatig naar Utrecht gaat
Held.quote:
Is een optiequote:Op zondag 4 juli 2010 17:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Nieuwe keeper voor als Stekelenburg vertrekt
Ja dit heb ik ookal een paar keer aangegeven maar dan met Kuyt.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:55 schreef Fenomeno het volgende:
Als Von Boml er in de finale een bal zo uithoudt en we daarna die moffen op penalty's verslaan, gaan jullie dan ook huilen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |