Wel een Jood als straf eruit gestuurd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:03 schreef Phrits het volgende:
jezus, wat sneu voor 'm.
quote:
Topic vol binnen 5 minuten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:05 schreef Spoortie het volgende:
Nooit zoveel posts gezien in een minuut... serieus half topic in nog geen minuut..
Zeg dat maar tegen mij.quote:
Het is vast de spanningquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
Ja doei, ik gooi de verkeerde live topics dicht
ik hoop het zonder suarezquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:08 schreef mrcool het volgende:
Ik denk dat t Uruguay gaat worden...
Hij heeft zijn land nog een kans gegevenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:05 schreef Arcee het volgende:
Suarez met de hand, wat slecht!
En dan Gyan mis!
Hoezo rat, als Robben dat deed voor Nederland in de laatste seconde was hij ook tot held gebombardeerd. Maakt zelfs niet uit wie. Bazenactie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:08 schreef Henno het volgende:
Hoe goed het misschien ook zou zijn om tegen Uruguay zonder Suarez te spelen, Ghana verdient dit te winnen. Suarez de rat
Ja ik snap der ook geen anus meer van.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:08 schreef Silv het volgende:
Dik gedoe met die topics.
Hoezo? Indien dit NL gebeurd en de betreffende speler laat de bal doorgaan lijkt het me niet meer dan normaal dat die persoon nooit meer het land in magquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:08 schreef Henno het volgende:
Hoe goed het misschien ook zou zijn om tegen Uruguay zonder Suarez te spelen, Ghana verdient dit te winnen. Suarez de rat
Van Rusland zou ook wel even gewonnen worden 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Pffff, die finale plek zit wel in de pocket hoor. Van deze 2 teams verliest het Nederlands elftal dus echt niet!
Lijkt de wedstrijd welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:09 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja ik snap der ook geen anus meer van.
gewoon een ts die dacht dat ghana al door wasquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iemand had live topic ned-gha geopend dus ik was ff in de war
Uruguay heeft geen Suarez volgende wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:09 schreef MrJones het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien. Zegt u het eens: willen wij liever Uruguay of Ghana? Of om het even.
Dat is het hoe dan ook waard.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:09 schreef Ludacriss het volgende:
Suarez zal wel een wedstrijd of 3 krijgen hiervoor hoor!
Wat een rat? Ik denk dat de mensen in Uruguay daar anders over denken. Winnen is wat telt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:10 schreef Lann555 het volgende:
Tis nu een eitje voor Uruguay. Wel een verschrikkelijke diefstal omdat Suarez Ghana berooft van een zekere halve finale met een grove overtreding
Wat een rat
ja, zou inderdaad makkelijker zijn, maar ik gun het ghana ook welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:10 schreef Silv het volgende:
[..]
Uruguay heeft geen Suarez volgende wedstrijd.
Hoezo? Ze hebben een penalty gekregen. Hadden ze die maar moeten maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:10 schreef Lann555 het volgende:
Tis nu een eitje voor Uruguay. Wel een verschrikkelijke diefstal omdat Suarez Ghana berooft van een zekere halve finale met een grove overtreding
Wat een rat
als ze daarmee in de finale komen vindt ie het prima hoorquote:
neemt die vent van net nu weer een penalty ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:10 schreef Lann555 het volgende:
Als Ghana dit verliest zal Gyan dit nooit meer te boven komen denk ik
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
jullie lopen dik voor, hier is het net 1-1
En als ze niet in de finale komen maar om de derde/ vierde plaats spelen, heeft ie er ook al twee van de drie opzitten. Geen ramp gewoon, hoe dan ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:11 schreef gers het volgende:
[..]
als ze daarmee in de finale komen vindt ie het prima hoor
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:12 schreef SebasM het volgende:
Heerlijk, penalties. Kan ik echt van genieten zolang Nederland niet meedoet.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:12 schreef SebasM het volgende:
Heerlijk, penalties. Kan ik echt van genieten zolang Nederland niet meedoet.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Kom er nu achter dat ik tijdens de wedstrijd op pauze heb gedrukt.. Loop halve minuut achter godverdomme
helaas wel jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Als we daaar penalty;s tegen moeten nemen
Wij schieten altijd van die pisballen
wtfquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Kom er nu achter dat ik tijdens de wedstrijd op pauze heb gedrukt.. Loop halve minuut achter godverdomme
Neequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:13 schreef ThePianoMan het volgende:
mag je hem in de rebound er nog inschieten?
dat blijft het ook nog evenquote:
Denk het ook..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:14 schreef Scorpie het volgende:
Oke, Uruguay zonder Suarez, moet te doen zijn voor Oranje.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:14 schreef Scorpie het volgende:
Oke, Uruguay zonder Suarez en zonder die linksback, moet te doen zijn voor Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |