Hoezo? Indien dit NL gebeurd en de betreffende speler laat de bal doorgaan lijkt het me niet meer dan normaal dat die persoon nooit meer het land in magquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:08 schreef Henno het volgende:
Hoe goed het misschien ook zou zijn om tegen Uruguay zonder Suarez te spelen, Ghana verdient dit te winnen. Suarez de rat
Van Rusland zou ook wel even gewonnen worden 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Pffff, die finale plek zit wel in de pocket hoor. Van deze 2 teams verliest het Nederlands elftal dus echt niet!
Lijkt de wedstrijd welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:09 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja ik snap der ook geen anus meer van.
gewoon een ts die dacht dat ghana al door wasquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iemand had live topic ned-gha geopend dus ik was ff in de war
Uruguay heeft geen Suarez volgende wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:09 schreef MrJones het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien. Zegt u het eens: willen wij liever Uruguay of Ghana? Of om het even.
Dat is het hoe dan ook waard.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:09 schreef Ludacriss het volgende:
Suarez zal wel een wedstrijd of 3 krijgen hiervoor hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |