Penisbaard, Rinus is gestopt hequote:Op maandag 5 juli 2010 16:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zanger Rinus maakt gewoon fatsoenlijke goede muziek, daar zijn de meeste mensen het inmiddels echt wel over eens. Doe eens niet zo alternatief, man. Toegeven is niet erg.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die hansworst zoekt gewoon in elk topic weer een kans om zangers als Zanger Rinus af te zeiken. Meneer denkt dat zijn muzieksmaak beter is, alleen omdat Rinus muziek voor het echte volk maakt. Als zijn muziek zo slecht is, waarom is hij dan zo populair?
3 november wordt ze 15.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:28 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Dus Voe is eigenlijk VoE en staat voor Voice of Europe.
[..]
NEEE zij is geen 14
Echt waar?
Nee, hij heeft weer een nieuwe manager. Ik had het ook wel verwacht, Rinus was de laatste tijd niet meer dezelfde. Familie Arjaans heeft gewoon keihard misbruik van Rinus gemaakt om hem daarna gewoon als een blok te laten vallenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:29 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Penisbaard, Rinus is gestopt he
jij weet er teveel vanafquote:Op maandag 5 juli 2010 16:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, hij heeft weer een nieuwe manager. Ik had het ook wel verwacht, Rinus was de laatste tijd niet meer dezelfde. Familie Arjaans heeft gewoon keihard misbruik van Rinus gemaakt om hem daarna gewoon als een blok te laten vallen
Nee, niet altijd. De muziek van Rinus spreekt gewoon veel mensen aan, dan moet het wel goed zijn. Onbegrijpelijk dat mensen muziek waar mensen hun kracht uit kunnen putten slecht durven te noemen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:29 schreef RitseB het volgende:
[..]
Goede vergelijking, alles wat populair is, is namelijk goed.
Dat was ze altijd al. Lijkt me niet dat je daar iets van voelt.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:32 schreef Splutje het volgende:
Ze begint wel dun te worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
"Arjaan's Entertainment". Je had het aan kunnen zien komen inderdaad, ze geven niet om Rinus maar alleen om hun eigen entertainment.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, hij heeft weer een nieuwe manager. Ik had het ook wel verwacht, Rinus was de laatste tijd niet meer dezelfde. Familie Arjaans heeft gewoon keihard misbruik van Rinus gemaakt om hem daarna gewoon als een blok te laten vallen
Ik zie niet wat hier mis mee is.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:32 schreef Splutje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Cool, ze is op dezelfde dag jarig als ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
3 november wordt ze 15.
Hoe oud zou deze gast zijn trouwens?![]()
[ afbeelding ]
Waar zijn de tieten?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:32 schreef Splutje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, niet altijd. De muziek van Rinus spreekt gewoon veel mensen aan, dan moet het wel goed zijn. Onbegrijpelijk dat mensen muziek waar mensen hun kracht uit kunnen putten slecht durven te noemen.
Ze heeft nooit jankers gehad, bovendien heeft ze puntige knieen. En desondanks smelt ik voor haar gezicht, haar filmpjes en de energie/gelukkigheid die van haar afstraalt.quote:
Kijk maar hoeveel mensen er altijd afkomen op optredens van Rinus, er is bijna geen dag dat Rinus niet voor een volle zaal speelt. Rinus leeft gewoon onder het volk, hij zegt wat wij denken en hij doet wat hij zegt. Mensen zien gewoon dat Rinus heel gewoon blijft en niet naast zijn schoenen gaat lopen, daar kunnen grote arrogante artiesten als Dries Roelvink nog iets van leren.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:38 schreef RitseB het volgende:
[..]
En waar haal jij het vandaan dat zo veel mensen het populair vinden? Als je met 'zo veel mensen' FOK!kers bedoelt, vind ik dat een beetje raar. FOK! is namelijk helemaal niet zo groot en al representatief voor 'zo veel mensen'.
Desalniettemin vind ik hem een goed zanger.
Ze is 14, die tieten komen wel. Bovendien zijn tieten overgewaardeerd, het gaat om billen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze heeft nooit jankers gehad, bovendien heeft ze puntige knieen. En desondanks smelt ik voor haar gezicht, haar filmpjes en de energie/gelukkigheid die van haar afstraalt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kijk maar hoeveel mensen er altijd afkomen op optredens van Rinus, er is bijna geen dag dat Rinus niet voor een volle zaal speelt. Rinus leeft gewoon onder het volk, hij zegt wat wij denken en hij doet wat hij zegt. Mensen zien gewoon dat Rinus heel gewoon blijft en niet naast zijn schoenen gaat lopen, daar kunnen grote arrogante artiesten als Dries Roelvink nog iets van leren.
niet happen, he's trolling.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:42 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hoe veel mensen zijn dat dan, concrete cijfers? Wat vinden de critici van hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Die cijfers heb ik zo niet paraat.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:42 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hoe veel mensen zijn dat dan, concrete cijfers? Wat vinden de critici van hem?
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:44 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik hijack je topic Panzermaus. Ga eens bier halen"
15. Hoogstens.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
3 november wordt ze 15.
Hoe oud zou deze gast zijn trouwens?![]()
[ afbeelding ]
Het zou niet mogenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat zou zo'n mooie zijn voor in KLB.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:50 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso, de mening van de 'critici'. Alsof dat volk niet volledig in handen is van de grote muziekindustrie die nieuwkomers als Rinus proberen zwart te maken.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Het zou niet mogen![]()
Wie is zijn nieuwe manager.. Jij?
quote:MEDEDELINGEN OMTRENT ZANGER RINUS ..........MANAGEMENT VAN ZANGER RINUS ZAL VANAF 04-07-2010 WORDEN BEHEERD DOOR ..HAGE MUSIC & PROMOTIONS......DE SLEUTEL TOT UW MUZIKALE ORGANISATIE 06-15051698 06-47211261
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:50 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso, de mening van de 'critici'. Alsof dat volk niet volledig in handen is van de grote muziekindustrie die nieuwkomers als Rinus proberen zwart te maken.
Ik volg tenminste niet de kudde....quote:Op maandag 5 juli 2010 16:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zanger Rinus maakt gewoon fatsoenlijke goede muziek, daar zijn de meeste mensen het inmiddels echt wel over eens. Doe eens niet zo alternatief, man. Toegeven is niet erg.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jawel, meestal te vinden in dit soort buurten.
[ afbeelding ]
Ze noemen zichzelf "het volk", dan noem ik ze uit respect ook zo.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:59 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dan zeg je toch mensen uit dat soort buurten, en niet het volk.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf "het volk", dan noem ik ze uit respect ook zo.
ONZquote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Slotje en hier naartoe:
[Het officiële Voe-topic] #1
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |