15. Hoogstens.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
3 november wordt ze 15.
Hoe oud zou deze gast zijn trouwens?![]()
[ afbeelding ]
Het zou niet mogenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, hij heeft weer een nieuwe manager. Ik had het ook wel verwacht, Rinus was de laatste tijd niet meer dezelfde. Familie Arjaans heeft gewoon keihard misbruik van Rinus gemaakt om hem daarna gewoon als een blok te laten vallen
Dat zou zo'n mooie zijn voor in KLB.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:50 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso, de mening van de 'critici'. Alsof dat volk niet volledig in handen is van de grote muziekindustrie die nieuwkomers als Rinus proberen zwart te maken.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Het zou niet mogen![]()
Wie is zijn nieuwe manager.. Jij?
quote:MEDEDELINGEN OMTRENT ZANGER RINUS ..........MANAGEMENT VAN ZANGER RINUS ZAL VANAF 04-07-2010 WORDEN BEHEERD DOOR ..HAGE MUSIC & PROMOTIONS......DE SLEUTEL TOT UW MUZIKALE ORGANISATIE 06-15051698 06-47211261
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:50 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso, de mening van de 'critici'. Alsof dat volk niet volledig in handen is van de grote muziekindustrie die nieuwkomers als Rinus proberen zwart te maken.
Ik volg tenminste niet de kudde....quote:Op maandag 5 juli 2010 16:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zanger Rinus maakt gewoon fatsoenlijke goede muziek, daar zijn de meeste mensen het inmiddels echt wel over eens. Doe eens niet zo alternatief, man. Toegeven is niet erg.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jawel, meestal te vinden in dit soort buurten.
[ afbeelding ]
Ze noemen zichzelf "het volk", dan noem ik ze uit respect ook zo.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:59 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dan zeg je toch mensen uit dat soort buurten, en niet het volk.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf "het volk", dan noem ik ze uit respect ook zo.
ONZquote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Slotje en hier naartoe:
[Het officiële Voe-topic] #1
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |