Ik deel deze mening voor de volle 100 procent met je. Sigrid Koetse is, in de drie minuten en achtendertig seconden die ik net heb gezien, gewoonweg geweldig. Dat neemt echter niet weg dat de verhaallijn volkomen ruk was. Een zwart hoofdstuk in de geschiedenis van GTST.quote:Sigrid Koetse vond ik wel geweldig als Augusta.
Heerlijke teksten had ze ook. Ze hadden alleen veel meer uit het personage kunnen halen.
Veel betere achtergrondmuziek toen nog.
Dat was nog eens een cliff.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:23 schreef Frey het volgende:
Hoewel het niet meer het klassieke GTST was, wisten ze het toen ook nog enorm spannend te maken.
Dan toch een DNA testje, alhoewel die ook vervalst worden in GTSTquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20100720_097
Dat dat kind van Sjors misschien blank is, zegt dus nog niets
Toen ik gister dat artikel las moest ik ook gelijk aan Sjors/GTST denkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Even eerlijk moest jij bij het lezen van dat bericht gelijk aan gtst denken ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Terwijl Doortje en Stanger wel zwart waren/zijn toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Toen ik gister dat artikel las moest ik ook gelijk aan Sjors/GTST denkenHet zegt sowieso niets als het kindje blank is want Bing is nou ook niet echt super donker, hij neigt eerder naar blank dan naar donker.
Ja nu je het zegt...quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Terwijl Doortje en Stanger wel zwart waren/zijn toch?
Hmmm da's wel apart.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eerst aan mijn studie, doe iets met genen, toen ik dit topic checkte schoot het me ineens te binnen als je het per se wilt wetenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even eerlijk moest jij bij het lezen van dat bericht gelijk aan gtst denken ?
Geweldig om terug te zien. Jammer dat het zo'n absurde verhaallijn was. Ze hadden veel meer zaken moeten laten zoals ze waren. Die foto's van Frits, Martine en Rien doen de geschiedenis van GTST recht aan. De afwikkeling van deze verhaallijn heeft juist een stukje geschiedenis van GTST verziekt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:51 schreef PeterKelder het volgende:
De verhaallijn begon zo goed...
... maar eindigde in een deceptie
Overigens werd het decor van het huis van Augusta, met een paar kleine aanpassingen, later gebruikt als huis voor Josephine van Wickenrode.
Ik hoop met je mee. Maar gezien het huidige GTST en met labiele Sjors en onzekere Bing of drammerige Danny als ouders zal het eerder een zacht ei worden. Net als de gehele GTST cast zo'n beetje.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zijn we nog niet snel van dat hele baby gedonder af, over een jaar of 6 zal ook dit kind ineens volwassen zijn, ik hoop maar dat deze nakomeling van Herman Hogendoorn, Augusta van Houten, Frits van Houten en Martine Hafkamp opgroeit tot een ware slechterik
Het acteerwerk is en blijft subliem, de verhaallijn zit ook wel goed in elkaar. Alleen kan ik er nog steeds met mijn hoofd niet bij waarom ze de geschiedenis zonodig hebben willen veranderen.quote:Zoals je al zei, het acteerwerk was hier geweldig. Casper van Bohemen wist hier de zwakkere broer Hans erg overtuigend neer te zetten. Vooral als hij zijn verhaal doet, vind ik hem erg sterk. En natuurlijk Sigrid Koetse, een van de beste actrices die in de serie heeft gespeeld.
Dit was HET moment om van Jack een gewetenloze slechterik te maken. Ik dacht ook dat dit zou gebeuren dankzij Augusta. Kort daarna leek het er ook even op toen Jack Dian ging bedreigen en brak met Sjors. Helaas was het van korte duur. Een gemiste kans...
O, zo had ik er nog niet over na gedacht. Dat had ook gekund. Dat dit dan Frits was.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het acteerwerk is en blijft subliem, de verhaallijn zit ook wel goed in elkaar. Alleen kan ik er nog steeds met mijn hoofd niet bij waarom ze de geschiedenis zonodig hebben willen veranderen.
Had het dan zo gedaan:
Doordat Frits zo gehaat werd, kon een moord natuurlijk niet uitblijven. Frits wist dit ook, dus besloot hij zijn tweelingbroer Hans te benaderen voor een "logeerpartij". Hans stemde in, wilde namelijk niets liever dan geliefd zijn bij zijn machtige broer. Frits gaf Hans instructies hoe hij zich moest gedragen als de moordenaar zou komen. Uiteindelijk zou Frits op het juiste moment de moordenaar overmeesteren: er kon niets fout gaan. Totdat Hans besloot televisie te gaan kijken. Hannie kwam binnen en werd zo woest op "Frits", dan ze in een opwelling de televisie in het bad duwde. Híéraan had Frits niet gedacht. Toen Hannie verdwenen was, kwam Frits uit de kledingkast vandaan, waarhij verstopt zat, en zag tot zijn schrik dat Hans het niet had overleeft. Frits besloot de benen te nemen en vertrok met stille trom uit Middendam/Meerdijk.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:48 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
O, zo had ik er nog niet over na gedacht. Dat had ook gekund. Dat dit dan Frits was.
Maar ik zou het ook prima vinden als er helemaal geen Hans blijkt te bestaan. Ik vind dat zo zwak; ineens een tweelingbroer. Liever zou ik Hans uit de gevangenis zien komen, en dan blijkt alles een groots plan van Frits om iedereen te belazeren. Zijn moeder is inderdaad Augusta, maar Hans bestaat niet. Samen met zijn moeder heeft hij zich als Hans voorgedaan, omdat niemand mocht weten dat Frits nog leefde. De Joegoslavische maffia zat achter hem aan, maar de leiders zijn nu opgepakt en Frits kan weer als zichzelf door het leven gaan.
De aanslag op zijn leven is wel door Hannie gepleegd en het was het weerzien met Frits in haar cel, waardoor ze toch zelfmoord heeft gepleegd. Sjors en Jack haten Frits in eerste instantie vanwege al het gelieg, maar sluiten hun vader in hun armen, die weer ouderwets slecht en doortrapt wordt. Ik vind de vertolking van Casper als Hans inderdaad goed, maar zie hem liever als Frits.
Kan je elke dag Jan Kooiman uitkledenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Overigens kwam 'RTL Boulevard' ook nog met ander nieuws over de show. Zo heeft Albert Verlinde laten weten dat er speciale poppen op de markt zullen komen van de huidige castleden van de soapserie. Binnenkort dus in de winkels: poppen van Gigi Ravelli, Marly van der Velden, Jan Kooijman en alle andere soapies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |