Ik zag het gisteren, opeens Fritsquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:19 schreef J_TM het volgende:
Net afgelopen op Ned 2; Pauwen en Reigers, de Haagse regiosoap met Stefano, Frits en Koen.
Ik heb dat gemist!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:19 schreef J_TM het volgende:
Net afgelopen op Ned 2; Pauwen en Reigers, de Haagse regiosoap met Stefano, Frits en Koen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:43 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ik heb dat gemist!Kan ik het terugkijken?
Dat zou goed nieuws zijn..quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Soapkijkend Nederland moet niet vreemd opkijken als ze over enkele maanden wellicht Christophe Haddad weer terug zien keren in Neerlands langstlopende soapserie. In de media laat de van oorsprong Vlaamse acteur weten graag weer terug te keren in 'Goede tijden Slechte tijden'.
Hoewel Christophe onlangs een rol wist te bemachtigen in de Belgische telenovelle 'Ella', kan hij niet wachten om zijn rentree te maken in de goedbekeken soapserie. "Toen ik terugkwam uit Los Angeles merkte ik meteen dat de mensen hier nog steeds heel erg into Nick zijn. Ik ben al sinds september van de buis, maar omdat ik jaren in de huiskamers van de mensen geweest ben, zijn ze me nog niet vergeten."
Hij vervolgt: "De weg naar een comeback ligt altijd open. Met de rol van Nick ben ik nooit klaar, dat is een karakter dat blijft doorgaan. Ik ben weggegaan om mezelf te ontwikkelen en andere rollen te spelen en dat had ik het liefste eerst willen doen, maar mochten ze mij nog terug willen hebben... dan wil ik de rol van Nick graag weer op me nemen. GTST is echt een leuke club met hele lieve mensen en dat is erg bijzonder."
Christophe zijn alterego Nick verblijft momenteel in een psychiatrische kliniek, waar hij door toedoen van Maxime (een rol van Marjolein Keuning) in belandde.
Het was het kleine restje van het klassieke GTST wat het nog spannend maakte. De cliffhanger van seizoen 10 en 14 zijn de enigen die ik waardeer van de GTST-periode vanaf 2000.quote:Hoewel het niet meer het klassieke GTST was, wisten ze het toen ook nog enorm spannend te maken.
Zeker, maar toen was de daling al ingezet in de zin van dat toen ongeveer 60% van de verhaallijnen spannend was en de rest niet meer. Later werd er steeds minder % spannend en dit is de cliff natuurlijk...daar wisten ze de spanning weleens omhoog te schroevenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:23 schreef Frey het volgende:
Hoewel het niet meer het klassieke GTST was, wisten ze het toen ook nog enorm spannend te maken.
Die Wiet was al ouder dan de Wiet die we nu hebbenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:51 schreef PeterKelder het volgende:
De verhaallijn begon zo goed...
... maar eindigde in een deceptie
Overigens werd het decor van het huis van Augusta, met een paar kleine aanpassingen, later gebruikt als huis voor Josephine van Wickenrode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |