SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met hoeveel gaat Nederland verliezen van Brazilië??????quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef Chai het volgende:
Links van posts van pessimistische users die mensen met hoop belachelijk maakten?![]()
2e helft speelde ze Brazilië helemaal zoekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Onthutsend slecht spel van Nederland, echt waar, voor mij is dit WK over.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
KAMPIEONENEN IK BEN ZO BLIJ NIELS WHHAHEHEHquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef 9611Niels het volgende:
WIL Quickie_Butt ZICH EVEN MELDEN? DANK U!![]()
![]()
Sukkelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Eerste helft was zwaar slecht, dacht echt dat ze wel met 3-0 zouden verliezen. Echter hebben ze met dat 1e doelpunt wel geluk gehad, maar dat bracht wel meer vertrouwen in het spel. Ze hadden echter veel meer kansen om de 3-1 te maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ik zal niet op jou ingaan achterlijke leier. Met zulk onthutsend spel is een excuses meer op zijn gemak van Nederland-zijnde. Werkelijk zum kotzen is het, hoeveel Godsgeluk kan Nederland nog hebben dit toernooi? Uruguay, kom op.quote:
Je krijgt toch af en jeuk om die wereldbeker bij een paar mensen in het gezicht te duwen/rammen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Hoe slecht speelde brazilie dan wel niet. Je weet wel... de nummer 1 op de ranking.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Kijk je uit, je vriendje staat al in MED.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik zal niet op jou ingaan achterlijke leier. Met zulk onthutsend spel is een excuses meer op zijn gemak van Nederland-zijnde. Werkelijk zum kotzen is het, hoeveel Godsgeluk kan Nederland nog hebben dit toernooi? Uruguay, kom op.![]()
Met een Van Persie in de punt speel je niets klaar, tenminste dit WK niet. Wat een klootzak zeg om zo slecht te spelen. Elke andere speler speelde beter.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Eerste helft was zwaar slecht, dacht echt dat ze wel met 3-0 zouden verliezen. Echter hebben ze met dat 1e doelpunt wel geluk gehad, maar dat bracht wel meer vertrouwen in het spel. Ze hadden echter veel meer kansen om de 3-1 te maken.
Ik geef mijn mening en als het je niet zint is dat jouw probleem. Iedereen mag zijn of haar mening geven. Is dat een mening die jou niet ligt, dan is dat maar zo. Maar begin niet zo te praten tegen mij graag.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kijk je uit, je vriendje staat al in MED.
Termen als achterlijke leier (geen idee wat een leier is) slaan nergens op en niet in verhouding met sukkel oid.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening en als het je niet zint is dat jouw probleem. Iedereen mag zijn mening geven. Is dat een mening die jou niet ligt, dan is dat maar zo. Maar begin niet zo te praten tegen mij graag.
Jij doet het om te trollen. Je verpest de sfeer. Rot op.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening en als het je niet zint is dat jouw probleem. Iedereen mag zijn of haar mening geven. Is dat een mening die jou niet ligt, dan is dat maar zo. Maar begin niet zo te praten tegen mij graag.
Dat interesseert mij niets. Ik heb helemaal niets meer met het Nederlands elftal. Of jij daar nu waarde aan hecht of niet, dat is nog wel het minst belangrijke.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij doet het om te trollen. Je verpest de sfeer. Rot op.
Blijf dan lekker weg ipv je zaad meningen die users uitlokken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat interesseert mij niets. Ik heb helemaal niets meer met het Nederlands elftal. Of jij daar nu waarde aan hecht of niet, dat is nog wel het minst belangrijke.
Scheids was TOP idd, paar foutjes, maar de perfecte scheids bestaat niet. Dan was er nog iets van top vandaag.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:02 schreef Sk00p het volgende:
Vooral bij de tweede helft dacht ik TERECHT!
Die boze omschakeling van Brazilië ineens.. zum kotsen!
De scheid uit Japan was trouwens geweldig.
Nat?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef Harajuku. het volgende:
OH MY FUCKING GOOOOOOOODDD
Ik ben nog helemaal, nou ja, tering![]()
Een leier is iemand die bedden opmaakt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Termen als achterlijke leier (geen idee wat een leier is) slaan nergens op en niet in verhouding met sukkel oid.
Nou lever je ornaje tagje in, ga dit topic verlaten en erger je niet langer.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat interesseert mij niets. Ik heb helemaal niets meer met het Nederlands elftal. Of jij daar nu waarde aan hecht of niet, dat is nog wel het minst belangrijke.
Dat is dan hun probleem. Blijkbaar mag je niet terecht negatief doen over het Nederlands elftal, na weer een wanvertoning dit WK. Kritisch zijn heet dat.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Blijf dan lekker weg ipv je zaad mening die users uitlokken.
Een tering beddenopmaker.quote:
Jij had voor deze wedstrijd nog wel iets met ze?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het werkt wel raar hier op FOK. De grote groep, die er ongeveer hetzelfde over denkt mag het zo vaak verkondigen als ze willen ; maar mensen met een andere mening worden afgebluft met scheldwoorden of op de man spelen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening en als het je niet zint is dat jouw probleem. Iedereen mag zijn of haar mening geven. Is dat een mening die jou niet ligt, dan is dat maar zo. Maar begin niet zo te praten tegen mij graag.
In jouw geval trollen, we kennen je.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat is dan hun probleem. Blijkbaar mag je niet terecht negatief doen over het Nederlands elftal, na weer een wanvertoning dit WK. Kritisch zijn heet dat.
Heb ik al een keer gevraagd, destijds voor de lol, maar nu ben ik het spuugzat met het Nederlands elftal. Kan veranderen, maar dan moet er verdomme iemand anders aan het roer komen bij het Nederlands elftal.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou lever je ornaje tagje in, ga dit topic verlaten en erger je niet langer.
+1quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef Harajuku. het volgende:
OH MY FUCKING GOOOOOOOODDD
Ik ben nog helemaal, nou ja, tering![]()
Aah toe, blijf tochquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ja, maar dat is Fok!. Verblind door de realiteit, maar wel meehossen. ZUM KOTZEN is het.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het werkt wel raar hier op FOK. De grote groep, die er ongeveer hetzelfde over denkt mag het zo vaak verkondigen als ze willen ; maar mensen met een andere mening worden afgebluft met scheldwoorden of op de man spelen.
Ja, ze gaan nu de coach inruilen. Je hebt echt geen verstand huhquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Heb ik al een keer gevraagd, destijds voor de lol, maar nu ben ik het spuugzat met het Nederlands elftal. Kan veranderen, maar dan moet er verdomme iemand anders aan het roer komen bij het Nederlands elftal.
Rot op je kleuter, ga huilen bij mama en papa. En je naam moet ik al helemaal om lachen, bye kleuterquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Niet onderschatten onze volgende tegenstander. Anders krijg je dingen als tegen Rusland.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:59 schreef Breekfast het volgende:
We staan gewoon eigenlijk al in de finale!![]()
Ik bedoel natuurlijk na dit WK, snuggere henkie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, ze gaan nu de coach inruilen. Je hebt echt geen verstand huh![]()
Nou dat gaat dit wk niet gebeuren dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Heb ik al een keer gevraagd, destijds voor de lol, maar nu ben ik het spuugzat met het Nederlands elftal. Kan veranderen, maar dan moet er verdomme iemand anders aan het roer komen bij het Nederlands elftal.
Blijf dan gewoon lekker weg jongen, echt. Log uit en emigreer.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:06 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is Fok!. Verblind door de realiteit, maar wel meehossen. ZUM KOTZEN is het.
Haha, hoor jezelf nou. Van der Vaart had ik graag zien spelen, jammer dat ik dat niet mag zeggen hier op Fok! Want ja, zogenaamde ideale schoonzonen moeten spelen he.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:06 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Rot op je kleuter, ga huilen bij mama en papa. En je naam moet ik al helemaal om lachen, bye kleuter
Hou op, niemand houdt van negativiteit. Je verandert er niets door en je kan beter gewoon iets leuks gaan doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Na het WK man.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou dat gaat dit wk niet gebeuren dus
Spelen we tegen 2 landen tegelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Haha, hoor jezelf nou. Van der Vaart had ik graag zien spelen, jammer dat ik dat niet mag zeggen hier op Fok! Want ja, zogenaamde ideale schoonzonen moeten spelen he.
Wat hoop ik zo enorm dat Uruguay Ghana EN Nederland afslacht.![]()
Dan zou ik nu gewoon ophouden met kijken. En je er druk over maken. En e rover te postenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat interesseert mij niets. Ik heb helemaal niets meer met het Nederlands elftal.
Waarom heeft hij zijn oranje tag nogsteeds? Hij is alles behalve fan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon lekker weg jongen, echt. Log uit en emigreer.
Dus alleen positivisme mag hier op Fok! met betrekking tot het Nederlands elftal?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hou op, niemand houdt van negativiteit. Je verandert er niets door en je kan beter gewoon iets leuks gaan doen.
Als Nederland de beker pakt dan krijgt die man een standbeeldquote:
Ik pleeg wel zelfmoord.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou ik nu gewoon ophouden met kijken. En je er druk over maken. En e rover te postenBeter voor de bloeddruk. Van jou. EN van vele medefokkers
Kijk en dat is trollen. Want waarom hoop je dat dan? OMdat het spelverloop niet aan je ideaal beeld voldoet? Kijk je mag best vinden dat ze geen behoorlijk voetbal speelde. En je mag ook nog best vinden dat er een zeker geluk bij deze overwinning kwam kijken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Waarom zou hij dat moeten? Omdat hij een afwijkende mening heeft? ( die in mijn mening realistischer is dan het gezegde dat we nu al in de finale staan ). Mensen zoals jij, die geen mening van anderen accepteren , die zouden moeten emigreren. God, wat heb ik daar een hekel aan. Alleen omdat zijn mening afwijkt is hij al een troll...hilarisch gewoonquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon lekker weg jongen, echt. Log uit en emigreer.
Iedereen kent je mening nu wel. En het is geen fijne bijdrage nee, al helemaal niet van een trol.Je was al negatief toen nederland nog tegen denemarken moest spelen, rot toch op. Je hebt ze nooit een kans gegund.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dus alleen positivisme mag hier op Fok! met betrekking tot het Nederlands elftal?![]()
![]()
Rusland EK2008, anyone? ....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar die halve finale lijkt dus eigenlijk gewoon een formaliteit te worden
Nee de constante roep om verlies is trollen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat moeten? Omdat hij een afwijkende mening heeft? ( die in mijn mening realistischer is dan het gezegde dat we nu al in de finale staan ). Mensen zoals jij, die geen mening van anderen accepteren , die zouden moeten emigreren. God, wat heb ik daar een hekel aan. Alleen omdat zijn mening afwijkt is hij al een troll...hilarisch gewoon
Inderdaad. Helemaal mee eens. Je kan het dan geen mooi spel vinden, maar je woont hier.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk en dat is trollen. Want waarom hoop je dat dan? OMdat het spelverloop niet aan je ideaal beeld voldoet? Kijk je mag best vinden dat ze geen behoorlijk voetbal speelde. En je mag ook nog best vinden dat er een zeker geluk bij deze overwinning kwam kijken.
Maar de hoop uitspreken dat ze gaan verliezen is simpelweg het plezier van andere mensen proberen te vergallen. Als ik FA was had ik je er tot na het wk gewoon vanaf geschopt.
Ja of spanje of argentiniequote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik had dit niet verwacht nee. Ik dacht dat het 1-0 zou blijven.
Laten we nu niet te makkelijk denken over de volgende wedstrijd tegen Urugay of Ghana.
Dan zou het best de finale Nederland-Duitsland kunnen worden.
Sorry dat lezen voor jou zo moeilijk is.quote:
Triest dat je het verschil niet kan zien tussen een mening en onnodig zieken/trollen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat moeten? Omdat hij een afwijkende mening heeft? ( die in mijn mening realistischer is dan het gezegde dat we nu al in de finale staan ). Mensen zoals jij, die geen mening van anderen accepteren , die zouden moeten emigreren. God, wat heb ik daar een hekel aan. Alleen omdat zijn mening afwijkt is hij al een troll...hilarisch gewoon
Achterlijke idioot man. Natuurlijk is dat niet zo. Niks geen roep. Kwestie van realisme kan toch verdomme geen kwaad? Zeg nou zelf, geniet jij van het Nederlandse spel? Simpele dingen gaan mis.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee de constante roep om verlies is trollen.
Neeeeee da's dan weer wat te rigoureus!quote:
Ah, ik mag nog wel blijven leven van jullie na mijn idiote uitspraken?quote:
En ze vervolgen op de bbq gooien?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ruuuuustig. Denk nou aan je hartquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Achterlijke idioot man. Natuurlijk is dat niet zo. Niks geen roep. Kwestie van realisme kan toch verdomme geen kwaad? Zeg nou zelf, geniet jij van het Nederlandse spel? Simpele dingen gaan mis.
Je moet gewoon je bek houden, de winnaar heeft namelijk altijd gelijk. Nederland is door, dus ga maar huilen in een hoekje, kuttroll dat je er bent. Ik kots op vieze negatieve mannetjes zoals jij, die al bij voorbaat roepen dat we kansloos zijn. Realistisch zou zijn geweest als je had geroepen dat we het moeilijk zouden krijgen. Roepen dat we met 3-0 eraf gaan is gewoon trollen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Achterlijke idioot man. Natuurlijk is dat niet zo. Niks geen roep. Kwestie van realisme kan toch verdomme geen kwaad? Zeg nou zelf, geniet jij van het Nederlandse spel? Simpele dingen gaan mis.
Nee joh, gewoon op het veld wil ik de terechte winnaar zien of ben ik nu verkeerd bezig?quote:
ja, vet he?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Scorpie het volgende:
Ongelooflijk. Kan het nog steeds niet geloven, wat een turn-around die 2e helft.
doe een beetje normaal. Dat bewaar je maar voor je knikkervriendjes.quote:
Nietquote:Natuurlijk is dat niet zo. Niks geen roep.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ja ik geniet, want het is spannend en ze winnen. En daar gaat dit spelletje om... winnen.quote:Kwestie van realisme kan toch verdomme geen kwaad? Zeg nou zelf, geniet jij van het Nederlandse spel? Simpele dingen gaan mis.
Ik mijn bek houden voor jou? Kom op, verzin eens wat betere humor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet gewoon je bek houden, de winnaar heeft namelijk altijd gelijk. Nederland is door, dus ga maar huilen in een hoekje, kuttroll dat je er bent. Ik kots op vieze negatieve mannetjes zoals jij, die al bij voorbaat roepen dat we kansloos zijn. Realistisch zou zijn geweest als je had geroepen dat we het moeilijk zouden krijgen. Roepen dat we met 3-0 eraf gaan is gewoon trollen.
Er is geen jullie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, ik mag nog wel blijven leven van jullie na mijn idiote uitspraken?
dat er alweer mensen zo denken ...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar die halve finale lijkt dus eigenlijk gewoon een formaliteit te worden
Hoe sneu ben jij gastquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Pleeg digitale zelfmoord, want met je kansloze opmerkingen maak je je onsterfelijk belachelijk. En nu tjeften, autistische nerd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, ik mag nog wel blijven leven van jullie na mijn idiote uitspraken?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Haha, hoor jezelf nou. Van der Vaart had ik graag zien spelen, jammer dat ik dat niet mag zeggen hier op Fok! Want ja, zogenaamde ideale schoonzonen moeten spelen he.
Ik, op mijn werk was ik de enige van vier mensen die geloofde dat het mogelijk was (ik heb letterlijk gezegd dat ik na Slowakije meer vertrouwen had in de mogelijkheid van Oranje om te winnen). Mijn vriend had ze na de eerste helft opgegeven, en toen riep ik nog; Er komt nog een tweede helft !!!!quote:
Jij hoopt dat Nederland verliest, met je oranje tag. Smerig gewoon.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Had brazilie nu dan de terechte winnaar geweest? Hebben die beter gespeeld dan? Ja inderdaad... in de eerste helft. Dat hebben ze met 1 goal bekroont. Nederland was beter in de 2e helft en heeft dat met 2 goals bekroont.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon op het veld wil ik de terechte winnaar zien of ben ik nu verkeerd bezig?
de tweede helft was anders prima.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik zag bij het Braziliaanse team ook fouten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
De winnaar heeft altijd gelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik mijn bek houden voor jou? Kom op, verzin eens wat betere humor.
Dat is gewoon trollen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Swetsenegger, ach, met dit vertoonde spel ( zeker van vandaag ) krijg je bijna zin om dat soort uitspraken te menen. Godsongelofelijk, zo slecht. Het moet toch beter?
Nee, want zoveel geluk kan toch nauwelijks aanblijven of verwacht je dat Nederland Uruguay wel eventjes opzij legt?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij hoopt dat Nederland verliest, met je oranje tag. Smerig gewoon.
Met mooi spel winnen we nooit en nu wel. Dus kan je niet simpelweg blij zijn?
je bent voor ons, of tegen ons.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is geen jullie.
Maar als je roept: Ik heb het heeeeeeeeeeelemaal gehad met NL, dan denk ik gewoon heel simpel "Nou, dan stop je met kijken en je er druk over maken". Life isn;t that hard!
Dat soort dingen riep hij al toen we nog onze eerste wedstrijd tegen Denemarken moesten spelen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet gewoon je bek houden, de winnaar heeft namelijk altijd gelijk. Nederland is door, dus ga maar huilen in een hoekje, kuttroll dat je er bent. Ik kots op vieze negatieve mannetjes zoals jij, die al bij voorbaat roepen dat we kansloos zijn. Realistisch zou zijn geweest als je had geroepen dat we het moeilijk zouden krijgen. Roepen dat we met 3-0 eraf gaan is gewoon trollen.
Triest dat jij het punt niet begrijpt. Hij geeft zijn mening ; het word persoonlijk gemaakt ; en vervolgens is hij een troll die het zelf uitlokt? Als je dat echt denkt, dan ben je pas triest. ( Let op : jij begon met het woord triestquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Triest dat je het verschil niet kan zien tussen een mening en onnodig zieken/trollen.
2e helft was prachtig gozer, ik weet niet wat jij zo mooi aan Brazilie vond? Kut troll is kut.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
zeikerd, geluk of niet, winst is winst.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nee, want zoveel geluk kan toch nauwelijks aanblijven of verwacht je dat Nederland Uruguay wel eventjes opzij legt?
Ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nee, want zoveel geluk kan toch nauwelijks aanblijven of verwacht je dat Nederland Uruguay wel eventjes opzij legt?
Haha, was een lachwekkende fout dit nooit mag gebeuren op dit niveau.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:17 schreef Hankster het volgende:
Oh man man man, wat de uitslag ook mag zijn; de herhaling van de 0-1 was toch wel erg pijnlijk hoor...
Alles kan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zegt de man die anti-Nederland is. Emigreer gewoon lekker, negatievelingquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat, dus de groeten.
Ok, ik zal zien.quote:
Ach, hoor jezelf nou toch.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zegt de man die anti-Nederland is. Emigreer gewoon lekker, negatieveling
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat, dus de groeten.
Bek houwe hondquote:
Maar de 1-1 was strak verdedigd van Brazilie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:18 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Haha, was een lachwekkende fout dit nooit mag gebeuren op dit niveau.
ik snap best dat je een andere mening hebt, maar ga nou niet zitten trollen in een topic waar een overwinning gevierd wordt.quote:
Hij geeft geen mening. Hij perst zoveel mogelijk anti-Nederlandse leuzen uit zijn toetsenbord om zich vervolgens op de reacties af te trekken als een 14 jarige puber die nog nooit is aangekeken door een meid. Dat is geen mening geven, dat is gewoon trollen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Triest dat jij het punt niet begrijpt. Hij geeft zijn mening ; het word persoonlijk gemaakt ; en vervolgens is hij een troll die het zelf uitlokt? Als je dat echt denkt, dan ben je pas triest. ( Let op : jij begon met het woord triest)
zo'n legendarische overwinning laat je toch niet verzieken door zo'n zeikventje? en dus daarmee dit topic.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, gelukkig kun je tegenwoordig topics uit je AT verwijderen
michielos?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat soort dingen riep hij al toen we nog onze eerste wedstrijd tegen Denemarken moesten spelen.
Samen met Flammie of hoe heet die andere idioot.
Hij blijft zichzelf herhalen nu. Tuurlijk mag hij zijn mening geven, maar hij probeert nu het hele topic een negatieve sfeer te geven.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Triest dat jij het punt niet begrijpt. Hij geeft zijn mening ; het word persoonlijk gemaakt ; en vervolgens is hij een troll die het zelf uitlokt? Als je dat echt denkt, dan ben je pas triest. ( Let op : jij begon met het woord triest)
Ja echt, Brazilie was echt super vet man, echt kankerhard goede verdediging, niks weggegeven man, zieke shit. Super verdedigd!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar de 1-1 was strak verdedigd van Brazilie.
ik had ook 5-1 verlies voorspeld, en het doelpunt van Brazilië was precies de reden, maar ze hebben het in de tweede helft meer dan goed gemaaktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:19 schreef minutenman het volgende:
[..]
michielos?![]()
michielos durft hier niet meer te komen, flammie zegt dat hij gelijk had dat nederland met 2-1 won van brazilië maar voorspelt dat we met 5-0 verliezen van uruguay/ghana omdat we kwaliteit tekort komen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:20 schreef dawg het volgende:
[..]
zeg, doe eens aardig. ik weet dat je dat kunt.
Jammer.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon op het veld
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:21 schreef grazz het volgende:
geweldig, ik had van te voren hoop. Toen ik de eerste helft zag schrok ik nogal en dacht echt dat we dik ingemaakt zouden worden..maar NL heeft toch wel gestreden de 2e helft, zeker tot het eind. Er waren nog zoveel kansen die ze hadden moeten benutten, das jammer maar we hebben in de 2e helft echt wel goed gespeeld. Mensen die nog steeds zeiken...![]()
5-1 verlies? omg kerel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had ook 5-1 verlies voorspeld, en het doelpunt van Brazilië was precies de reden, maar ze hebben het in de tweede helft meer dan goed gemaakt
Nu mag de finale geen probleem meer zijn
mee eens.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:21 schreef grazz het volgende:
geweldig, ik had van te voren hoop. Toen ik de eerste helft zag schrok ik nogal en dacht echt dat we dik ingemaakt zouden worden..maar NL heeft toch wel gestreden de 2e helft, zeker tot het eind. Er waren nog zoveel kansen die ze hadden moeten benutten, das jammer maar we hebben in de 2e helft echt wel goed gespeeld. Mensen die nog steeds zeiken...![]()
ja, op ned1 net na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:23 schreef attila_de_hun het volgende:
Het leek wel of ze tijdens de pauze het hele Braziliaanse team was vervangen door blinde, zer stressgevoelge klonen. Hoe dan ook, het Braziliaasn team "piekte" duidelijk te vroeg.
zijn er al jankende Brazilianen gesignaleerd trouwens???
Ik niet, wist dat het moeilijk zou worden, maar ben blij dat we het gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway, ik heb het vanaf de allereerste minuut gedacht dat we dit gingen winnen.
Nou, ik had toch mijn twijfels tijdens de eerste helft. Laten we eerlijk zijn, dat was niet superbest. Maar goed, er kwam gelukkig nog een tweede helft...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway, ik heb het vanaf de allereerste minuut gedacht dat we dit gingen winnen.
Hetgeen wat ik heb gezien en jullie ook zouden zien als jullie je beslagen bril eens af zouden zetten :quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij geeft geen mening. Hij perst zoveel mogelijk anti-Nederlandse leuzen uit zijn toetsenbord om zich vervolgens op de reacties af te trekken als een 14 jarige puber die nog nooit is aangekeken door een meid. Dat is geen mening geven, dat is gewoon trollen.
die 1-0 was precies dezelfde fout die ze tegen slowakij een stuk of 5x maakten, en Brazilianen schieten nou eenmaal iets beter, maar gelukkig zat het de tweede helft goed in elkaar.quote:
wat maakt het uit dat het nog beter had gekund? we hebben gewonnen, resultaat telt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hetgeen wat ik heb gezien en jullie ook zouden zien als jullie je beslagen bril eens af zouden zetten :
- Kluivert geeft zijn mening dat naar zijn mening NL beter kan voetballen dan dat het nu doet.
- 80% van de FOK gemeenschap maakt het persoonlijk en scheld hem uit.
- Kluivert verdedigd zich
- Het word nog persoonlijker naar Kluivert en hij word een troll genoemd.
Go figure ; en zet die bril af.
als je iedere wedstrijd op deze manier met 201 wint ben je wel kampioenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
wat maakt het uit dat het nog beter had gekund? we hebben gewonnen, resultaat telt.
Omdat het volgens jou niks uitmaakt, mag het hem ook niet bezighouden? Kluivert kijkt tenminste naar de toekomst. Niet alleen naar het nu en vandaag.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
wat maakt het uit dat het nog beter had gekund? we hebben gewonnen, resultaat telt.
des te zoeter de gedachte dat je naar de 2-1 bent gekomen!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:17 schreef Hankster het volgende:
Oh man man man, wat de uitslag ook mag zijn; de herhaling van de 0-1 was toch wel erg pijnlijk hoor...
brazilie heeft dit wk, muv de eerste helft tegen ons, geen salsavoetbal laten zien. en ik persoonlijk vind het vrij duidelijk dat het technische zakelijke voetbal de brazilianen niet zo ligt. zoals frank snoek al zei, het zijn stuk voor stuk spitsen. pingelaars, en daar past zakelijk voetbal dus niet zo goed bij. 5-1 is derhalve onrealistisch.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die 1-0 was precies dezelfde fout die ze tegen slowakij een stuk of 5x maakten, en Brazilianen schieten nou eenmaal iets beter, maar gelukkig zat het de tweede helft goed in elkaar.
mijn punt is dat het altijd beter kan en dat dat dus logischerwijs wegvalt tegen winst.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Omdat het volgens jou niks uitmaakt, mag het hem ook niet bezighouden? Kluivert kijkt tenminste naar de toekomst. Niet alleen naar het nu en vandaag.
wel sambatvoetbal?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
brazilie heeft dit wk, muv de eerste helft tegen ons, geen salsavoetbal laten zien. en ik persoonlijk vind het vrij duidelijk dat het technische zakelijke voetbal de brazilianen niet zo ligt. zoals frank snoek al zei, het zijn stuk voor stuk spitsen. pingelaars, en daar past zakelijk voetbal dus niet zo goed bij. 5-1 is derhalve onrealistisch.
Wat ik zie?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hetgeen wat ik heb gezien en jullie ook zouden zien als jullie je beslagen bril eens af zouden zetten :
- Kluivert geeft zijn mening dat naar zijn mening NL beter kan voetballen dan dat het nu doet.
- 80% van de FOK gemeenschap maakt het persoonlijk en scheld hem uit.
- Kluivert verdedigd zich
- Het word nog persoonlijker naar Kluivert en hij word een troll genoemd.
Go figure ; en zet die bril af.
Billenmaatje van Kluivert_vandervaartquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Omdat het volgens jou niks uitmaakt, mag het hem ook niet bezighouden? Kluivert kijkt tenminste naar de toekomst. Niet alleen naar het nu en vandaag.
Idd. Dan verdien je niet om te winnen. Ik wist niet dat de Brazilianen zo erg waren eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:38 schreef BlueMage het volgende:
Ach al dat gezeur het is idd het resultaat wat telt, met al dat talent en die sterspelers zoals Kaka is Brazilië toch uitgeschakeld en m.i verdienden ze dat ook, ook lekker sportief om je frustratie op Robben af te reageren.
Nou, die ene die op het dijbeen van Robben ging staan... niet te geloven toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Idd. Dan verdien je niet om te winnen. Ik wist niet dat de Brazilianen zo erg waren eerlijk gezegd.
ja kut schele klaasjan aan het eind...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef cleany het volgende:
o jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het had zelfs 3-1 kunnen worden aan het eind.
Ben liever het billenmaatje van iemand die realistisch kijkt dan van iemand die alleen maar blind dingen roept en andere meningen de kiem in smoort.quote:
Exact!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:51 schreef marcodej het volgende:
Ik had echt vetrouwen, maar na de eerste helft zag ik het eerlijk gezegd niet meer zitten...
Was zeker wel mogelijk geweest! Eindelijk lieten ze een glimp zien van wat ze echt kunnen. Hopen dat ze dit weten vol te houden...Oranje heeft er ook altijd zo veel tijd voor nodig...quote:
Ik vond 2-1 eigenlijk wel een beetje dunnetjes. Zeker in de laatste 10 minuten had ik echt meer verwacht.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:51 schreef mrcool het volgende:
[..]
Was zeker wel mogelijk geweest! Eindelijk lieten ze een glimp zien van wat ze echt kunnen. Hopen dat ze dit weten vol te houden...Oranje heeft er ook altijd zo veel tijd voor nodig...
Dat dus, ik hou mijn hart vastquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:08 schreef MaTriCX het volgende:
Echt hoor, ik had het niet verwacht in de rust. Maar wat een prestratie! Nu niet te hoogmoedig worden tegen Ghana of Uruguay (zoals ook gebeurde tegen Rusland in het EK) . Top prestatie
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:49 schreef Urquhart het volgende:
Zeker nooit verwacht dit. Zeker gezien het armoedige spel dat we ook nog eens laten zien
vond het ook wel meevallen, ja ze kakken in wanneer ze voorstaan maar dat is altijd zo. Daarnaast moeten ze eens stoppen met die domme terugspeelballetjes naar de keeper, ging weer bijna misquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:49 schreef Urquhart het volgende:
Zeker nooit verwacht dit. Zeker gezien het armoedige spel dat we ook nog eens laten zien
Maar goed, de punten zijn er
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:12 schreef HiZ het volgende:
Vreemd genoeg zie ik nu geen echte reden meer waarom we de finale niet zouden winnen. Niet dat ik denk dat Duitsland of Spanje makkelijk zijn, maar ik maakte me meer zorgen over Uruguay.
Ik overweeg het volgende; bij Duitsland zie ik een stijl die sterk lijkt op de 'oude' Nederlandse stijl, die dan weer voor een flink deel werd/wordt bepaald door Ajax. En hoeveel (ex-)Ajax-spelers zitten er in het Nederlandse team?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, ik precies andersom. Bij Uruguay voelde ik geen spanning vooraf, maar tegen Duitsland zijn we duidelijk de underdog, vind ik.
Aan de andere kant: kansloos zijn we niet, ook niet tegen Spanje, dus het gaat retespannend worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |