2e helft speelde ze Brazilië helemaal zoekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Onthutsend slecht spel van Nederland, echt waar, voor mij is dit WK over.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
KAMPIEONENEN IK BEN ZO BLIJ NIELS WHHAHEHEHquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef 9611Niels het volgende:
WIL Quickie_Butt ZICH EVEN MELDEN? DANK U!![]()
![]()
Sukkelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Eerste helft was zwaar slecht, dacht echt dat ze wel met 3-0 zouden verliezen. Echter hebben ze met dat 1e doelpunt wel geluk gehad, maar dat bracht wel meer vertrouwen in het spel. Ze hadden echter veel meer kansen om de 3-1 te maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ik zal niet op jou ingaan achterlijke leier. Met zulk onthutsend spel is een excuses meer op zijn gemak van Nederland-zijnde. Werkelijk zum kotzen is het, hoeveel Godsgeluk kan Nederland nog hebben dit toernooi? Uruguay, kom op.quote:
Je krijgt toch af en jeuk om die wereldbeker bij een paar mensen in het gezicht te duwen/rammen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Hoe slecht speelde brazilie dan wel niet. Je weet wel... de nummer 1 op de ranking.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Kijk je uit, je vriendje staat al in MED.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik zal niet op jou ingaan achterlijke leier. Met zulk onthutsend spel is een excuses meer op zijn gemak van Nederland-zijnde. Werkelijk zum kotzen is het, hoeveel Godsgeluk kan Nederland nog hebben dit toernooi? Uruguay, kom op.![]()
Met een Van Persie in de punt speel je niets klaar, tenminste dit WK niet. Wat een klootzak zeg om zo slecht te spelen. Elke andere speler speelde beter.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Eerste helft was zwaar slecht, dacht echt dat ze wel met 3-0 zouden verliezen. Echter hebben ze met dat 1e doelpunt wel geluk gehad, maar dat bracht wel meer vertrouwen in het spel. Ze hadden echter veel meer kansen om de 3-1 te maken.
Ik geef mijn mening en als het je niet zint is dat jouw probleem. Iedereen mag zijn of haar mening geven. Is dat een mening die jou niet ligt, dan is dat maar zo. Maar begin niet zo te praten tegen mij graag.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kijk je uit, je vriendje staat al in MED.
Termen als achterlijke leier (geen idee wat een leier is) slaan nergens op en niet in verhouding met sukkel oid.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening en als het je niet zint is dat jouw probleem. Iedereen mag zijn mening geven. Is dat een mening die jou niet ligt, dan is dat maar zo. Maar begin niet zo te praten tegen mij graag.
Jij doet het om te trollen. Je verpest de sfeer. Rot op.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening en als het je niet zint is dat jouw probleem. Iedereen mag zijn of haar mening geven. Is dat een mening die jou niet ligt, dan is dat maar zo. Maar begin niet zo te praten tegen mij graag.
Dat interesseert mij niets. Ik heb helemaal niets meer met het Nederlands elftal. Of jij daar nu waarde aan hecht of niet, dat is nog wel het minst belangrijke.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij doet het om te trollen. Je verpest de sfeer. Rot op.
Blijf dan lekker weg ipv je zaad meningen die users uitlokken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat interesseert mij niets. Ik heb helemaal niets meer met het Nederlands elftal. Of jij daar nu waarde aan hecht of niet, dat is nog wel het minst belangrijke.
Scheids was TOP idd, paar foutjes, maar de perfecte scheids bestaat niet. Dan was er nog iets van top vandaag.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:02 schreef Sk00p het volgende:
Vooral bij de tweede helft dacht ik TERECHT!
Die boze omschakeling van Brazilië ineens.. zum kotsen!
De scheid uit Japan was trouwens geweldig.
Nat?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef Harajuku. het volgende:
OH MY FUCKING GOOOOOOOODDD
Ik ben nog helemaal, nou ja, tering![]()
Een leier is iemand die bedden opmaakt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Termen als achterlijke leier (geen idee wat een leier is) slaan nergens op en niet in verhouding met sukkel oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |