SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met hoeveel gaat Nederland verliezen van Brazilië??????quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef Chai het volgende:
Links van posts van pessimistische users die mensen met hoop belachelijk maakten?![]()
2e helft speelde ze Brazilië helemaal zoekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Onthutsend slecht spel van Nederland, echt waar, voor mij is dit WK over.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
KAMPIEONENEN IK BEN ZO BLIJ NIELS WHHAHEHEHquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef 9611Niels het volgende:
WIL Quickie_Butt ZICH EVEN MELDEN? DANK U!![]()
![]()
Sukkelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Eerste helft was zwaar slecht, dacht echt dat ze wel met 3-0 zouden verliezen. Echter hebben ze met dat 1e doelpunt wel geluk gehad, maar dat bracht wel meer vertrouwen in het spel. Ze hadden echter veel meer kansen om de 3-1 te maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ik zal niet op jou ingaan achterlijke leier. Met zulk onthutsend spel is een excuses meer op zijn gemak van Nederland-zijnde. Werkelijk zum kotzen is het, hoeveel Godsgeluk kan Nederland nog hebben dit toernooi? Uruguay, kom op.quote:
Je krijgt toch af en jeuk om die wereldbeker bij een paar mensen in het gezicht te duwen/rammen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |