Dat je zo lang kan wachten. M'n auto staat al een half jaar te wachten dus ik kan niet heel veel langer meer wachten voordat ik gek word. Bovendien moet ik vrijdag op vakantie met de auto dus dat is wel zo handig als je dan je rijbewijs ook hebquote:Op maandag 5 juli 2010 14:39 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ben naar het stadhuis geweest vandaag, maar geen spoed gedaan. Ik heb geen haast en probeer vrijdag het op te halen en anders maandag.
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:08 schreef Dubish het volgende:
Heb mijn vrijstelling!!![]()
![]()
![]()
Rit ging heel goed!! hele aardige man, ik moet alleen wat rustiger rijden bij een gelijkwaardigkruispunt![]()
Snelweg ging ook goed, een bestel busje wou mij geen 'plek' geven om intevoegen, maar ik heb het heel goed opgelost zei de exminator![]()
WHoooo!!!!!!!!!!
Nice gefeli!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:08 schreef Dubish het volgende:
Heb mijn vrijstelling!!![]()
![]()
![]()
Rit ging heel goed!! hele aardige man, ik moet alleen wat rustiger rijden bij een gelijkwaardigkruispunt![]()
Snelweg ging ook goed, een bestel busje wou mij geen 'plek' geven om intevoegen, maar ik heb het heel goed opgelost zei de exminator![]()
WHoooo!!!!!!!!!!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 juli 2010 15:21 schreef Dubish het volgende:
Bedankt Purdey!
Inderdaad ik hoef niet te parkeren, omkerenEn nou weet ik ook hoe alles gaat, word ik minder zenuwachtig bij de 'echte' examen
EDIT;
Helaas gaat mijn instructeur vrijdag op vakantie, dus moet ik bij z'n vriend rijles volgen. Maar zijn auto is wel een golf 6!
![]()
Wat is het antwoord danquote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef FastFox91 het volgende:
Daarna gingen we naar de auto en ik moest een kenteken oplezen.. Hij vroeg een paar lampjes zoals groot licht en het lampje van de handrem. Hij vroeg ook wat er gebeurde als het lampje van de handrem ging branden tijdens het autorijden en toen gaf ik een fout antwoord.
Lucky mequote:Op maandag 5 juli 2010 15:55 schreef Purdey het volgende:
Een Golf 6! Die zag ik laatst in een winkelcentrum staan als showmodel,samen met de nieuwste VW Polo..Oh,you lucky bastard!
Netjesquote:Op maandag 5 juli 2010 16:39 schreef Dubish het volgende:
[..]
Lucky me, maarja dat word weer wennen aan de auto
, ik heb nog NOOIT! de auto laten afslagen sinds ik aan het lessen ben
, hoop dat het ook zo blijft
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:46 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zag er net nog een voor de deur staan hier,en het ziet er indd best ruim uit
Mijn broer van 1,98 zal het fijn hebben naast meMaar die krijg ik toch m'n auto niet in
![]()
Die Micra in Alphen is geweldig,ziet er nog netjes uit voor z'n leeftijd (1994) maar momenteel geen geld.Hoop dat hij er nog staat als ik dadelijk wel centjes hebIk zie er allang niet meer zo tegenop om hem hierheen te rijden
Dat kan ik gewoon
Wat is het probleem ?quote:
ze zijn leukquote:
Ik wilde eigenlijk een Golf 6 of een Range Rover..Maar aangezien mijn budget dat niet toe laat,wil ik een Micraquote:
Vinjouwnieliefmeerquote:Op maandag 5 juli 2010 18:35 schreef Dubish het volgende:
1. Oma auto
2. Lelijk (vind ik!)
3. Opa auto!
4. Oma auto!!!!![]()
Kijk eens aan: Klikkerdeklik
+ 295 rijklaar makenEffe doorsparen en je hebt een mooiere.
Haha, ok ok een micra: Mooie micra!quote:Op maandag 5 juli 2010 18:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
VinjouwnieliefmeerStomme Dubish
![]()
En ik wil geen 206,ik wil een Micra
quote:
Oehhh,die zijn ook leuk hé! Netals een toyota Aygoquote:
Dat is een soort Bassie&Adriaan autoquote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Dubish het volgende:
[..]
Haha, ok ok een micra: Mooie micra!
[..]
![]()
Jij wilt geen 'autootje' van maximaal 2500,- , jij wilt een micra van maximaal 2500..quote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oehhh,die zijn ook leuk hé! Netals een toyota Aygo![]()
Maar ook boven het budget dus..Ik wil een autootje van maximaal 2500,- waarbij het niet zo'n pijn doet als je hem tegen een lantaarnpaal/paaltje/hekje/andere auto/sloot/vangrail parkeert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |