ze zijn leukquote:
Ik wilde eigenlijk een Golf 6 of een Range Rover..Maar aangezien mijn budget dat niet toe laat,wil ik een Micraquote:
Vinjouwnieliefmeerquote:Op maandag 5 juli 2010 18:35 schreef Dubish het volgende:
1. Oma auto
2. Lelijk (vind ik!)
3. Opa auto!
4. Oma auto!!!!![]()
Kijk eens aan: Klikkerdeklik
+ 295 rijklaar makenEffe doorsparen en je hebt een mooiere.
Haha, ok ok een micra: Mooie micra!quote:Op maandag 5 juli 2010 18:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
VinjouwnieliefmeerStomme Dubish
![]()
En ik wil geen 206,ik wil een Micra
quote:
Oehhh,die zijn ook leuk hé! Netals een toyota Aygoquote:
Dat is een soort Bassie&Adriaan autoquote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Dubish het volgende:
[..]
Haha, ok ok een micra: Mooie micra!
[..]
![]()
Jij wilt geen 'autootje' van maximaal 2500,- , jij wilt een micra van maximaal 2500..quote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oehhh,die zijn ook leuk hé! Netals een toyota Aygo![]()
Maar ook boven het budget dus..Ik wil een autootje van maximaal 2500,- waarbij het niet zo'n pijn doet als je hem tegen een lantaarnpaal/paaltje/hekje/andere auto/sloot/vangrail parkeert
Donkerblauwe Aygoquote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oehhh,die zijn ook leuk hé! Netals een toyota Aygo![]()
Maar ook boven het budget dus..Ik wil een autootje van maximaal 2500,- waarbij het niet zo'n pijn doet als je hem tegen een lantaarnpaal/paaltje/hekje/andere auto/sloot/vangrail parkeert
Wat jij wilt popquote:Op maandag 5 juli 2010 18:43 schreef Dubish het volgende:
[..]
Jij wilt geen 'autootje' van maximaal 2500,- , jij wilt een micra van maximaal 2500..
Daarvoor moetie wel beweegbare koplampen hebben.quote:
Daar is het topic met net geslaagden voor.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat is het probleem ?![]()
Vind het wel leuk dat er veschillende dingen die ook met de auto's te maken erbij zijn gekomen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Daar is het topic met net geslaagden voor.
Inderdaad hartstikke leuk om over auto's en autowensen te praten maar daar is dit gewoon niet het juiste topic voor.
Deze is voor mensen die lessen en graag tips en adviezen willen. Het gaat nu al 3 pagina's of zo over het uitzoeken van een auto.
Zoals je kunt zien ben ik geen mod maar ik erger me daar aan en daarom zeg ik er ook wat van.
Ik snap jullie enthousiasme echt wel hoor, maar het hoort gewoon niet hier.
Alleen een les een uur voor mijn examen om erheen te rijden en dat was het. Maar ik had er toen al 17 lessen opzitten en 1 examen. Ik heb toen gewoon 3 weken gewacht tot mijn volgende examen zonder enige lessen tussendoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:04 schreef Dubish het volgende:
Hoeveel lessen(perweek) namen jullie eigenlijk de 2weken voordat je moest afrijden
Verdeeld met nog een leerling, 2 x 15 min koffiepauze en 60min lunchpauzequote:
Waarom op afgezet terrein? Je bent nog geen 18?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:35 schreef Catch_me het volgende:
Eerste dag rijlessen achter de rug
Heb best veel gedaan ook al gingen we pas na de lunch echt rijden. Alles zelf doen, enkele STOP!!opdrachten hier op de landingsbaan gedaan met 30/50/80 km/h (vooral bij de laatste waren we omgeven door rook
).
Daarna wat normale stopopdrachtjes, bochten maken, vanuit je achteruitrijden naar je 1 en dan vooruit rijden.
Daarna wat pionnen neergezet en slalommen, vervolgens achteruit slalommen (wat nog verdomd lastig is ook, tis me niet echt goed gelukt). op een hele steile helling op de koppeling remmen/vooruit komen en als laatste achteruit een bocht nemen (ook lastig).
Morgen weer van 8 tot 5 rijden
Waarom neem je niet gewoon 3uurtjes rijles per week? verdeelt in 1uurtje per keer. Hele dag auto rijden lijkt me wel vermoeiend..quote:Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Verdeeld met nog een leerling, 2 x 15 min koffiepauze en 60min lunchpauze
Ja zoiets, hij zei dat het remsysteem gecontroleerd moest worden. Eigenlijk best logisch achteraf.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:09 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
Had volgensmij te maken met het peil van je remvloeistof.
Ik werk bij de luchtmacht en ze hebben hier een eigen rijschool, aangezien het een flinke basis is met een volledige landingsbaan/taxi wegen die niet meer worden gebruikt kun je hier lekker rondrijden zonder dat je iemand lastig valt. Zodra we het een beetje onder de knie hebben gaan we natuurlijk de openbare weg op.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waarom op afgezet terrein? Je bent nog geen 18?
Niks mis mee natuurlijk maar ben ff nieuwsgierig.
De week voor het afrijden had ik 5 uurquote:Op maandag 5 juli 2010 19:04 schreef Dubish het volgende:
Hoeveel lessen(perweek) namen jullie eigenlijk de 2weken voordat je moest afrijden
Kee, snap em helemaal. Thanks!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:13 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik werk bij de luchtmacht en ze hebben hier een eigen rijschool, aangezien het een flinke basis is met een volledige landinsbaan/taxi wegen die niet meer worden gebruikt kun je hier lekker rondrijden zonder dat je iemand lastig valt. Zodra we het een beetje onder de knie hebben gaan we natuurlijk de openbare weg op.
Ik rij ook niet in een burger auto maar in deze logge bak: [ afbeelding ]
Nog iets wat me te binnen schoot, denk niet te moeilijk over die inzichtsvragen. Bij mij kreeg ik de eerste keer zo'n situatie die je op 300 manieren kon bekijken en ik koos uiteindelijk voor de verkeerde. Gewoon logisch en makkelijk denken en dan moet het geen probleem zijn. Succes iig!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef Blistering het volgende:
Naja, aantal fouten varieert nu constant van 7 tot 2, 3, soms 4. Net 2 fout, maar toen had ik m'n inzicht vragen verneukt omdat ik daar gewoon maar wat doorheen klikte.
Ach ja, morgen is het serieus en dan doe ik wat beter m'n best. Het komt wel goed.
En jezus, 9 uur rijles op een dag? Ik ga al halfdood als ik er 2 gehad heb
Gewoon lekker rustig aan rijden. Niet haasten, je hebt alle tijd! Maarja nogmaals het is een rijschool je moet het ook even leren.quote:
Veel plezier & succesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:33 schreef Bo. het volgende:
Woensdag eerste les
Vandaag alvast met 'n vriend wat aangekleaut in zijn auto, vet
Altijd lekker die vakanties tussendoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:25 schreef Butterfly91 het volgende:
Gisteren kwam ik er dus achter dat de rijschool niet volgende week, maar pas over twee weken dicht gaat. Die man wist zelf ook niet wanneer ze nou met vakantie gingen. Snel gebeld, maar volgende week was er dus geen plek meer, de week daarna op de valreep nog 2 uurtjes kunnen bemachtigen.
Daarna gaan ze wel op vakantie.
Ik zit op 34 uur (17 lessen).quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:34 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
Altijd lekker die vakanties tussendoorHoe ver zit je ben met lessen?
Dat heb ik ook heel lang gehad. Ik was altijd vet chagrijnig als het niet goed ging omdat ik het altijd perfect wilde doen. Uiteindelijk heeft het bij mij geholpen om er even over te praten met m'n instructeur. Die heeft me toen duidelijk gemaakt dat het bijna onmogelijk is altijd perfect en foutloos te rijden, je hebt het sowieso niet altijd in de hand namelijk. Foutjes blijf je altijd maken. Wees overigens blij dat je zoiets nu doet in plaats van bij je examenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:51 schreef Blistering het volgende:
Whehe, wat een faalles net. Kwam auto van rechts, wou ik nog snel ervoor gassen. Boem ingreep. Zwaar over zitten opfocken, maar hij zegt ook ''Kan gebeuren he, beter opletten voortaan, niet te druk om maken''. Maar ik kan er niet tegen, ik WIL foutloos rijden, maar het lukt gewoon nietZucht..
Dat is wel balen. Wat je misschien zou kunnen doen is direct na de vakantie een examen datum afspreken en dan je lessen in plannen tot aan je examen. Dus niet dat je gewoon gaat lessen en dan nog steeds niet weet wanneer je kan afrijden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:48 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik zit op 34 uur (17 lessen).
Die vakantie tussendoor is ook niks. Als ze geen vakantie hadden gehad, dan had ik begin/half augustus waarschijnlijk af kunnen rijden. Door die vakantie moest het of ervoor, maar dat was nog te vroeg voor. Of erna, dus nu zal het wel op zijn vroegst september worden ofzo
Mijn instructeur zat wel eens te bellen maar dat was meestal wel belangrijk. Het was eigenlijk ook alleen maar richting Leiden dat hij belde. Als we in Leiden zelf waren was hij altijd geconcentreerd op mij en het rijden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:01 schreef BasementDweller het volgende:
Dus is het normaal dat een rijlesinstructeur gaat zitten bellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |