abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83690618
Waarom perse een micra
  maandag 5 juli 2010 @ 18:29:24 #202
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83690672
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:27 schreef Dubish het volgende:
Waarom perse een micra
ze zijn leuk vooral de zilveren of donkerblauwe
De nieuwe micra's zijn leuker, maar die liggen nog wat boven het budget bij mij en Purdey denk ik
Tap tap tap
  maandag 5 juli 2010 @ 18:30:36 #203
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83690713
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:27 schreef Dubish het volgende:
Waarom perse een micra
Ik wilde eigenlijk een Golf 6 of een Range Rover..Maar aangezien mijn budget dat niet toe laat,wil ik een Micra Natuurlijk niet,ik vind een Micra een ontzettend leuk karretje die niet duur zijn en super handig zijn in de stad

Wat heb jij tegen Micra's?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_83690864
1. Oma auto
2. Lelijk (vind ik!)
3. Opa auto!
4. Oma auto!!!!

Kijk eens aan: Klikkerdeklik
+ 295 rijklaar maken Effe doorsparen en je hebt een mooiere.
  maandag 5 juli 2010 @ 18:37:22 #205
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83690930
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:35 schreef Dubish het volgende:
1. Oma auto
2. Lelijk (vind ik!)
3. Opa auto!
4. Oma auto!!!!

Kijk eens aan: Klikkerdeklik
+ 295 rijklaar maken Effe doorsparen en je hebt een mooiere.
Vinjouwnieliefmeer Stomme Dubish
En ik wil geen 206,ik wil een Micra
  maandag 5 juli 2010 @ 18:40:00 #206
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83691068
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:37 schreef Purdey het volgende:

[..]

Vinjouwnieliefmeer Stomme Dubish
En ik wil geen 206,ik wil een Micra
Haha, ok ok een micra: Mooie micra!
quote:
  maandag 5 juli 2010 @ 18:41:56 #208
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83691102
quote:
Oehhh,die zijn ook leuk hé! Netals een toyota Aygo
Maar ook boven het budget dus..Ik wil een autootje van maximaal 2500,- waarbij het niet zo'n pijn doet als je hem tegen een lantaarnpaal/paaltje/hekje/andere auto/sloot/vangrail parkeert
  maandag 5 juli 2010 @ 18:42:50 #209
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83691138
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Dubish het volgende:

[..]

Haha, ok ok een micra: Mooie micra!

[..]

Dat is een soort Bassie&Adriaan auto
Mis alleen die twee gezichtjes die wel op de caravan zitten
pi_83691163
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Purdey het volgende:

[..]

Maar ook boven het budget dus..Ik wil een autootje van maximaal 2500,- waarbij het niet zo'n pijn doet als je hem tegen een lantaarnpaal/paaltje/hekje/andere auto/sloot/vangrail parkeert
Jij wilt geen 'autootje' van maximaal 2500,- , jij wilt een micra van maximaal 2500..
  maandag 5 juli 2010 @ 18:44:06 #211
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83691179
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Purdey het volgende:

[..]

Donkerblauwe Aygo Zag er vanmiddag nog eentje rijden, die zijn zo tof!
Deze kleur:
Tap tap tap
  maandag 5 juli 2010 @ 18:45:34 #212
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83691237
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:43 schreef Dubish het volgende:

[..]

Jij wilt geen 'autootje' van maximaal 2500,- , jij wilt een micra van maximaal 2500..
Wat jij wilt pop (Overigens wel een kern van waarheid indd )

@Cherry: Die is mooi Mijn buurvrouw heeft een zilvergrijze,ik wil die ook
  maandag 5 juli 2010 @ 18:47:48 #213
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_83691330
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:42 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dat is een soort Bassie&Adriaan auto
Daarvoor moetie wel beweegbare koplampen hebben.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_83691436
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:10 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Wat is het probleem ?

Vind het wel leuk dat er veschillende dingen die ook met de auto's te maken erbij zijn gekomen.
Daar is het topic met net geslaagden voor.
Inderdaad hartstikke leuk om over auto's en autowensen te praten maar daar is dit gewoon niet het juiste topic voor.
Deze is voor mensen die lessen en graag tips en adviezen willen. Het gaat nu al 3 pagina's of zo over het uitzoeken van een auto.
Zoals je kunt zien ben ik geen mod maar ik erger me daar aan en daarom zeg ik er ook wat van.
Ik snap jullie enthousiasme echt wel hoor, maar het hoort gewoon niet hier.
pi_83691476
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:50 schreef vannelle het volgende:

[..]

Daar is het topic met net geslaagden voor.
Inderdaad hartstikke leuk om over auto's en autowensen te praten maar daar is dit gewoon niet het juiste topic voor.
Deze is voor mensen die lessen en graag tips en adviezen willen. Het gaat nu al 3 pagina's of zo over het uitzoeken van een auto.
Zoals je kunt zien ben ik geen mod maar ik erger me daar aan en daarom zeg ik er ook wat van.
Ik snap jullie enthousiasme echt wel hoor, maar het hoort gewoon niet hier.
  Admin maandag 5 juli 2010 @ 18:53:20 #216
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_83691547
Misschien is het inderdaad handiger om naar het vervolgtopic te gaan voor de post-examenperikelen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_83691953
Hoeveel lessen(perweek) namen jullie eigenlijk de 2weken voordat je moest afrijden
pi_83693115
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:51 schreef Dubish het volgende:

[..]

Niks persoonlijks.
  maandag 5 juli 2010 @ 20:19:56 #219
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83695291
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:51 schreef Dubish het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk
Tap tap tap
  maandag 5 juli 2010 @ 20:35:03 #220
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_83696099
Eerste dag rijlessen achter de rug

Heb best veel gedaan ook al gingen we pas na de lunch echt rijden. Alles zelf doen, enkele STOP!! opdrachten hier op de landingsbaan gedaan met 30/50/80 km/h (vooral bij de laatste waren we omgeven door rook ).
Daarna wat normale stopopdrachtjes, bochten maken, vanuit je achteruitrijden naar je 1 en dan vooruit rijden.

Daarna wat pionnen neergezet en slalommen, vervolgens achteruit slalommen (wat nog verdomd lastig is ook, tis me niet echt goed gelukt). op een hele steile helling op de koppeling remmen/vooruit komen en als laatste achteruit een bocht nemen (ook lastig).

Morgen weer van 8 tot 5 rijden
Op elke fokker past een bril.
pi_83696493
8 tot 5?!?!?!?! 9uurtjes rijles?!
pi_83696647
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:04 schreef Dubish het volgende:
Hoeveel lessen(perweek) namen jullie eigenlijk de 2weken voordat je moest afrijden
Alleen een les een uur voor mijn examen om erheen te rijden en dat was het. Maar ik had er toen al 17 lessen opzitten en 1 examen. Ik heb toen gewoon 3 weken gewacht tot mijn volgende examen zonder enige lessen tussendoor.
  maandag 5 juli 2010 @ 20:49:01 #223
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_83696761
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:43 schreef Dubish het volgende:
8 tot 5?!?!?!?! 9uurtjes rijles?!
Verdeeld met nog een leerling, 2 x 15 min koffiepauze en 60min lunchpauze
pi_83696918
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:35 schreef Catch_me het volgende:
Eerste dag rijlessen achter de rug

Heb best veel gedaan ook al gingen we pas na de lunch echt rijden. Alles zelf doen, enkele STOP!! opdrachten hier op de landingsbaan gedaan met 30/50/80 km/h (vooral bij de laatste waren we omgeven door rook ).
Daarna wat normale stopopdrachtjes, bochten maken, vanuit je achteruitrijden naar je 1 en dan vooruit rijden.

Daarna wat pionnen neergezet en slalommen, vervolgens achteruit slalommen (wat nog verdomd lastig is ook, tis me niet echt goed gelukt). op een hele steile helling op de koppeling remmen/vooruit komen en als laatste achteruit een bocht nemen (ook lastig).

Morgen weer van 8 tot 5 rijden
Waarom op afgezet terrein? Je bent nog geen 18?
Niks mis mee natuurlijk maar ben ff nieuwsgierig.
pi_83697104
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Verdeeld met nog een leerling, 2 x 15 min koffiepauze en 60min lunchpauze
Waarom neem je niet gewoon 3uurtjes rijles per week? verdeelt in 1uurtje per keer. Hele dag auto rijden lijkt me wel vermoeiend..
  maandag 5 juli 2010 @ 21:07:28 #226
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83697593
Naja, aantal fouten varieert nu constant van 7 tot 2, 3, soms 4. Net 2 fout, maar toen had ik m'n inzicht vragen verneukt omdat ik daar gewoon maar wat doorheen klikte .

Ach ja, morgen is het serieus en dan doe ik wat beter m'n best. Het komt wel goed.

En jezus, 9 uur rijles op een dag? Ik ga al halfdood als ik er 2 gehad heb
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_83697734
Nice Dubish.
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:09 schreef Henkhimself het volgende:

[..]

Had volgensmij te maken met het peil van je remvloeistof.
Ja zoiets, hij zei dat het remsysteem gecontroleerd moest worden. Eigenlijk best logisch achteraf.
  maandag 5 juli 2010 @ 21:13:14 #228
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_83697830
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:52 schreef vannelle het volgende:

[..]

Waarom op afgezet terrein? Je bent nog geen 18?
Niks mis mee natuurlijk maar ben ff nieuwsgierig.
Ik werk bij de luchtmacht en ze hebben hier een eigen rijschool, aangezien het een flinke basis is met een volledige landingsbaan/taxi wegen die niet meer worden gebruikt kun je hier lekker rondrijden zonder dat je iemand lastig valt. Zodra we het een beetje onder de knie hebben gaan we natuurlijk de openbare weg op.

Ik rij ook niet in een burger auto maar in deze logge bak:
  maandag 5 juli 2010 @ 21:14:16 #229
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83697876
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:04 schreef Dubish het volgende:
De week voor het afrijden had ik 5 uur
Tap tap tap
pi_83697986
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:13 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Ik werk bij de luchtmacht en ze hebben hier een eigen rijschool, aangezien het een flinke basis is met een volledige landinsbaan/taxi wegen die niet meer worden gebruikt kun je hier lekker rondrijden zonder dat je iemand lastig valt. Zodra we het een beetje onder de knie hebben gaan we natuurlijk de openbare weg op.

Ik rij ook niet in een burger auto maar in deze logge bak: [ afbeelding ]
Kee, snap em helemaal. Thanks!
Dan ga je ook nog terreinrijden krijgen toch?
  maandag 5 juli 2010 @ 21:18:28 #231
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_83698097
Jep, normaal is dat een extra cursus maar ze hebben het bij mij in 1 cursus gedaan zodat ik in 3 weken m' n rijbewijs heb
pi_83701148
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef Blistering het volgende:
Naja, aantal fouten varieert nu constant van 7 tot 2, 3, soms 4. Net 2 fout, maar toen had ik m'n inzicht vragen verneukt omdat ik daar gewoon maar wat doorheen klikte .

Ach ja, morgen is het serieus en dan doe ik wat beter m'n best. Het komt wel goed.

En jezus, 9 uur rijles op een dag? Ik ga al halfdood als ik er 2 gehad heb
Nog iets wat me te binnen schoot, denk niet te moeilijk over die inzichtsvragen. Bij mij kreeg ik de eerste keer zo'n situatie die je op 300 manieren kon bekijken en ik koos uiteindelijk voor de verkeerde. Gewoon logisch en makkelijk denken en dan moet het geen probleem zijn. Succes iig! (het is trouwens beter voor theorie te zakken dan praktijk, ik spreek uit ervaring )
  maandag 5 juli 2010 @ 22:20:44 #233
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83701459
Merci hehe. En ja klopt, minder prijzig sowieso . Xtje zakken voor theorie is niet zo erg, maar we gaan gewoon slagen morgen!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_83703759
Hier wat tips uit een vorig topic over het theorie examen (inzicht):

(A) Remmen
Als je uit gaat van de maximaal toegestane snelheid rem je bijna altijd binnen een verkeersbeeld met:
• zwakkere / instabiele verkeersdeelnemers
• tegenliggers op smalle wegen
• voorbijrijden van werkzaamheden of obstakels op de rijbaan
• inhalen en tegelijk passeren van tegenliggers
• onoverzichtelijke en gevaarlijke kruispunten
• drukke (woon/winkel)gebieden, scholen e.d.
• onoverzichtelijke of scherpe bochten
• ontstaan van stremming of file
• grote snelheidsverschillen onderling

(B) Gas loslaten
• Als je de situatie niet vertrouwt
• Als je de situatie wel goed kunt overzien
• Als er geen direct gevaar is
• Als de snelheid aangepast is

(C) Niets doen
•Als je de situatie goed kunt overzien
• Als er geen direct gevaar is
• Als er voldoende ruimtekussen is om je handeling uit te voeren
• Als er weinig snelheidsverschil onderling is
• Als er een vluchtmogelijkheid is

Weer eens wat anders dan de post examen perikelen van andere mensen
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:08:33 #235
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83706058
Hehe ja. Niks persoonlijks idd maar autootjes uitzoeken kan beter in het topic waar mensen wèl hun rijbewijs hebben Maar lessers die al wel een auto hebben mogen zeker even pronken hoor!

Ik ga volgens mijn lessenplan 4 lessen nemen in de week dat ik afrij (donderdag geloof ik).

Had vandaag weer les en we deden weer proefexamentjes. 3/3 x gezakt Het waren niet eens zulke grote fouten maar op zich had hij wel een punt, ook al vind ik dat je snel zakt soms.

Eerste opdracht was een stuk snelweg en daarna een parkeerplaats oprijden in het industrieterrein. Ik vond dat ik allerzins redelijk handelde, maar hij vond dat ik te gehaast "op het laatst" nog snel spiegel keek en richting deed. Goed, vroeg was ik niet, maar ik reageerde gewoon op de borden. Waarom ik dat doe weet ik ook niet, want ik weet wel welke kant het industrieterrein op was. En toch doe ik pas richting uit en voorsorteren wanneer ik de borden zie. Op zich nog op tijd, vind ik dan, maar hij vond van niet. Daarna een fout waarbij je op een verkeerde rijstrook uitkomt (zo hoort dat), maar ik wisselde daarna vloeiend door, ik had weer moeten kijken.

Tweede opdracht was invoegen/uitvoegen. Ik zat in een nare situatie en ik zag 'm mijlenver aankomen, maar toch handelde ik verkeerd. Ik zat achter een caravan en moest invoegen, de caravan ook. Van achteren kwam een vrachtwagen die uit wou voegen. Afijn, de situatie ingeschat en ik wou gewoon achter de caravan aan invoegen en voor de vrachtwagen blijven, maar omdat die vrachtwagen steeds dichterbij kwam gaf ik gas. Eenmaal ingevoegd was ik echter al heel dicht op de caravan. Zelf opgelost, maar wel een zak moment. Verder moet ik binnen/buiten kijken voor ik afrem, ook bij afritten.

Laatste opdracht was een keeropdracht. Net een stoeprandje meegepakt omdat er iemand stond te wachten en ik net wat te gehaast was. Geen ramp, maar was niet nodig geweest. Daarna fileparkeren. Ik naderde de auto waarachter ik wou fileparkeren te dicht (scheelde echt minder dan 30 cm, dat de instructeur niet ingreep!) maar wel in één keer goed geparkeerd, jeuj! Druk kruispunt oversteken ging ook goed.

Doei lief dagboek
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_83706536
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:08 schreef twiFight het volgende:

Gewoon lekker rustig aan rijden. Niet haasten, je hebt alle tijd! Maarja nogmaals het is een rijschool je moet het ook even leren.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:33:36 #237
207149 Bo.
Fuck Shin Chan
pi_83706931
Woensdag eerste les
Vandaag alvast met 'n vriend wat aangekleaut in zijn auto, vet
pi_83706990
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:33 schreef Bo. het volgende:
Woensdag eerste les
Vandaag alvast met 'n vriend wat aangekleaut in zijn auto, vet
Veel plezier & succes Eerste rijles is altijd leuk!
pi_83711225
Over een uur eerste rijles. Ik durf niet meer !!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:30:53 #240
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83711291
veel plezier als je eenmaal in die auto zit valt het mee
Tap tap tap
pi_83711454
Thanks
pi_83711480
Bovendien zit er nog altijd een instructeur naast je die zo mogelijk nog beter dan jij oplet...
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_83712752
Gisteren kwam ik er dus achter dat de rijschool niet volgende week, maar pas over twee weken dicht gaat . Die man wist zelf ook niet wanneer ze nou met vakantie gingen. Snel gebeld, maar volgende week was er dus geen plek meer, de week daarna op de valreep nog 2 uurtjes kunnen bemachtigen.
Daarna gaan ze wel op vakantie.
pi_83714964
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:25 schreef Butterfly91 het volgende:
Gisteren kwam ik er dus achter dat de rijschool niet volgende week, maar pas over twee weken dicht gaat . Die man wist zelf ook niet wanneer ze nou met vakantie gingen. Snel gebeld, maar volgende week was er dus geen plek meer, de week daarna op de valreep nog 2 uurtjes kunnen bemachtigen.
Daarna gaan ze wel op vakantie.
Altijd lekker die vakanties tussendoor Hoe ver zit je ben met lessen?
pi_83715463
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:34 schreef Henkhimself het volgende:

[..]

Altijd lekker die vakanties tussendoor Hoe ver zit je ben met lessen?
Ik zit op 34 uur (17 lessen).
Die vakantie tussendoor is ook niks. Als ze geen vakantie hadden gehad, dan had ik begin/half augustus waarschijnlijk af kunnen rijden. Door die vakantie moest het of ervoor, maar dat was nog te vroeg voor. Of erna, dus nu zal het wel op zijn vroegst september worden ofzo
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:51:15 #246
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83715569
Whehe, wat een faalles net. Kwam auto van rechts, wou ik nog snel ervoor gassen. Boem ingreep. Zwaar over zitten opfocken, maar hij zegt ook ''Kan gebeuren he, beter opletten voortaan, niet te druk om maken''. Maar ik kan er niet tegen, ik WIL foutloos rijden, maar het lukt gewoon niet Zucht..
pi_83715985
Net dus mijn eerste rijles gehad. Het rijden zelf ging best goed. Ik reed op wat smalle landweggetjes en toen ik naar de berm wou uitwijken toen ging die aan mijn stuur trekken, waardoor ik zo half op de rand van de weg reed. Ik week misschien een beetje vroeg uit maar uiteindelijk moest het toch, maar ja. En er waren nog wel wat meer dingetjes, dat hij net iets eerder ging remmen dan ik. Dus een klein beetje overgecorrigeerd misschien, maar hij kan ook nog niet weten hoe goed ik het kan inschatten natuurlijk.

Ik keek wel nauwelijks in mijn spiegels enzo, daar denk je totaal niet aan als je daar zit . Maar dat komt vanzelf wel natuurlijk.

Ik heb alleen een beetje twijfels bij mijn rij-instructeur (autorijschool Bryan, Maarssen). Hij ging namelijk zitten bellen toen ik op zo'n smal weggetje reed. Toen ik er op het end van de les iets van zei, antwoordde hij: ja maar als je meer gevorderd bent ga ik zitten bellen hoor! Ik zei: ja maar dat ben ik niet. Hij zei dat dit een beetje een voorproefje was daarvoor. En dat ie wel goed oplette enzo (wat ook wel zo is natuurlijk).

Dus is het normaal dat een rijlesinstructeur gaat zitten bellen?
pi_83716018
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:51 schreef Blistering het volgende:
Whehe, wat een faalles net. Kwam auto van rechts, wou ik nog snel ervoor gassen. Boem ingreep. Zwaar over zitten opfocken, maar hij zegt ook ''Kan gebeuren he, beter opletten voortaan, niet te druk om maken''. Maar ik kan er niet tegen, ik WIL foutloos rijden, maar het lukt gewoon niet Zucht..
Dat heb ik ook heel lang gehad. Ik was altijd vet chagrijnig als het niet goed ging omdat ik het altijd perfect wilde doen. Uiteindelijk heeft het bij mij geholpen om er even over te praten met m'n instructeur. Die heeft me toen duidelijk gemaakt dat het bijna onmogelijk is altijd perfect en foutloos te rijden, je hebt het sowieso niet altijd in de hand namelijk. Foutjes blijf je altijd maken. Wees overigens blij dat je zoiets nu doet in plaats van bij je examen
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:48 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Ik zit op 34 uur (17 lessen).
Die vakantie tussendoor is ook niks. Als ze geen vakantie hadden gehad, dan had ik begin/half augustus waarschijnlijk af kunnen rijden. Door die vakantie moest het of ervoor, maar dat was nog te vroeg voor. Of erna, dus nu zal het wel op zijn vroegst september worden ofzo
Dat is wel balen. Wat je misschien zou kunnen doen is direct na de vakantie een examen datum afspreken en dan je lessen in plannen tot aan je examen. Dus niet dat je gewoon gaat lessen en dan nog steeds niet weet wanneer je kan afrijden.
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:01 schreef BasementDweller het volgende:

Dus is het normaal dat een rijlesinstructeur gaat zitten bellen?
Mijn instructeur zat wel eens te bellen maar dat was meestal wel belangrijk. Het was eigenlijk ook alleen maar richting Leiden dat hij belde. Als we in Leiden zelf waren was hij altijd geconcentreerd op mij en het rijden.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:06:15 #249
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83716174
Mijn instructeur zat ook weleens te bellen, maar niet tijdens de eerste les. Maar blijkbaar had hij bij jou ingeschat dat het wel kon.
Ik reed een keer voor het eerst op de Posbank bij Arnhem, zigzaggend naar beneden, allemaal van die haarscherpe bochten, en toen werd ie gebeld. Eigenlijk wilde ik die telefoon uit z'n handen slaan, maar blijkbaar had hij er wel vertrouwen in
Tap tap tap
pi_83716267
Maar het was ook niet een klant ofzo maar zijn vriendin denk ik. Dus ik dacht van moet dat nu?

Maar op zich ging het ook heel goed voor de eerste keer, zei die .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')