abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84453792
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het lag minuutje is aangebroken :P

4 punten op rij winnen (2 keer goede servicve, dropshot en winner) en bijna geen stap verzetten :P

Ik stond met me handen omhoog omdat ik de hele set liep te klooien en ineens 2 goede punten na elkaar maakte. Zo van "waarom doe je dit niet gewoon de hele tijd?" :P
lakse hond o|O
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:38:59 #102
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84453978
Check trouwens wel ff hoe bizar glad die schijt French Court baan was. Bij het 2de punt kun je het goed zien. Het is echt glibberen en glijden als ik die forehand sla |:(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:41:27 #103
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_84454077
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:38 schreef Komakie het volgende:
Check trouwens wel ff hoe bizar glad die schijt French Court baan was. Bij het 2de punt kun je het goed zien. Het is echt glibberen en glijden als ik die forehand sla |:(
Ik ken het. Balde eerst bij een clubje in Eindhoven dat ook French Court had.

Ik maakte daar een andy Roddick ace, in de zin van. Ik serveer en de bal komt in het vak en rolt gewoon door inplaats van te stuiteren :P Waardeloos dat french court.

Je komt trouwens over ( heeft uiteraard met de wedstrijd te maken ) alsof je er totaal geen zin meer in hebt :P
  zondag 25 juli 2010 @ 00:00:42 #104
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84454799
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:41 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik ken het. Balde eerst bij een clubje in Eindhoven dat ook French Court had.

Ik maakte daar een andy Roddick ace, in de zin van. Ik serveer en de bal komt in het vak en rolt gewoon door inplaats van te stuiteren :P Waardeloos dat french court.

Je komt trouwens over ( heeft uiteraard met de wedstrijd te maken ) alsof je er totaal geen zin meer in hebt :P
Ik stond 3-6 1-4 achter en het ging voor geen meter. Vind je het gek ;)

Daarnaast slof ik altijd een beetje op de tennisbaan. Het is een soort van concentratie en daarnaast ben ik verder een beetje nonchalant dus tja het kan misschien zo overkomen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_84457942
quote:
Op zondag 25 juli 2010 00:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik stond 3-6 1-4 achter en het ging voor geen meter. Vind je het gek ;)

Daarnaast slof ik altijd een beetje op de tennisbaan. Het is een soort van concentratie en daarnaast ben ik verder een beetje nonchalant dus tja het kan misschien zo overkomen :P
Maar de bandana maakt je dan weer een beetje professioneel haha. :)
  zondag 25 juli 2010 @ 02:33:31 #106
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84458505
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:52 schreef senswal het volgende:

[..]

Maar de bandana maakt je dan weer een beetje professioneel haha. :)
:7

Het is een pet of dat. Aangezien ik zoveel haar heb dat een pet ook niet altijd even lekker zit, de bandana maar :D

Daarnaast zit het ook lekkerder met tennissen trouwens en je kunt ze erna in de was gooien. Iets waarvan een pet na een paar keer helemaal van naar zijn grootje is. (ik heb het geprobeerd)
pi_84459221
quote:
Op zondag 25 juli 2010 02:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

:7

Het is een pet of dat. Aangezien ik zoveel haar heb dat een pet ook niet altijd even lekker zit, de bandana maar :D

Daarnaast zit het ook lekkerder met tennissen trouwens en je kunt ze erna in de was gooien. Iets waarvan een pet na een paar keer helemaal van naar zijn grootje is. (ik heb het geprobeerd)
Ik kom ze toch niet zo vaak tegen op de baan. De laatste keer dat ik het zag was het in combinatie met nike shirt, short en schoenen à la Nadal. :')

Ik heb van de week weer voor het eerst getennist, maar damn wat valt dat zwaar na 8 weken zo goed als stil zitten. Gaat nog wel ff duren voordat ik weer in vorm ben...
pi_84496490
Gisteren de finale HE6 verloren tegen een kiddo die sinds een maand ( :') ) weer aan het tennissen was. Ik heb werkelijk waar elke hoek van de baan grondig geïnspecteerd ( :') ²). Maar goed, hij speelde erg goed, dus dan kan ik er wel mee leven ^O^ !

Op naar het volgende toernooi :Y) !
  maandag 26 juli 2010 @ 12:00:10 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84498848
quote:
Op zondag 25 juli 2010 03:27 schreef senswal het volgende:

[..]

Ik kom ze toch niet zo vaak tegen op de baan. De laatste keer dat ik het zag was het in combinatie met nike shirt, short en schoenen à la Nadal. :')

Ik heb van de week weer voor het eerst getennist, maar damn wat valt dat zwaar na 8 weken zo goed als stil zitten. Gaat nog wel ff duren voordat ik weer in vorm ben...
De kleding en schoenen zijn van Adidas en de band van Nike. :P

De kleren van Adidas zitten gewoon lekker. Nike vind ik te wijd en het dryfit van Nike en Adidas vind ik echt heerlijk.
De haarband is van Nike omdat... tja gewoon :P
Ik heb er ook 1 van Adidas, maar die zit wat minder lekker. Ik heb ook een paar gewone zakdoekjes, maar die zijn eigenlijk wat aan de kleine kant dus dat zit ook niet echt lekker.

Daarom die :)
pi_84511017
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

De kleding en schoenen zijn van Adidas en de band van Nike. :P

De kleren van Adidas zitten gewoon lekker. Nike vind ik te wijd en het dryfit van Nike en Adidas vind ik echt heerlijk.
De haarband is van Nike omdat... tja gewoon :P
Ik heb er ook 1 van Adidas, maar die zit wat minder lekker. Ik heb ook een paar gewone zakdoekjes, maar die zijn eigenlijk wat aan de kleine kant dus dat zit ook niet echt lekker.

Daarom die :)
Hele uitleg haha.

Ik heb ook meestal een combinatie van Nike en Adidas,
omdat het fijn zit, en ik het het tog wel de leukste shirts vind tegenover de rest.
Ik houd het dan wel op een petje, eigenlijk wil ik de Raging Bull pet, oke ik ben fan, maar om daar nou 27 euro voor te betalen. :')
  maandag 26 juli 2010 @ 18:08:12 #111
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_84513174
Mijn GD5 van volgende week kon geen doorgang vinden wegens te weinig deelname, daarom hebben ze er maar GD4/5 van gemaakt. Oftewel, ik laat me mooi vervangen door een clubgenootje _O-
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_84576461
Hey FOKers

wordt er bij studententennisvereningen vooral doubles gespeeld,of ongeveer evenveel singles als doubles?
  woensdag 28 juli 2010 @ 10:19:48 #113
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_84579746
Waar ik heb gezeten ( Eindhoven ) was het 50/50.
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:23:50 #114
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_84581765
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:19 schreef Drassss het volgende:
Waar ik heb gezeten ( Eindhoven ) was het 50/50.
alleen herendubbels toch ;)
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:33:08 #115
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_84584308
als jullie een forehand slaan, draaien jullie dan echt volledig in? Dat de lijn door je schouders dus parallel loopt met de tramrails?
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:47:38 #116
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_84584762
voetenwerk, zo belangrijk maar nooit op getrained, afgezien van de jeugd dan, kruispasjes en zijwaartsbewegen. Heb ik nog steeds veel aan maar ik heb meer nodig
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:59:13 #117
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_84585203
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:23 schreef Outlined het volgende:

[..]

alleen herendubbels toch ;)
Nee, hoor ;)

Ik draai wanneer ik gewoon genoeg tijd heb 100% in, backhand en forehand. Dat is ook mijn grote probleem, want ik doe alles vol op techniek. Zodra ik te weinig tijd heb ben ik de lul :P
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:43:31 #118
75556 erkel
back from Dagestan
pi_84597785
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het lachminuutje is aangebroken :P

4 punten op rij winnen (2 keer goede service, dropshot en winner) en bijna geen stap verzetten :P

Ik stond met me handen omhoog omdat ik de hele set liep te klooien en ineens 2 goede punten na elkaar maakte. Zo van "waarom doe je dit niet gewoon de hele tijd?" :P
Tenue _O_ Lui tennis _O_
Weisst
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:52:33 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84616305
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:43 schreef erkel het volgende:

[..]

Tenue _O_ Lui tennis _O_
DAnk je :P
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:08:20 #120
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_84626054
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:59 schreef Drassss het volgende:

[..]

Nee, hoor ;)

Ik draai wanneer ik gewoon genoeg tijd heb 100% in, backhand en forehand. Dat is ook mijn grote probleem, want ik doe alles vol op techniek. Zodra ik te weinig tijd heb ben ik de lul :P
Same here. Als ik de tijd heb gaat het prima. Heb ik te weinig tijd, dan ga ik zo lekker achterover hangen als het ware :P

Vanavond eerste poulewedstrijdje GD6 ... speel met een leuke meid dus fun zal het wel worden .... 2e in de poule is halve finale, dus dat moet maar aangezien we bij de nr. 1 geplaatst in de poule zitten ...
pi_84700154
Vandaag de eerste wedstrijd in HE6, morgen HE7 bij m'n oude club ^O^.
pi_84700883
Vandaag 2 potjes. Omdat mijn dubbelranking omlaag moet, speel ik in een toernooi in twee dubbelcategorieën. HD5 en HD6. Eerste potje HD5 met 6-3, 6-1 verloren. Geen schande, zat dichter op elkaar dan de score deed vermoeden, maar ze zijn gewoon beter (waren 2 bijna 4'tjes). Eerste ronde HE6 6-2, 6-2 gewonnen. Maar aangezien HD5 een poultje van 4 is, moet ik dit weekend nog minstens 3x spelen. Vandaag 2e partij HD5 tegen de minsten uit de poule en halve finale HD6.

Dubbelranking is nu 6,1 ofzo, het moet echt naar minstens 5,5.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 15:54:11 #123
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_84704531
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:38 schreef TheArt het volgende:

Dubbelranking is nu 6,1 ofzo, het moet echt naar minstens 5,5.
Ik ben sinds begin dit seizoen gezakt van 6,1 naar 6,6 of zo, terwijl ik meer heb gewonnen dan verloren :')

Nou ja. Net laatste poulewedstrijd GD6 gewonnen tegen de nr 1 geplaatst, 62 64. En dan ging het vooral in de 2e set voor geen meter _O- Morgen halve finale en hopelijk finale .... hoe meer wedstrijden met dit meisje op de baan hoe leuker (enige reden om te mixxxen :P )
pi_84709410
Gisteren echt een bizarre wedstrijd gespeeld, ik ben er nog nooit zo hard afgetikt _O-!

Die jongen raakte echt alles, elke servicegame 2 á 3 aces langs me, elke tweede service die ik sloeg een return langs me en de helft van de keren ook nog eens buitenkant lijn, ik stond gewoon lachend van ongeloof op de baan :D. Hij zei zelf ook dat hij nog nooit zoiets had meegemaakt. Eerste set 6-1 verloren, toen 0-40 op zijn service; ace buitenkant lijn, winner buitenkant lijn, ace, winner buitenkant lijn, ace op tweede service, ace buitenkant lijn :'( _O-.

Het was ook zo'n kansloze french court baan zonder gravel rond de lijnen, dus die ballen uit de hoek plukken was vrijwel onmogelijk.

Uiteindelijk 6-1 6-3, dus dat vond ik nog meevallen :').
pi_84709947
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:11 schreef luckass het volgende:
Vandaag de eerste wedstrijd in HE6, morgen HE7 bij m'n oude club ^O^.
De 6 is net te hoog gegrepen: 1-6, 1-6 verloren :').
Had wel kansjes, maar op de momenten kreeg ik iedere keer onmogelijke ballen om de oren.
Verder ook veel te veel fouten en service komt nog niet echt lekker door (lichte blessure).
Hopelijk in de 7 wat meer kans, al is mijn tegenstander niet de minste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')