lakse hondquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het lag minuutje is aangebroken
4 punten op rij winnen (2 keer goede servicve, dropshot en winner) en bijna geen stap verzetten
Ik stond met me handen omhoog omdat ik de hele set liep te klooien en ineens 2 goede punten na elkaar maakte. Zo van "waarom doe je dit niet gewoon de hele tijd?"
Ik ken het. Balde eerst bij een clubje in Eindhoven dat ook French Court had.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:38 schreef Komakie het volgende:
Check trouwens wel ff hoe bizar glad die schijt French Court baan was. Bij het 2de punt kun je het goed zien. Het is echt glibberen en glijden als ik die forehand sla
Ik stond 3-6 1-4 achter en het ging voor geen meter. Vind je het gekquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ken het. Balde eerst bij een clubje in Eindhoven dat ook French Court had.
Ik maakte daar een andy Roddick ace, in de zin van. Ik serveer en de bal komt in het vak en rolt gewoon door inplaats van te stuiterenWaardeloos dat french court.
Je komt trouwens over ( heeft uiteraard met de wedstrijd te maken ) alsof je er totaal geen zin meer in hebt
Maar de bandana maakt je dan weer een beetje professioneel haha.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik stond 3-6 1-4 achter en het ging voor geen meter. Vind je het gek
Daarnaast slof ik altijd een beetje op de tennisbaan. Het is een soort van concentratie en daarnaast ben ik verder een beetje nonchalant dus tja het kan misschien zo overkomen
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:52 schreef senswal het volgende:
[..]
Maar de bandana maakt je dan weer een beetje professioneel haha.
Ik kom ze toch niet zo vaak tegen op de baan. De laatste keer dat ik het zag was het in combinatie met nike shirt, short en schoenen à la Nadal.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
![]()
Het is een pet of dat. Aangezien ik zoveel haar heb dat een pet ook niet altijd even lekker zit, de bandana maar
Daarnaast zit het ook lekkerder met tennissen trouwens en je kunt ze erna in de was gooien. Iets waarvan een pet na een paar keer helemaal van naar zijn grootje is. (ik heb het geprobeerd)
De kleding en schoenen zijn van Adidas en de band van Nike.quote:Op zondag 25 juli 2010 03:27 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik kom ze toch niet zo vaak tegen op de baan. De laatste keer dat ik het zag was het in combinatie met nike shirt, short en schoenen à la Nadal.
Ik heb van de week weer voor het eerst getennist, maar damn wat valt dat zwaar na 8 weken zo goed als stil zitten. Gaat nog wel ff duren voordat ik weer in vorm ben...
Hele uitleg haha.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
De kleding en schoenen zijn van Adidas en de band van Nike.
De kleren van Adidas zitten gewoon lekker. Nike vind ik te wijd en het dryfit van Nike en Adidas vind ik echt heerlijk.
De haarband is van Nike omdat... tja gewoon
Ik heb er ook 1 van Adidas, maar die zit wat minder lekker. Ik heb ook een paar gewone zakdoekjes, maar die zijn eigenlijk wat aan de kleine kant dus dat zit ook niet echt lekker.
Daarom die
alleen herendubbels tochquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:19 schreef Drassss het volgende:
Waar ik heb gezeten ( Eindhoven ) was het 50/50.
Nee, hoorquote:
Tenuequote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het lachminuutje is aangebroken
4 punten op rij winnen (2 keer goede service, dropshot en winner) en bijna geen stap verzetten
Ik stond met me handen omhoog omdat ik de hele set liep te klooien en ineens 2 goede punten na elkaar maakte. Zo van "waarom doe je dit niet gewoon de hele tijd?"
DAnk jequote:
Same here. Als ik de tijd heb gaat het prima. Heb ik te weinig tijd, dan ga ik zo lekker achterover hangen als het warequote:Op woensdag 28 juli 2010 12:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, hoor
Ik draai wanneer ik gewoon genoeg tijd heb 100% in, backhand en forehand. Dat is ook mijn grote probleem, want ik doe alles vol op techniek. Zodra ik te weinig tijd heb ben ik de lul
Ik ben sinds begin dit seizoen gezakt van 6,1 naar 6,6 of zo, terwijl ik meer heb gewonnen dan verlorenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:38 schreef TheArt het volgende:
Dubbelranking is nu 6,1 ofzo, het moet echt naar minstens 5,5.
De 6 is net te hoog gegrepen: 1-6, 1-6 verlorenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:11 schreef luckass het volgende:
Vandaag de eerste wedstrijd in HE6, morgen HE7 bij m'n oude club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |