abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juli 2010 @ 09:30:36 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84224305
Ik ga er toch op vooruit na deze week dus we moeten straks maar weer eens een aanpassing krijgen in het lijstje
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_84226756
quote:
Op maandag 19 juli 2010 04:48 schreef danusz1986 het volgende:
Ik moest gister de finale in de HD5 spelen op BLTC Baarn. Verloren met 4-6 7-6 (9) 3-6.
En we kregen 25 euro aan bonnen En op 6-6 in de tie-break komt er zo´n scheid van de knltb melden, dat we niet mochten drinken als we wisselde van kant. Dat we in een keer door moesten gaan. Wat bezielt die man om op 6-6 in tie-break zijn bek open te trekken. Het punt daarna verloren we en toen zei mijn medespeler; '' Wat een klote scheids zeg '' en toen kreeg hij een officiele waarschuwing. Toch overleefde we 4 matchpoints en wonnen we de 2e set, maar in de derde set waren we lichamelijk op. Maja, nu drie heijmerink toernooien gespeeld in HD5 en 2x halve finale gehaald en 1 finale. Dus ik ben best tevreden. Op naar Bosch den Duin.
Heb ik ook gespeeld, maar lag er de eerste ronde al in twee sets uit.
Ben nu een ronde verder in Soesterberg en aankomend weekend ook Bosch en Duin voor mij!
  maandag 19 juli 2010 @ 11:13:00 #53
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84226800
toernooi HE5 in Waalwijk dinsdag
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_84227548
Van het weekend ook maar weer eens begonnen aan een toernooitje. Mag ik vervolgens 4 wedstrijden in 2 dagen spelen (2 single, 2 dubbel) . Wel allemaal gewonnen overigens, maar mijn benen zijn hier echt niet aan gewend, haha.

Saillant detail: in een single stond ik 2-5 achter in de eerste set, ik werd er aan alle kanten afgeslagen . Win ik vervolgens gewoon 9 games op rij !
pi_84242044
Ik stond zaterdag met een voortdurende '' '' op de baan. Ik moest tegen '' the next big thing to hit tennis'', althans, dat was de vibe die hij en zijn hele familie afgaven. Na een lange tijd inspelen vroeg ik of hij wilde serveren, maar hij wilde nog even verder spelen, om vervolgens na vijf ballen zelf te vragen of ik wilde serveren . Vervolgens ging hij uitgebreid zijn returns oefenen terwijl ik aan het inserveren was, zo ongeveer het meest debiele wat je kunt doen. Tijdens de wedstrijd werd hij voortdurend gecoacht door zijn familie, die hem continu vertelden dat hij dominant moest blijven en dat hij veel beter was. Het hoogtepunt volgde na afloop, toen hij vroeg of ik nog wat wilde drinken en nadat ik bevestigend antwoordde zei dat hij wel zelf gelijk wegging, want hij moest de dag erna de finale spelen .
pi_84246982
Vandaag te horen gekregen dat ik eind deze week weer langzaam kan beginnen met tennissen.
Eindelijk weer na 8 weken!
pi_84251416
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:46 schreef Chriz2k het volgende:
Ik stond zaterdag met een voortdurende '' '' op de baan. Ik moest tegen '' the next big thing to hit tennis'', althans, dat was de vibe die hij en zijn hele familie afgaven. Na een lange tijd inspelen vroeg ik of hij wilde serveren, maar hij wilde nog even verder spelen, om vervolgens na vijf ballen zelf te vragen of ik wilde serveren . Vervolgens ging hij uitgebreid zijn returns oefenen terwijl ik aan het inserveren was, zo ongeveer het meest debiele wat je kunt doen. Tijdens de wedstrijd werd hij voortdurend gecoacht door zijn familie, die hem continu vertelden dat hij dominant moest blijven en dat hij veel beter was. Het hoogtepunt volgde na afloop, toen hij vroeg of ik nog wat wilde drinken en nadat ik bevestigend antwoordde zei dat hij wel zelf gelijk wegging, want hij moest de dag erna de finale spelen .
Dat is toch zo irritant he .
  maandag 19 juli 2010 @ 22:44:33 #58
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84254308
Ondanks 2 keer verliezen en 1 winst ben ik er toch best aardig op vooruit gegaan dit weekend

Rating enkel 4,5760 Rating dubbel 4,3949

Eindejaarsrating enkel 2009 4,9508 Eindejaarsrating dubbel 2009 4,4116

Bijna 0.2 tov het lijstje
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_84254976
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:46 schreef Chriz2k het volgende:
Daar heb ik toch zo'n hekel aan, dat familie/vrienden alleen maar klappen etc bij punten die hun zoon/mattie maakt . Dat van service retourneren vind ik nooit zo erg.

Wat vinden jullie ervan als je tegenstander de bal terugslaat als de service uit gaat?
pi_84255056
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:56 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Daar heb ik toch zo'n hekel aan, dat familie/vrienden alleen maar klappen etc bij punten die hun zoon/mattie maakt . Dat van service retourneren vind ik nooit zo erg.

Wat vinden jullie ervan als je tegenstander de bal terugslaat als de service uit gaat?
Dat doe ik soms ook, omdat je soms dat automatisch doet. Soms sla ik hem ook in het net ( mede omdat je soms clubs hebt waar de ballen terugkomen via het hek/muur whatever ) Geen probleem dus voor mij als mensen een fout service terugslaan. Oke doe het wel normaal en niet vol op de serveerder, dan vind ik alles best
pi_84255364
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:58 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dat doe ik soms ook, omdat je soms dat automatisch doet. Soms sla ik hem ook in het net ( mede omdat je soms clubs hebt waar de ballen terugkomen via het hek/muur whatever ) Geen probleem dus voor mij als mensen een fout service terugslaan. Oke doe het wel normaal en niet vol op de serveerder, dan vind ik alles best
Ik sla 'm vrijwel altijd terug, zit gewoon in mijn beweging. Meestal richting mijn tegenstander zodat hij die bal straks niet hoeft te halen, vind ik zelf ook fijn (Y).

Trouwens regel is toch altijd winnaar bied wat te drinken aan? Zijn er nog andere ongeschreven regels?
pi_84256329
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:04 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Ik sla 'm vrijwel altijd terug, zit gewoon in mijn beweging. Meestal richting mijn tegenstander zodat hij die bal straks niet hoeft te halen, vind ik zelf ook fijn (Y).

Trouwens regel is toch altijd winnaar bied wat te drinken aan? Zijn er nog andere ongeschreven regels?
Hekel aan die regels vooral dat drinken, maar het hoort erbij...

Geen idee wat je nog meer moet doen. Niet praten tegen je tegenstander is er misschien 1. Had ooit een gast die tijdens de punten hele verhalen ging ophalen... Werd ik niet vrolijk van.
pi_84256843
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:22 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hekel aan die regels vooral dat drinken, maar het hoort erbij...

Geen idee wat je nog meer moet doen. Niet praten tegen je tegenstander is er misschien 1. Had ooit een gast die tijdens de punten hele verhalen ging ophalen... Werd ik niet vrolijk van.

Oh god dat is ook zo erg . Het gemoedelijke doen we wel na de wedstrijd.
Vooral opmerkingen over het weer zijn van grote waarde.
  maandag 19 juli 2010 @ 23:39:23 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84257081
Me vriendin heeft afgelopen week een keer een filmpje van mij gemaakt als ik sta te spelen. Best mooi want het was 1 service game die ik heel makkelijk won. Hoewel ik toen wel 4-1 achter stond in de 2de set.

Ik maakte ook gewoon 2 of 3 mooie punten.
Als ik een keer in de mogelijkheid ben zet ik hem op Youtube. Kan de hele wereld mijn belachelijk luie spel zien
  maandag 19 juli 2010 @ 23:44:00 #65
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84257260
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:39 schreef Komakie het volgende:
Me vriendin heeft afgelopen week een keer een filmpje van mij gemaakt als ik sta te spelen. Best mooi want het was 1 service game die ik heel makkelijk won. Hoewel ik toen wel 4-1 achter stond in de 2de set.

Ik maakte ook gewoon 2 of 3 mooie punten.
Als ik een keer in de mogelijkheid ben zet ik hem op Youtube. Kan de hele wereld mijn belachelijk luie spel zien
kunnen we lachen

verder een aantal herkenbare opmerkingen hiervoor (returns oefenen , verhalen ophangen bij de kantwissel , vrienden / familie die ook gaan klappen als jij een onnodige fout maakt )
pi_84257639
Ook wel iets doms eigenlijk wat er na een aantal jaar is ingeslopen. Bij het inspelen oefen ik nooit mijn volleys ( zelfs niet als ik dubbel ). Het blijft mooi om de reactie van mijn tegenstander te zien als ik niet naar het net wil komen...

Had trouwens eergister voor het eerst iemand in 4 jaar die zijn smashes wilde oefenen...
pi_84257797
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:53 schreef Drassss het volgende:
Ook wel iets doms eigenlijk wat er na een aantal jaar is ingeslopen. Bij het inspelen oefen ik nooit mijn volleys ( zelfs niet als ik dubbel ). Het blijft mooi om de reactie van mijn tegenstander te zien als ik niet naar het net wil komen...

Had trouwens eergister voor het eerst iemand in 4 jaar die zijn smashes wilde oefenen...
Smashes heb ik er zeker 40% bij zitten. Ik oefen zelf ook nooit op volleys, te lui voor haha
pi_84257845
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:57 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Smashes heb ik er zeker 40% bij zitten. Ik oefen zelf ook nooit op volleys, te lui voor haha
Misschien komt het ook omdat ik in de 6/7 speel
  dinsdag 20 juli 2010 @ 08:46:24 #69
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84262857
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:44 schreef Salamando het volgende:

[..]

kunnen we lachen

verder een aantal herkenbare opmerkingen hiervoor (returns oefenen , verhalen ophangen bij de kantwissel , vrienden / familie die ook gaan klappen als jij een onnodige fout maakt )
Ik heb het 1 keer gehad dat ik een dubbele fout sloeg en ze mijn tegenstander echt als een gek gingen aanmoedigen. Beetje triest. Was toen tie-break 3de set ofzo dus iedereen zat op het puntje van zijn stoel.
Ik won die tie-break wel

Die jongen schaamde zich toen trouwens ook voor zijn eigen publiek...

Btw, mijn spel mag dan lui zijn, wel gewoon een game'pje met 4 winners (2 service punten, een dropshot en en passing) dus lui of niet, als ik altijd zo lui zou zijn, maar alles goed zou slaan was ik gewoon 3

[ Bericht 10% gewijzigd door Komakie op 20-07-2010 08:54:04 ]
  dinsdag 20 juli 2010 @ 08:52:50 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84262954
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:53 schreef Drassss het volgende:

Damn, ik doe dat altijd. Ook om mijn schouder los te maken trouwens. Toch weer wat meer bovenhandse slagen als voorbereiding op de service en op de 1 of andere manier kan ik dan beter beginnen met smashen dan met serveren.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 08:54:37 #71
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84262980
ik wacht op het filmpje Komakie

ben zelf ook een keer opgenomen, liever nooit meer
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:10:54 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84271031
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 08:54 schreef Salamando het volgende:
ik wacht op het filmpje Komakie

ben zelf ook een keer opgenomen, liever nooit meer
Ik zal hem een keer posten. Me vriendin heeft hem gemaakt dus ik moet hem eerst van haar telefoon af zien te krijgen. Ze heeft een nieuwe dus dat is weer even knutselen.

Ik heb een camera waarmee je heel vertraagd beelden kunt opnemen. Tot 1000 beelden per seconde. Wat ze dus op Wimbledon door de slag van Federer te vertragen kan ik dus ook.
Vorig jaar bij de training heb ik een paar filmpjes van leerlingen gemaakt. Heel leuk om dan te zien hoe ze reageren op een fout waarvan ze zelf niet door hebben hoe het eruit ziet. Mega vertraagd is dat lekker confronterend

Maximaal kun je dit ermee:

Kun je na gaan hoe goed je fouten kunt laten zien
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:19:59 #73
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84271394
en dan het filmpje zo editten dat er heel groot 'FAALHAAS' in beeld komt
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:59:25 #74
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_84277749
Wij gaan elk jaar met een grote groep een week op vakantie, en dat doen we dan bij een tennistoernooi in de buurt. Het liefst bij een strand of een meer oid zodat het lekker fun wordt. Meestal nog een dagje bootje huren oid, gewoon met 15-25 man lekker op vakantie en veel combo's maken in het toernooi

Dit jaar ga ik voor een hele lekkere triple. Werd net gebeld door een leuke meid (altijd fijn) en dus ga ik nu HE7, HD6 en GD5 spelen in 1 toernooi

Deze week bezig met pouletje HD6, 1e ronde gister 64 62. Maatje en ik stonden beiden echt heerlijk te serveren, nooit gebroken en alles op eigen service was binnen 3 klappen af. Zo om half 6 tegen de nummer 1 geplaatst, 2 broertjes die in de categorie onder 15 of zo heel goed schijnen te zijn. Puur op kracht en intimidatie dan maar 2e worden in de poule is goed genoeg voor een halve finale, dus dat moet hem maar worden
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:03:44 #75
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_84277911
Beetje ouwehoeren op de baan vind ik altijd wel prima trouwens ... je staat er toch voor je plezier en een beetje lullen vind ik nooit erg

Moet alleen wel oppassen, ik begon in de competitie over iets van "drukkend weer vandaag" en 2 kantwissels later had ik alle familieproblemen (en die buurman deed het met mn zus die het ook met de achterneef van de oma deed enzo ... ) ook meteen gehad
  woensdag 21 juli 2010 @ 08:53:10 #76
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84303511
nou dat was mijn toernooi ook weer , 3-6 6-3 4-6 verloren. Tegen zo'n olijke noot die ook na een goede bal moet zeggen 'ja daar loop ik niet op hoor' en dergelijke, beetje vermoeiend maarja

op 4-4 in de derde set en 15-30 een smash finaal missen waardoor je de game verliest, en later de partij
pi_84306291
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Beetje ouwehoeren op de baan vind ik altijd wel prima trouwens ... je staat er toch voor je plezier en een beetje lullen vind ik nooit erg

Moet alleen wel oppassen, ik begon in de competitie over iets van "drukkend weer vandaag" en 2 kantwissels later had ik alle familieproblemen (en die buurman deed het met mn zus die het ook met de achterneef van de oma deed enzo ... ) ook meteen gehad
Ja dat bedoel ik dus. Lullen is prima, maar je levensverhaal oplepelen terwijl ik toch vol in de wedstrijd zit is toch wat anders

Mensen hier die net voor de partij ook inlopen enzo? Ik zet dan altijd zo gezicht op als ik het zie bij mijn tegenstander
  woensdag 21 juli 2010 @ 10:48:58 #78
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84306331
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik dus. Lullen is prima, maar je levensverhaal oplepelen terwijl ik toch vol in de wedstrijd zit is toch wat anders

Mensen hier die net voor de partij ook inlopen enzo? Ik zet dan altijd zo gezicht op als ik het zie bij mijn tegenstander
wij hebben er eentje die dat standaard doet, is altijd wel lachen ja

tevens: mensen die de netband altijd tegenhebben?
pi_84306818
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Salamando het volgende:

[..]

Heb hem altijd mee Soms de lelijkste punten meegemaakt
pi_84306915
quote:

[..]

Inlopen doe ik niet, maar zal zeker wel handig zijn om warm te worden. Maarja, niemand doet het, dus ik dan ook maar niet . Flink mijn arm losdraaien doe ik dan weer wel.

Ik heb inderdaad vaker de netband tegen dan mijn tegenstander. Alleen bij mij is het vaak zo dat ik 'm precies tegen de rand sla zodat hij precies naar beneden valt. Wel irritant want dan ga ik tellen en vergelijken en zo en dat is frustrerend.

Vanavond tweede ronde. Tegenstander begon dit jaar als 6.9 maar is op dit moment 8.1. Geen idee wat ik kan verwachten, iemand met blessure of zo?
pi_84307025
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:06 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Inlopen doe ik niet, maar zal zeker wel handig zijn om warm te worden. Maarja, niemand doet het, dus ik dan ook maar niet . Flink mijn arm losdraaien doe ik dan weer wel.

Ik heb inderdaad vaker de netband tegen dan mijn tegenstander. Alleen bij mij is het vaak zo dat ik 'm precies tegen de rand sla zodat hij precies naar beneden valt. Wel irritant want dan ga ik tellen en vergelijken en zo en dat is frustrerend.

Vanavond tweede ronde. Tegenstander begon dit jaar als 6.9 maar is op dit moment 8.1. Geen idee wat ik kan verwachten, iemand met blessure of zo?
Kijk naar zijn uitslagen zou ik zeggen
pi_84314932
quote:

[..]

Laatste wedstrijd 4x in de eerste 3 games .
Toen kwam er wel even een "ah, come on!" uit .

Zometeen nog even trainen op kunstgras.
pi_84348171
Wat een drama zeg. Ik dacht dat ik me in had geschreven voor HE7 17+ maar ik had me ingeschreven voor G-tennis volgens mij. Gelukkig voor hen speelde ik daar ook naar, helaas hij ook want het was met vlagen een duidelijk valsspeler. Een afdruk aanwijzen waarvan er duidelijk nog een stuk op de lijn staan , bij de wissel zeggen dat hij zijn service game had gepakt waardoor het ipv 3-2 voor mij (hij aan service) 3-2 voor hem moest zijn (hij aan service). Zegtie erachteraan dat we elkaar namelijk nog niet hebben gebroken _! Verder kondie wel aardig tennissen, 6-2 6-3 verloren.
pi_84348428
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:05 schreef EdNoolk het volgende:
Wat een drama zeg. Ik dacht dat ik me in had geschreven voor HE7 17+ maar ik had me ingeschreven voor G-tennis volgens mij. Gelukkig voor hen speelde ik daar ook naar, helaas hij ook want het was met vlagen een duidelijk valsspeler. Een afdruk aanwijzen waarvan er duidelijk nog een stuk op de lijn staan , bij de wissel zeggen dat hij zijn service game had gepakt waardoor het ipv 3-2 voor mij (hij aan service) 3-2 voor hem moest zijn (hij aan service). Zegtie erachteraan dat we elkaar namelijk nog niet hebben gebroken _! Verder kondie wel aardig tennissen, 6-2 6-3 verloren.
lol scheidsrechter erbij roepen, dan is het wel over met dit gezeik.
gebeurd me zo vaak als je tegen blagen van 13-14 moet spelen die denken dat ze net iets te goed zijn
pi_84348493
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:05 schreef EdNoolk het volgende:
lijkt me een waardeloze dag
pi_84352770
@Forgive: Scheidsrechter erbij halen gaat me dan net iets te ver, haha.

@Drasss: Ach, ik heb opzich achteraf wel heel erg kunnen lachen. Ik denk dat hij een beetje autistisch was (zonder grap). Ook vond hij het nodig om elke bal op zijn helft te halen, ook al was er geen hinder van (zelfs een keer een bal buiten het dubbelveld terwijl hij er al twee had ).

Zaterdag begint mijn toernooi in Bosch en Duin, daarna een weekje niets en daarna Soestdijk waar ik heel erg naar uitkijk, eindelijk een keer dubbelen!
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:23:50 #87
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_84353376
Ja hoor, 2e geworden in het pouletje dus door naar de kruisfinales. Plannen ze die op zondagochtend 09.00

Volgende week hier in de buurt toernooitje spelen, alleen een categorie mix (eigenlijk ben ik stevig voorstander van het principe mix is nix, maar voor een lekker wijf maken we uitzonderingen op de regels ) en de week daarna lekker een weekje kamperen met een grote groep waar ik enkel, dubbel en mix ...
pi_84401284
Jaja, na afgelopen Zondag een spannende mix 8 verloren te hebben met 6-4 4-6 7-5 , gisteren dan eindelijk eens een keer wedstrijd op kunstgras gewonnen. Mijn eerste, in de Dubbel 8 dus eigenlijk moet ik dan ONZE eerste zeggen...
Was een leuke wedstrijd, komen redelijk makkelijk op 5-1 in de eerste set maar staan net zo makkelijk weer op 5-4. Gelukkig bracht een goede service beurt ons op 6-4. 2e set ging moeizamer al zou je dat niet zeggen met de stand, 6-3.

Toch leuk om te zeggen dat de tegenstander de eerste is die je verslaat op kunstgras, waren ze niet zo blij mee

Morgen de halve finale om 13:15 op het heetst van de dag, we gaan ervoor!
pi_84412449
Ik heb nog nooit getennist (ja 1x?) maar het lijkt mij stiekem heel leuk. Ik wil een beginnerscursus gaan doen, maar wat moet ik allemaal aanschaffen etc.? Kan ik eerst een racket lenen?
pi_84413045
O god, nu ik dit topic door lees denk ik: waarrr begin ik aan :@!
pi_84413286
whahaha :P

ik zou zeggen ga eens naar een tennisvereniging in de buurt. Word daar lid als je echt wil gaan tennissen(laat je wel goed informeren, meestal bij de secretaris)
meestal zijn er wel een aanbiedingscursus van een stuk of 4 lessen om te zien of je het echt leuk vind.
vaak zijn er ook nog wel tennisrackets te leen.

enige wat je dan nodig hebt is een goed schoeisel en kleding om in te tennissen
pi_84413504
Ja ik wil een cursus doen voor 3 weken (begint volgende maand) en daarna steeds weer een cursus van 3 weken als dat bevalt..

Ik heb nog wel een tennisrokje in de kast waar ik in hardloop en hardloopschoenen?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:19:00 #93
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84413881
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:09 schreef P.F het volgende:
Ja ik wil een cursus doen voor 3 weken (begint volgende maand) en daarna steeds weer een cursus van 3 weken als dat bevalt..

Ik heb nog wel een tennisrokje in de kast waar ik in hardloop en hardloopschoenen?

profiel is belangrijk, weet niet op wat voor baansoort je gaat spelen maar op hardloopschoenen ga je waarschijnlijk alleen maar op je muil ;)
pi_84413946
Nou ja het lijkt leuk, maar het is op het eerste gezicht wel een investering..
pi_84416327
klopt

hardloopschoenen is niet echt schoeisel voor tennis.
althans niet op de ondergronden kunstgras/gravel/smashcourt(dan heb je het gevoel dat je op een ijsbaan staat)
voor de rest heb je dan weinig anders nodig, ik zou wel navragen of degene die de cursus geeft dan een racket heeft die jij mag gebruiken. anders is het een beetje een zinlose investering om ook nog eens een tennisracket aan te schaffen als je na 3 cursussen toch weer stopt wanneer je het niet leuk vind
pi_84417054
Ik ken wel mensen met een racket, maar die zou te groot/zwaar etc voor mij zijn?
pi_84418943
te groot? lijkt me sterk(of je moet een meisje van 10 zijn, maar dat lijkt me ook niet)
te zwaar dat zou kunnen maar dan moet het al wel richting een racket van 335 gram + gaan, en dat zullen die rackets ook wel niet zijn.
pi_84418965
Ok :+ Ik geloof dat er 1 te groot was en 1 onbespannen die ik dan wel zou kunnen gebruiken.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:58:38 #99
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84452417
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:44 schreef Salamando het volgende:

[..]

kunnen we lachen :')

verder een aantal herkenbare opmerkingen hiervoor _O- (returns oefenen :') , verhalen ophangen bij de kantwissel :') , vrienden / familie die ook gaan klappen als jij een onnodige fout maakt :') )
Het lag minuutje is aangebroken :P

4 punten op rij winnen (2 keer goede service, dropshot en winner) en bijna geen stap verzetten :P

Ik stond met me handen omhoog omdat ik de hele set liep te klooien en ineens 2 goede punten na elkaar maakte. Zo van "waarom doe je dit niet gewoon de hele tijd?" :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Komakie op 24-07-2010 23:37:41 ]
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:03:41 #100
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_84452613
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het lag minuutje is aangebroken :P

4 punten op rij winnen (2 keer goede servicve, dropshot en winner) en bijna geen stap verzetten :P

Ik stond met me handen omhoog omdat ik de hele set liep te klooien en ineens 2 goede punten na elkaar maakte. Zo van "waarom doe je dit niet gewoon de hele tijd?" :P
Altijd positief blijven ;)

Serveerster :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')