Heb ik ook gespeeld, maar lag er de eerste ronde al in twee sets uit.quote:Op maandag 19 juli 2010 04:48 schreef danusz1986 het volgende:
Ik moest gister de finale in de HD5 spelen op BLTC Baarn. Verloren met 4-6 7-6 (9) 3-6.
En we kregen 25 euro aan bonnenEn op 6-6 in de tie-break komt er zo´n scheid van de knltb melden, dat we niet mochten drinken als we wisselde van kant. Dat we in een keer door moesten gaan. Wat bezielt die man om op 6-6 in tie-break zijn bek open te trekken. Het punt daarna verloren we en toen zei mijn medespeler; '' Wat een klote scheids zeg '' en toen kreeg hij een officiele waarschuwing. Toch overleefde we 4 matchpoints en wonnen we de 2e set, maar in de derde set waren we lichamelijk op. Maja, nu drie heijmerink toernooien gespeeld in HD5 en 2x halve finale gehaald en 1 finale. Dus ik ben best tevreden. Op naar Bosch den Duin.
Dat is toch zo irritant hequote:Op maandag 19 juli 2010 17:46 schreef Chriz2k het volgende:
Ik stond zaterdag met een voortdurende '''' op de baan. Ik moest tegen '' the next big thing to hit tennis'', althans, dat was de vibe die hij en zijn hele familie afgaven. Na een lange tijd inspelen vroeg ik of hij wilde serveren, maar hij wilde nog even verder spelen, om vervolgens na vijf ballen zelf te vragen of ik wilde serveren
. Vervolgens ging hij uitgebreid zijn returns oefenen terwijl ik aan het inserveren was, zo ongeveer het meest debiele wat je kunt doen. Tijdens de wedstrijd werd hij voortdurend gecoacht door zijn familie, die hem continu vertelden dat hij dominant moest blijven en dat hij veel beter was. Het hoogtepunt volgde na afloop, toen hij vroeg of ik nog wat wilde drinken en nadat ik bevestigend antwoordde zei dat hij wel zelf gelijk wegging, want hij moest de dag erna de finale spelen
.
Daar heb ik toch zo'n hekel aan, dat familie/vrienden alleen maar klappen etc bij punten die hun zoon/mattie maaktquote:Op maandag 19 juli 2010 17:46 schreef Chriz2k het volgende:
Ik stond zaterdag met een voortdurende '''' op de baan. Ik moest tegen '' the next big thing to hit tennis'', althans, dat was de vibe die hij en zijn hele familie afgaven. Na een lange tijd inspelen vroeg ik of hij wilde serveren, maar hij wilde nog even verder spelen, om vervolgens na vijf ballen zelf te vragen of ik wilde serveren
. Vervolgens ging hij uitgebreid zijn returns oefenen terwijl ik aan het inserveren was, zo ongeveer het meest debiele wat je kunt doen. Tijdens de wedstrijd werd hij voortdurend gecoacht door zijn familie, die hem continu vertelden dat hij dominant moest blijven en dat hij veel beter was. Het hoogtepunt volgde na afloop, toen hij vroeg of ik nog wat wilde drinken en nadat ik bevestigend antwoordde zei dat hij wel zelf gelijk wegging, want hij moest de dag erna de finale spelen
.
Dat doe ik soms ook, omdat je soms dat automatisch doet. Soms sla ik hem ook in het net ( mede omdat je soms clubs hebt waar de ballen terugkomen via het hek/muur whateverquote:Op maandag 19 juli 2010 22:56 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Daar heb ik toch zo'n hekel aan, dat familie/vrienden alleen maar klappen etc bij punten die hun zoon/mattie maakt. Dat van service retourneren vind ik nooit zo erg.
Wat vinden jullie ervan als je tegenstander de bal terugslaat als de service uit gaat?
Ik sla 'm vrijwel altijd terug, zit gewoon in mijn beweging. Meestal richting mijn tegenstander zodat hij die bal straks niet hoeft te halen, vind ik zelf ook fijn (Y).quote:Op maandag 19 juli 2010 22:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat doe ik soms ook, omdat je soms dat automatisch doet. Soms sla ik hem ook in het net ( mede omdat je soms clubs hebt waar de ballen terugkomen via het hek/muur whatever) Geen probleem dus voor mij als mensen een fout service terugslaan. Oke doe het wel normaal en niet vol op de serveerder, dan vind ik alles best
Hekel aan die regelsquote:Op maandag 19 juli 2010 23:04 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Ik sla 'm vrijwel altijd terug, zit gewoon in mijn beweging. Meestal richting mijn tegenstander zodat hij die bal straks niet hoeft te halen, vind ik zelf ook fijn (Y).
Trouwens regel is toch altijd winnaar bied wat te drinken aan? Zijn er nog andere ongeschreven regels?
Oh god dat is ook zo ergquote:Op maandag 19 juli 2010 23:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hekel aan die regelsvooral dat drinken, maar het hoort erbij...
Geen idee wat je nog meer moet doen. Niet praten tegen je tegenstander is er misschien 1. Had ooit een gast die tijdens de punten hele verhalen ging ophalen... Werd ik niet vrolijk van.
kunnen we lachenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:39 schreef Komakie het volgende:
Me vriendin heeft afgelopen week een keer een filmpje van mij gemaakt als ik sta te spelen. Best mooi want het was 1 service game die ik heel makkelijk won. Hoewel ik toen wel 4-1 achter stond in de 2de set.
Ik maakte ook gewoon 2 of 3 mooie punten.
Als ik een keer in de mogelijkheid ben zet ik hem op Youtube. Kan de hele wereld mijn belachelijk luie spel zien
Smashes heb ik er zeker 40% bij zitten. Ik oefen zelf ook nooit op volleys, te lui voor hahaquote:Op maandag 19 juli 2010 23:53 schreef Drassss het volgende:
Ook wel iets doms eigenlijk wat er na een aantal jaar is ingeslopen. Bij het inspelen oefen ik nooit mijn volleys ( zelfs niet als ik dubbel ). Het blijft mooi om de reactie van mijn tegenstander te zien als ik niet naar het net wil komen...
Had trouwens eergister voor het eerst iemand in 4 jaar die zijn smashes wilde oefenen...
Misschien komt het ook omdat ik in de 6/7 speelquote:Op maandag 19 juli 2010 23:57 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Smashes heb ik er zeker 40% bij zitten. Ik oefen zelf ook nooit op volleys, te lui voor haha
Ik heb het 1 keer gehad dat ik een dubbele fout sloeg en ze mijn tegenstander echt als een gek gingen aanmoedigen. Beetje triest. Was toen tie-break 3de set ofzo dus iedereen zat op het puntje van zijn stoel.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:44 schreef Salamando het volgende:
[..]
kunnen we lachen
verder een aantal herkenbare opmerkingen hiervoor(returns oefenen
, verhalen ophangen bij de kantwissel
, vrienden / familie die ook gaan klappen als jij een onnodige fout maakt
)
Damn, ik doe dat altijd. Ook om mijn schouder los te maken trouwens. Toch weer wat meer bovenhandse slagen als voorbereiding op de service en op de 1 of andere manier kan ik dan beter beginnen met smashen dan met serveren.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:53 schreef Drassss het volgende:
Ook wel iets doms eigenlijk wat er na een aantal jaar is ingeslopen. Bij het inspelen oefen ik nooit mijn volleys ( zelfs niet als ik dubbel ). Het blijft mooi om de reactie van mijn tegenstander te zien als ik niet naar het net wil komen...
Had trouwens eergister voor het eerst iemand in 4 jaar die zijn smashes wilde oefenen...
Ik zal hem een keer posten. Me vriendin heeft hem gemaakt dus ik moet hem eerst van haar telefoon af zien te krijgen. Ze heeft een nieuwe dus dat is weer even knutselen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:54 schreef Salamando het volgende:
ik wacht op het filmpje Komakie![]()
ben zelf ook een keer opgenomen, liever nooit meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |