abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juli 2010 @ 08:53:10 #76
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84303511
nou dat was mijn toernooi ook weer , 3-6 6-3 4-6 verloren. Tegen zo'n olijke noot die ook na een goede bal moet zeggen 'ja daar loop ik niet op hoor' en dergelijke, beetje vermoeiend maarja

op 4-4 in de derde set en 15-30 een smash finaal missen waardoor je de game verliest, en later de partij
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_84306291
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Beetje ouwehoeren op de baan vind ik altijd wel prima trouwens ... je staat er toch voor je plezier en een beetje lullen vind ik nooit erg

Moet alleen wel oppassen, ik begon in de competitie over iets van "drukkend weer vandaag" en 2 kantwissels later had ik alle familieproblemen (en die buurman deed het met mn zus die het ook met de achterneef van de oma deed enzo ... ) ook meteen gehad
Ja dat bedoel ik dus. Lullen is prima, maar je levensverhaal oplepelen terwijl ik toch vol in de wedstrijd zit is toch wat anders

Mensen hier die net voor de partij ook inlopen enzo? Ik zet dan altijd zo gezicht op als ik het zie bij mijn tegenstander
  woensdag 21 juli 2010 @ 10:48:58 #78
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84306331
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik dus. Lullen is prima, maar je levensverhaal oplepelen terwijl ik toch vol in de wedstrijd zit is toch wat anders

Mensen hier die net voor de partij ook inlopen enzo? Ik zet dan altijd zo gezicht op als ik het zie bij mijn tegenstander
wij hebben er eentje die dat standaard doet, is altijd wel lachen ja

tevens: mensen die de netband altijd tegenhebben?
pi_84306818
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Salamando het volgende:

[..]

Heb hem altijd mee Soms de lelijkste punten meegemaakt
pi_84306915
quote:

[..]

Inlopen doe ik niet, maar zal zeker wel handig zijn om warm te worden. Maarja, niemand doet het, dus ik dan ook maar niet . Flink mijn arm losdraaien doe ik dan weer wel.

Ik heb inderdaad vaker de netband tegen dan mijn tegenstander. Alleen bij mij is het vaak zo dat ik 'm precies tegen de rand sla zodat hij precies naar beneden valt. Wel irritant want dan ga ik tellen en vergelijken en zo en dat is frustrerend.

Vanavond tweede ronde. Tegenstander begon dit jaar als 6.9 maar is op dit moment 8.1. Geen idee wat ik kan verwachten, iemand met blessure of zo?
pi_84307025
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:06 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Inlopen doe ik niet, maar zal zeker wel handig zijn om warm te worden. Maarja, niemand doet het, dus ik dan ook maar niet . Flink mijn arm losdraaien doe ik dan weer wel.

Ik heb inderdaad vaker de netband tegen dan mijn tegenstander. Alleen bij mij is het vaak zo dat ik 'm precies tegen de rand sla zodat hij precies naar beneden valt. Wel irritant want dan ga ik tellen en vergelijken en zo en dat is frustrerend.

Vanavond tweede ronde. Tegenstander begon dit jaar als 6.9 maar is op dit moment 8.1. Geen idee wat ik kan verwachten, iemand met blessure of zo?
Kijk naar zijn uitslagen zou ik zeggen
pi_84314932
quote:

[..]

Laatste wedstrijd 4x in de eerste 3 games .
Toen kwam er wel even een "ah, come on!" uit .

Zometeen nog even trainen op kunstgras.
pi_84348171
Wat een drama zeg. Ik dacht dat ik me in had geschreven voor HE7 17+ maar ik had me ingeschreven voor G-tennis volgens mij. Gelukkig voor hen speelde ik daar ook naar, helaas hij ook want het was met vlagen een duidelijk valsspeler. Een afdruk aanwijzen waarvan er duidelijk nog een stuk op de lijn staan , bij de wissel zeggen dat hij zijn service game had gepakt waardoor het ipv 3-2 voor mij (hij aan service) 3-2 voor hem moest zijn (hij aan service). Zegtie erachteraan dat we elkaar namelijk nog niet hebben gebroken _! Verder kondie wel aardig tennissen, 6-2 6-3 verloren.
pi_84348428
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:05 schreef EdNoolk het volgende:
Wat een drama zeg. Ik dacht dat ik me in had geschreven voor HE7 17+ maar ik had me ingeschreven voor G-tennis volgens mij. Gelukkig voor hen speelde ik daar ook naar, helaas hij ook want het was met vlagen een duidelijk valsspeler. Een afdruk aanwijzen waarvan er duidelijk nog een stuk op de lijn staan , bij de wissel zeggen dat hij zijn service game had gepakt waardoor het ipv 3-2 voor mij (hij aan service) 3-2 voor hem moest zijn (hij aan service). Zegtie erachteraan dat we elkaar namelijk nog niet hebben gebroken _! Verder kondie wel aardig tennissen, 6-2 6-3 verloren.
lol scheidsrechter erbij roepen, dan is het wel over met dit gezeik.
gebeurd me zo vaak als je tegen blagen van 13-14 moet spelen die denken dat ze net iets te goed zijn
pi_84348493
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:05 schreef EdNoolk het volgende:
lijkt me een waardeloze dag
pi_84352770
@Forgive: Scheidsrechter erbij halen gaat me dan net iets te ver, haha.

@Drasss: Ach, ik heb opzich achteraf wel heel erg kunnen lachen. Ik denk dat hij een beetje autistisch was (zonder grap). Ook vond hij het nodig om elke bal op zijn helft te halen, ook al was er geen hinder van (zelfs een keer een bal buiten het dubbelveld terwijl hij er al twee had ).

Zaterdag begint mijn toernooi in Bosch en Duin, daarna een weekje niets en daarna Soestdijk waar ik heel erg naar uitkijk, eindelijk een keer dubbelen!
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:23:50 #87
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_84353376
Ja hoor, 2e geworden in het pouletje dus door naar de kruisfinales. Plannen ze die op zondagochtend 09.00

Volgende week hier in de buurt toernooitje spelen, alleen een categorie mix (eigenlijk ben ik stevig voorstander van het principe mix is nix, maar voor een lekker wijf maken we uitzonderingen op de regels ) en de week daarna lekker een weekje kamperen met een grote groep waar ik enkel, dubbel en mix ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_84401284
Jaja, na afgelopen Zondag een spannende mix 8 verloren te hebben met 6-4 4-6 7-5 , gisteren dan eindelijk eens een keer wedstrijd op kunstgras gewonnen. Mijn eerste, in de Dubbel 8 dus eigenlijk moet ik dan ONZE eerste zeggen...
Was een leuke wedstrijd, komen redelijk makkelijk op 5-1 in de eerste set maar staan net zo makkelijk weer op 5-4. Gelukkig bracht een goede service beurt ons op 6-4. 2e set ging moeizamer al zou je dat niet zeggen met de stand, 6-3.

Toch leuk om te zeggen dat de tegenstander de eerste is die je verslaat op kunstgras, waren ze niet zo blij mee

Morgen de halve finale om 13:15 op het heetst van de dag, we gaan ervoor!
pi_84412449
Ik heb nog nooit getennist (ja 1x?) maar het lijkt mij stiekem heel leuk. Ik wil een beginnerscursus gaan doen, maar wat moet ik allemaal aanschaffen etc.? Kan ik eerst een racket lenen?
pi_84413045
O god, nu ik dit topic door lees denk ik: waarrr begin ik aan :@!
pi_84413286
whahaha :P

ik zou zeggen ga eens naar een tennisvereniging in de buurt. Word daar lid als je echt wil gaan tennissen(laat je wel goed informeren, meestal bij de secretaris)
meestal zijn er wel een aanbiedingscursus van een stuk of 4 lessen om te zien of je het echt leuk vind.
vaak zijn er ook nog wel tennisrackets te leen.

enige wat je dan nodig hebt is een goed schoeisel en kleding om in te tennissen
pi_84413504
Ja ik wil een cursus doen voor 3 weken (begint volgende maand) en daarna steeds weer een cursus van 3 weken als dat bevalt..

Ik heb nog wel een tennisrokje in de kast waar ik in hardloop en hardloopschoenen?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:19:00 #93
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84413881
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:09 schreef P.F het volgende:
Ja ik wil een cursus doen voor 3 weken (begint volgende maand) en daarna steeds weer een cursus van 3 weken als dat bevalt..

Ik heb nog wel een tennisrokje in de kast waar ik in hardloop en hardloopschoenen?

profiel is belangrijk, weet niet op wat voor baansoort je gaat spelen maar op hardloopschoenen ga je waarschijnlijk alleen maar op je muil ;)
pi_84413946
Nou ja het lijkt leuk, maar het is op het eerste gezicht wel een investering..
pi_84416327
klopt

hardloopschoenen is niet echt schoeisel voor tennis.
althans niet op de ondergronden kunstgras/gravel/smashcourt(dan heb je het gevoel dat je op een ijsbaan staat)
voor de rest heb je dan weinig anders nodig, ik zou wel navragen of degene die de cursus geeft dan een racket heeft die jij mag gebruiken. anders is het een beetje een zinlose investering om ook nog eens een tennisracket aan te schaffen als je na 3 cursussen toch weer stopt wanneer je het niet leuk vind
pi_84417054
Ik ken wel mensen met een racket, maar die zou te groot/zwaar etc voor mij zijn?
pi_84418943
te groot? lijkt me sterk(of je moet een meisje van 10 zijn, maar dat lijkt me ook niet)
te zwaar dat zou kunnen maar dan moet het al wel richting een racket van 335 gram + gaan, en dat zullen die rackets ook wel niet zijn.
pi_84418965
Ok :+ Ik geloof dat er 1 te groot was en 1 onbespannen die ik dan wel zou kunnen gebruiken.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:58:38 #99
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84452417
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:44 schreef Salamando het volgende:

[..]

kunnen we lachen :')

verder een aantal herkenbare opmerkingen hiervoor _O- (returns oefenen :') , verhalen ophangen bij de kantwissel :') , vrienden / familie die ook gaan klappen als jij een onnodige fout maakt :') )
Het lag minuutje is aangebroken :P

4 punten op rij winnen (2 keer goede service, dropshot en winner) en bijna geen stap verzetten :P

Ik stond met me handen omhoog omdat ik de hele set liep te klooien en ineens 2 goede punten na elkaar maakte. Zo van "waarom doe je dit niet gewoon de hele tijd?" :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Komakie op 24-07-2010 23:37:41 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:03:41 #100
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_84452613
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het lag minuutje is aangebroken :P

4 punten op rij winnen (2 keer goede servicve, dropshot en winner) en bijna geen stap verzetten :P

Ik stond met me handen omhoog omdat ik de hele set liep te klooien en ineens 2 goede punten na elkaar maakte. Zo van "waarom doe je dit niet gewoon de hele tijd?" :P
Altijd positief blijven ;)

Serveerster :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')