Ja dat bedoel ik dus. Lullen is prima, maar je levensverhaal oplepelen terwijl ik toch vol in de wedstrijd zit is toch wat andersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Beetje ouwehoeren op de baan vind ik altijd wel prima trouwens ... je staat er toch voor je plezier en een beetje lullen vind ik nooit erg
Moet alleen wel oppassen, ik begon in de competitie over iets van "drukkend weer vandaag" en 2 kantwissels later had ik alle familieproblemen (en die buurman deed het met mn zus die het ook met de achterneef van de oma deed enzo ... ) ook meteen gehad
wij hebben er eentje die dat standaard doet, is altijd wel lachen jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Lullen is prima, maar je levensverhaal oplepelen terwijl ik toch vol in de wedstrijd zit is toch wat anders![]()
Mensen hier die net voor de partij ook inlopen enzo?Ik zet dan altijd zo gezicht op als ik het zie bij mijn tegenstander
Heb hem altijd meequote:Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Salamando het volgende:
[..]
wij hebben er eentje die dat standaard doet, is altijd wel lachen ja![]()
tevens: mensen die de netband altijd tegenhebben?
Inlopen doe ik niet, maar zal zeker wel handig zijn om warm te worden. Maarja, niemand doet het, dus ik dan ook maar nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Salamando het volgende:
[..]
Kijk naar zijn uitslagen zou ik zeggenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:06 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Inlopen doe ik niet, maar zal zeker wel handig zijn om warm te worden. Maarja, niemand doet het, dus ik dan ook maar niet. Flink mijn arm losdraaien doe ik dan weer wel.
Ik heb inderdaad vaker de netband tegen dan mijn tegenstander. Alleen bij mij is het vaak zo dat ik 'm precies tegen de rand sla zodat hij precies naar beneden valt. Wel irritant want dan ga ik tellen en vergelijken en zo en dat is frustrerend.
Vanavond tweede ronde. Tegenstander begon dit jaar als 6.9 maar is op dit moment 8.1. Geen idee wat ik kan verwachten, iemand met blessure of zo?
Laatste wedstrijd 4x in de eerste 3 gamesquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Salamando het volgende:
[..]
lol scheidsrechter erbij roepen, dan is het wel over met dit gezeik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:05 schreef EdNoolk het volgende:
Wat een drama zeg. Ik dacht dat ik me in had geschreven voor HE7 17+ maar ik had me ingeschreven voor G-tennis volgens mij. Gelukkig voor hen speelde ik daar ook naar, helaas hij ook want het was met vlagen een duidelijk valsspeler. Een afdruk aanwijzen waarvan er duidelijk nog een stuk op de lijn staan, bij de wissel zeggen dat hij zijn service game had gepakt waardoor het ipv 3-2 voor mij (hij aan service) 3-2 voor hem moest zijn (hij aan service). Zegtie erachteraan dat we elkaar namelijk nog niet hebben gebroken
_! Verder kondie wel aardig tennissen, 6-2 6-3 verloren.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:05 schreef EdNoolk het volgende:
Wat een drama zeg. Ik dacht dat ik me in had geschreven voor HE7 17+ maar ik had me ingeschreven voor G-tennis volgens mij. Gelukkig voor hen speelde ik daar ook naar, helaas hij ook want het was met vlagen een duidelijk valsspeler. Een afdruk aanwijzen waarvan er duidelijk nog een stuk op de lijn staan, bij de wissel zeggen dat hij zijn service game had gepakt waardoor het ipv 3-2 voor mij (hij aan service) 3-2 voor hem moest zijn (hij aan service). Zegtie erachteraan dat we elkaar namelijk nog niet hebben gebroken
_! Verder kondie wel aardig tennissen, 6-2 6-3 verloren.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:09 schreef P.F het volgende:
Ja ik wil een cursus doen voor 3 weken (begint volgende maand) en daarna steeds weer een cursus van 3 weken als dat bevalt..
Ik heb nog wel een tennisrokje in de kast waar ik in hardloop en hardloopschoenen?
Het lag minuutje is aangebrokenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:44 schreef Salamando het volgende:
[..]
kunnen we lachen
verder een aantal herkenbare opmerkingen hiervoor(returns oefenen
, verhalen ophangen bij de kantwissel
, vrienden / familie die ook gaan klappen als jij een onnodige fout maakt
)
Altijd positief blijvenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het lag minuutje is aangebroken
4 punten op rij winnen (2 keer goede servicve, dropshot en winner) en bijna geen stap verzetten
Ik stond met me handen omhoog omdat ik de hele set liep te klooien en ineens 2 goede punten na elkaar maakte. Zo van "waarom doe je dit niet gewoon de hele tijd?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |