lakse hondquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het lag minuutje is aangebroken
4 punten op rij winnen (2 keer goede servicve, dropshot en winner) en bijna geen stap verzetten
Ik stond met me handen omhoog omdat ik de hele set liep te klooien en ineens 2 goede punten na elkaar maakte. Zo van "waarom doe je dit niet gewoon de hele tijd?"
Ik ken het. Balde eerst bij een clubje in Eindhoven dat ook French Court had.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:38 schreef Komakie het volgende:
Check trouwens wel ff hoe bizar glad die schijt French Court baan was. Bij het 2de punt kun je het goed zien. Het is echt glibberen en glijden als ik die forehand sla
Ik stond 3-6 1-4 achter en het ging voor geen meter. Vind je het gekquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ken het. Balde eerst bij een clubje in Eindhoven dat ook French Court had.
Ik maakte daar een andy Roddick ace, in de zin van. Ik serveer en de bal komt in het vak en rolt gewoon door inplaats van te stuiterenWaardeloos dat french court.
Je komt trouwens over ( heeft uiteraard met de wedstrijd te maken ) alsof je er totaal geen zin meer in hebt
Maar de bandana maakt je dan weer een beetje professioneel haha.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik stond 3-6 1-4 achter en het ging voor geen meter. Vind je het gek
Daarnaast slof ik altijd een beetje op de tennisbaan. Het is een soort van concentratie en daarnaast ben ik verder een beetje nonchalant dus tja het kan misschien zo overkomen
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:52 schreef senswal het volgende:
[..]
Maar de bandana maakt je dan weer een beetje professioneel haha.
Ik kom ze toch niet zo vaak tegen op de baan. De laatste keer dat ik het zag was het in combinatie met nike shirt, short en schoenen à la Nadal.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
![]()
Het is een pet of dat. Aangezien ik zoveel haar heb dat een pet ook niet altijd even lekker zit, de bandana maar
Daarnaast zit het ook lekkerder met tennissen trouwens en je kunt ze erna in de was gooien. Iets waarvan een pet na een paar keer helemaal van naar zijn grootje is. (ik heb het geprobeerd)
De kleding en schoenen zijn van Adidas en de band van Nike.quote:Op zondag 25 juli 2010 03:27 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik kom ze toch niet zo vaak tegen op de baan. De laatste keer dat ik het zag was het in combinatie met nike shirt, short en schoenen à la Nadal.
Ik heb van de week weer voor het eerst getennist, maar damn wat valt dat zwaar na 8 weken zo goed als stil zitten. Gaat nog wel ff duren voordat ik weer in vorm ben...
Hele uitleg haha.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
De kleding en schoenen zijn van Adidas en de band van Nike.
De kleren van Adidas zitten gewoon lekker. Nike vind ik te wijd en het dryfit van Nike en Adidas vind ik echt heerlijk.
De haarband is van Nike omdat... tja gewoon
Ik heb er ook 1 van Adidas, maar die zit wat minder lekker. Ik heb ook een paar gewone zakdoekjes, maar die zijn eigenlijk wat aan de kleine kant dus dat zit ook niet echt lekker.
Daarom die
alleen herendubbels tochquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:19 schreef Drassss het volgende:
Waar ik heb gezeten ( Eindhoven ) was het 50/50.
Nee, hoorquote:
Tenuequote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het lachminuutje is aangebroken
4 punten op rij winnen (2 keer goede service, dropshot en winner) en bijna geen stap verzetten
Ik stond met me handen omhoog omdat ik de hele set liep te klooien en ineens 2 goede punten na elkaar maakte. Zo van "waarom doe je dit niet gewoon de hele tijd?"
DAnk jequote:
Same here. Als ik de tijd heb gaat het prima. Heb ik te weinig tijd, dan ga ik zo lekker achterover hangen als het warequote:Op woensdag 28 juli 2010 12:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, hoor
Ik draai wanneer ik gewoon genoeg tijd heb 100% in, backhand en forehand. Dat is ook mijn grote probleem, want ik doe alles vol op techniek. Zodra ik te weinig tijd heb ben ik de lul
Ik ben sinds begin dit seizoen gezakt van 6,1 naar 6,6 of zo, terwijl ik meer heb gewonnen dan verlorenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:38 schreef TheArt het volgende:
Dubbelranking is nu 6,1 ofzo, het moet echt naar minstens 5,5.
De 6 is net te hoog gegrepen: 1-6, 1-6 verlorenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:11 schreef luckass het volgende:
Vandaag de eerste wedstrijd in HE6, morgen HE7 bij m'n oude club.
Dit is in de 4? Waar is dat dan? Of was het 1 van de eerste rondes? Bij ons gaat de 4 namelijk al een stuk harder..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het lag minuutje is aangebroken
4 punten op rij winnen (2 keer goede service, dropshot en winner) en bijna geen stap verzetten
Beide gewonnen. De HD5 met 0-6, 6-4,7-5 en de HD6 met 2-6, 6-3, 6-2. Ik begin aan een eerste set syndroom te denkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:38 schreef TheArt het volgende:
Vandaag 2 potjes. Omdat mijn dubbelranking omlaag moet, speel ik in een toernooi in twee dubbelcategorieën. HD5 en HD6. Eerste potje HD5 met 6-3, 6-1 verloren. Geen schande, zat dichter op elkaar dan de score deed vermoeden, maar ze zijn gewoon beter (waren 2 bijna 4'tjes). Eerste ronde HE6 6-2, 6-2 gewonnen. Maar aangezien HD5 een poultje van 4 is, moet ik dit weekend nog minstens 3x spelen. Vandaag 2e partij HD5 tegen de minsten uit de poule en halve finale HD6.
Dubbelranking is nu 6,1 ofzo, het moet echt naar minstens 5,5.
She's Back! And ready to kick some ass!quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:00 schreef Norrage het volgende:
Zonnestraaltje!!! Wat gezellig dat je er weer bent :p waar speel je nu dan??
Na 4 jaar? na 20 jaar heb ik daar nog regelmatig moeite meequote:Op zondag 1 augustus 2010 20:31 schreef Outlined het volgende:
zelf snelheid aan ballen geven, na 4 jaar nog steeds lastig
tsja, het liefst geef ik dat soort ballen zo loeiend veel spin dat de tegenstander het zelf maar moet uit zoeken. Maar dat spinnen lukt ook niet. Als je het mij voor maandag 17:30 kan uitleggen ben ik je zeer dankbaar, want dan mag ik weer aan de bak tegen zo'n pusher.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Na 4 jaar? na 20 jaar heb ik daar nog regelmatig moeite mee
Kun je uberhaupt niet spinnen of gaat het niet lekker met spinnen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:14 schreef Outlined het volgende:
[..]
tsja, het liefst geef ik dat soort ballen zo loeiend veel spin dat de tegenstander het zelf maar moet uit zoeken. Maar dat spinnen lukt ook niet. Als je het mij voor maandag 17:30 kan uitleggen ben ik je zeer dankbaar, want dan mag ik weer aan de bak tegen zo'n pusher.
als mijn tegenstanders lekker gaan meeballen vanaf de baseline tik ik ze helemaal weg, dat hebben ze na 4 games ook wel door en dan krijg je weer van die ubersafe boogballen. HELP!!!!!
bepaalt soort ballen kan ik niet spinnen. Hangt van veel dingen af geef ik toe: hoogte van de stuit, snelheid, hoe diep hij in de baan komt, etc. Hoog opstuiten (en ik ben niet klein), weinig snelheid en diep in het veld lukt eigenlijk standaard niet. Ik kan er gewoon weinig mee. Bedoeling is dat ik ze op zijn Nadal's de vernieling in spin maar daar komt weinig van terechtquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kun je uberhaupt niet spinnen of gaat het niet lekker met spinnen?
Bij een langzame bal is het een kwestie van meer armversnelling en meer naar voren bewegen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:59 schreef Outlined het volgende:
[..]
bepaalt soort ballen kan ik niet spinnen. Hangt van veel dingen af geef ik toe: hoogte van de stuit, snelheid, hoe diep hij in de baan komt, etc. Hoog opstuiten (en ik ben niet klein), weinig snelheid en diep in het veld lukt eigenlijk standaard niet. Ik kan er gewoon weinig mee. Bedoeling is dat ik ze op zijn Nadal's de vernieling in spin maar daar komt weinig van terecht
quote:Misschien dat je het allemaal al weet,
Je kan het alleen als je ook weet hoe het werkt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:19 schreef Outlined het volgende:
[..]
als ik het maar kan is belangrijker in mijn geval. Lijkt zo makkelijk allemaal
Ondanks je gemopper toch netjes gedaan hoor TheArtquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:17 schreef TheArt het volgende:
Mijn dubbelranking tenminste wat verbeterd afgelopen week. Van 6,5316 aan het einde van vorig seizoen naar 5,6944 nu. Echt blij ben ik er nog niet mee, want hij moet gewoon minstens naar 5,0, maar dat komt hopelijk nog dit seizoen.
Op de tennisbaan ben ik altijd heel positief en als het slecht gaat, zeik ik ook nooit en merk je het ook nooit aan me. Maar achteraf mopper ik er vaak op los jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:35 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ondanks je gemopper toch netjes gedaan hoor TheArt!
Na het toernooi van 2 weken geleden is mijn single-rating weer 0,2 naar beneden gegaan. Dit was meer geweest indien ik niet van een 7 in de HE6 finale verloren had. Tegenstander was een jongen die enkele jaren gestopt was, en vervolgens 1 maand () geleden weer begonnen was. Hij was een slechte 4/hele goede 5 toen hij 4 jaar geleden gestopt was. My luck
!
Situatie deed me herinneren aan toen ik weer begon met tennis en speelsterkte 9 had. Win ik vervolgens een competitie-wedstrijd van een 5,0. Die kreeg toen een 10 aan zijn broek! What goes around come around...
!
Ik heb het meestal andersom.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op de tennisbaan ben ik altijd heel positief en als het slecht gaat, zeik ik ook nooit en merk je het ook nooit aan me. Maar achteraf mopper ik er vaak op los jaMaar thnx.
Dan moet je aan je trainer vragen of hij daar niet meer aandacht aan kan besteden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:49 schreef Outlined het volgende:
AARRGGHH
50% van mijn enkels in de 6 gaat als volgt:
Tegenstander heeft veel terug, ik moet dus het spel maken maar dat lukt niet. Daarvoor krijg ik die ballen te irritant terug. Het ontaard in duwen en trekken van het lelijkste soort. Ik heb gewoon een kut tijd op de baan. Soms win ik, soms verlies ik maar ik heb nooit leuk getennist.
Op de training train ik eigenlijk nooit op zulk soort ballen, daar krijg je alles mooi strak aangespeeld. Via youtube en fora probeer ik bij te leren maar in de wedstrijd dat in de praktijk brengen . . . daar komt het gewoon niet van.
Ik kan ook best wel vloeken op de baan, maar als ik dan verlies is het bij de handshake al weer helemaal top en ben ik heel sportief etc etcquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb het meestal andersom.
Op de baan wil ik nog wel eens mopperen. Soms zelfs heel erg.
Maar als ik eraf ben dan is het ook klaar.
Behalve als er echt uitzonderingen zijn...
Ik ben ook niet onsportief na de wedstrijd hoor, als dat soms gedacht werdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan ook best wel vloeken op de baan, maar als ik dan verlies is het bij de handshake al weer helemaal top en ben ik heel sportief etc etcbeter dat dan andersom, eerlijk gezegd....
Met een beetje talent kun je na een jaar wel toernooien spelen in de 8quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:56 schreef P.F. het volgende:
Vanaf welk niveau of na hoe lang spelen kun je fatsoenlijk een wedstrijd spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |