Nee, je moeder doen gaat me iets te ver.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:47 schreef Stroopwafels het volgende:
Zijn er ook piraten?
Alles behalve een vent dusquote:
Het is meer de wederhelft die het niet wilt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Alles behalve een vent dus
Je hebt me misleid![]()
Somalische?quote:
Oooooaaaahquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is meer de wederhelft die het niet wilt.
Zinken? In welk water? Ik zit hier uit te drogenquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:39 schreef Bravebart het volgende:
De levende relatie met Jezus christus#6
GelovigenIk snap dr niks van. Nu weet ik weer waarom ik altijd afdroop als ik met Jehova's in discussie ging.
Hehequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:40 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De non-fictie bijbel.
kan gewoon wel vaker gedaanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Antibiotica + alcohol = EEN HEEL GOED IDEE
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Antibiotica + alcohol = EEN HEEL GOED IDEE
Duh, hij ziet er wel brood in.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bart, S. doet wel heel aardig ineens.
FML![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:59 schreef RoBro het volgende:
kwam vannacht ook vna die 16jarigen die wss voor het eerst drank ophadden niet normaal irritant zijn die lui
Ik werk op een universiteit, uitgestorven en om half 4 al helemaal... Geen hol te doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:17 schreef Heroinjunk het volgende:
René zeur niet, ik heb gister van 2 tot half 12 gewerkt en ze belden net op of ik weer kwam.
Liever geen hol te doen met airco dan in een restaurant zonder airco + 35 graden buiten en een vol terras.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik werk op een universiteit, uitgestorven en om half 4 al helemaal... Geen hol te doen.
Volgende week moet ik ook nog 10 uur op een dooie universiteitsterrein...
Jeffquote:
Heyyquote:
Feliquote:
Dat is vreemd.quote:
Die krengen hebben te veel rechten. Godverdomme.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:00 schreef x3ro het volgende:
Wat een contradictie trouwens dat vak, qua naam
Vreemdelingen en rechten
Wat is contradictie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:00 schreef x3ro het volgende:
Wat een contradictie trouwens dat vak, qua naam
Vreemdelingen en rechten
Ik kende alleen die latijnse. Contradictio in terminis. Maar nu weet ik het welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet je niet wat een contradictie is?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:08 schreef Zeroku het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vermoeden_van_Poincar%C3%A9
Holy fuck.
Simpel uitgelegd, dingen die niet samen horen.quote:
Ja inderdaad.quote:
en ik zit ook nog vol in de zon diehard huidkanker oplopen waiwaiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:18 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Hier is het 34 graden, nu al
Hier is het "pas" 33.4 gradenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:18 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Hier is het 34 graden, nu al
Bij de eerste zin stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:08 schreef Zeroku het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vermoeden_van_Poincar%C3%A9
Holy fuck.
lolquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:29 schreef tubacloud het volgende:
Mijn lippen zaten net vastgevroren aan een waterijsje
Moest het onder de kraan loshalen, maar nu is mijn halve waterijsje weggespoeld
ik blijf mooi binnen tot ik moet werken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:44 schreef RoBro het volgende:
[..]
smeer je wel in heyzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
die beeldschermen geven ook zoveel uvstraling af kawawwaawaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:44 schreef RoBro het volgende:
diehards op fok smeren ook in winter tegen uv straling no spang ben je wel harde
Ja, want zo'n LCD scherm ter grootte van je E-Penis geeft wel een hoop straling af hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:44 schreef RoBro het volgende:
diehards op fok smeren ook in winter tegen uv straling no spang ben je wel harde
talys gaat veel harder manggquote:
Ik ga je stalken nu.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:47 schreef Daniane het volgende:
ik zit straks lekker in n koele supermarkt
PUH
Goeiequote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:48 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Dit topic gaat niet om mij dus stop met bashen.
Ik wil ook in een koele supermarkt zitten tijdens de wedstrijdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:47 schreef Daniane het volgende:
ik zit straks lekker in n koele supermarkt
PUH
Oke.quote:
Dat laatste had je er niet bij hoeven zeggenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:49 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik wil ook in een koele supermarkt zitten tijdens de wedstrijd
je kan gewoon een supermarkt inlope makoeloe winkels zijn blijkbaar niet dichtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:49 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik wil ook in een koele supermarkt zitten tijdens de wedstrijd
JE MIST DE WEDSTRIJD?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 13:50 schreef Daniane het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Dat laatste had je er niet bij hoeven zeggen
coka gaat nowai harder dan wiriwiri in de talysquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:49 schreef RoBro het volgende:
[..]
mn moeder op coak gaat nog harder die pak ik ook niet kawawaaaaaaaaaaaaaa jajajaja
noquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
coka gaat nowai harder dan wiriwiri in de talys
Nee, het is geen nationale feestdag hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:53 schreef RoBro het volgende:
krijg je eigenlijk 200 procent op een dag als vandaag ja werk al jaren niet meer
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:53 schreef RoBro het volgende:
krijg je eigenlijk 200 procent op een dag als vandaag ja werk al jaren niet meer
quote:
denk t niettquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:53 schreef RoBro het volgende:
Sorryquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:50 schreef Daniane het volgende:
[
[..]
Dat laatste had je er niet bij hoeven zeggen
aww. *nuf*quote:
Opkutten.quote:
Wel goed laten uitharden anders gaat het barsten en scheurenquote:
dankje robinquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:04 schreef RoBro het volgende:
[..]
ok jeffrey ik zal voortaan naar je luisteren
wat wil je nog meer gebruiken dannnnnnhggggggggggggquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:10 schreef Daniane het volgende:
ja dat is niet charmant.
maar ik gebruik niet zo veel
mascara - eyeliner - foundation
niks maar je hebt wijven die nog concealer, blush, zo'n lighter ofzo gebruiken enzoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:13 schreef RoBro het volgende:
[..]
wat wil je nog meer gebruiken dannnnnnhgggggggggggg
Ook mannen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
niks maar je hebt wijven die nog concealer, blush, zo'n lighter ofzo gebruiken enzo
meiden dames vrouwen geen wijvenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
niks maar je hebt wijven die nog concealer, blush, zo'n lighter ofzo gebruiken enzo
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
skeere tijden; geen bitches, geen wijven
Giev!! Naw!quote:
Zorg voor flessen water en het is te overleven.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 14:58 schreef -SG- het volgende:
Zou eigenlijk in de stad kijken, maar met die tyfus hitte ga ik niet tussen duizenden mensen staan springen.
Lekker thuis kijken en daarna bbqen.
Maar fijn of aangenaam is andersquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Zorg voor flessen water en het is te overleven.
zijn er geen outdoor dance dingen toevalig vandaag?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:11 schreef VASND het volgende:
Neem wat XTC en ga een middagje stampen buiten, gegarandeerd dat je nu sterft.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 15:11 schreef x3ro het volgende:
omg krijg net n raketijsje in mn hand gepropt door n collega![]()
![]()
quote:
Maar kan alsnog niet tippen aanquote:
Welk stuk?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:17 schreef -SG- het volgende:
Zuurkool, strabrechtse heide staat in de fik.
Dat enequote:
quote:
Rederijklaan dus. Bij dat viaduct is dat.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet ik veel. Las heti n dit topic
Hitte en brand
Ik zou thuis blijven, laat maar brandenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:19 schreef -SG- het volgende:
Ook lullig, gaat Nederland zo beginnen mag je lekker gaan blussen.
ahja.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rederijklaan dus. Bij dat viaduct is dat.
Jajajaja.quote:By convention, inward current is displayed in voltage clamp as a downward deflection, while an outward current (positive charge moving out of the cell) is shown as an upward deflection. At membrane potentials negative to the potassium's reversal potential, inwardly rectifying K+ channels support the flow of positively charged K+ ions into the cell, pushing the membrane potential back to the resting potential. This can be seen in figure 1: when the membrane potential is clamped negative to the channel's resting potential (e.g. -60 mV), inward current flows (i.e. positive charge flows into the cell)
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 15:32 schreef Schieganger het volgende:
ik hoop zo dat Nederland er uitgaat, als ze het WK winnen moet ik me hoofd kaalscherenweddenschap.
quote:
Tokkiesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:22 schreef -SG- het volgende:
WTF, ik zit hier binnen op de laptop, ouders zitten buiten. Zetten keihard oranje muziek aan, omdat ze het buiten anders niet horen.
Ja, ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 15:39 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Mietje, echte mannen hebben ruzie met Excel.
Dweepquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:12 schreef muisje91 het volgende:
Ik ga ook niet meer kijken1-0 voor brazilie kl*te zooi
Jong, Dit wordt 6-1 voor brazilie dat wil ik niet zienquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dweep
Nu beginnen die Hollanders eindelijk eens echt te spelen ipv dat Moffenspel wat ze normaal vertonen
idd smeerlap!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Die Japanner is boos op Nederland omdat wij Japan keihard geklaard hebben.
Bullshit, moeten ze voor kunnen verdedigenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Ach flikker op, Nederland moet verdedigen, niet aanvallend spelen tegen een land als Brazilië.
Ja, dat proberen zequote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 16:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bullshit, moeten ze voor kunnen verdedigen
Nederland had een goal moeten scoren en dan met 11 man voor het goal moeten gaan staan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bullshit, moeten ze voor kunnen verdedigen
True maar Brazilie was ze voor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 16:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nederland had een goal moeten scoren en dan met 11 man voor het goal moeten gaan staan.Geen mooi voetbal, maar wel doeltreffend voetbal.
een hele goeie actie als een nederlander dat gezien hadquote:
Had je anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:41 schreef x3ro het volgende:
Smeerlappen als je ziet hoe die kudt kanarie's spelen
Nee maar dit is wel erg triestquote:
Nou, iedereen weet dat ie met links zou gaan schieten, dus zag t min of meer aankomen.. Iets van voorspelbaarheidquote:
Daarom faalhaas.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nou, iedereen weet dat ie met links zou gaan schieten, dus zag t min of meer aankomen.. Iets van voorspelbaarheid
ik zeg niet dat het luktquote:
Jongen wees niet zo pessimist, nou gaan ze iig wel voetballen, er zit weer leven in. Dat is het probleem van Nederland, als ze achter staan gaan ze kut voetballen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:12 schreef VASND het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het lukt
maar ze lieten nederland wel veel spelen.
Ik ben niet pessimistisch, zag mij juichen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 17:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jongen wees niet zo pessimist, nou gaan ze iig wel voetballen, er zit weer leven in. Dat is het probleem van Nederland, als ze achter staan gaan ze kut voetballen.
Ja maar jij begint weer te zeiken over "Brazilië komt"quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben niet pessimistisch, zag mij juichen.
Hierbuiten hoorde ik JA ik denk WAT WAT WAT en ineens zie ik mijn pa z'n handen in de lucht stekeknquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:14 schreef mstr het volgende:
Haha, ik en mn pa schreeuwden even de hele boel bij elkaar
Okeoke dan formuleer ik het anders. Brazilie gaat weer meer aanvallen maar dat maakt niet uit want Nederland schiet er nog 2 inquote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 17:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja maar jij begint weer te zeiken over "Brazilië komt"niet over zeiken
Hmm,quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:32 schreef Acinonyx het volgende:
Dit gaat niks worden, ik voorspel dat morgenochtend alle oranje versiering in Nederland op magische wijze verdwenen is
Bij ons was het: JAAAAAAAAAAAAAAA! En allebei de handen in de luchtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hierbuiten hoorde ik JA ik denk WAT WAT WAT en ineens zie ik mijn pa z'n handen in de lucht stekekn
Goed zoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Okeoke dan formuleer ik het anders. Brazilie gaat weer meer aanvallen maar dat maakt niet uit want Nederland schiet er nog 2 in![]()
Gezonde nationalisme.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hmm,hopelijk, ik word een beetje ziek van al dat oranje gezemel
Maar je bent wel Oranjefan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hmm,hopelijk, ik word een beetje ziek van al dat oranje gezemel
ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Godverdomme schop een bal erin, ik wil geen penalties
Ja maar dan verliezen wequote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:19 schreef mstr het volgende:
[..]
ik ook niet.
Ergens hoop ik dat het 1-1 blijft, want dat heb ik ingevuld in de poule.
Daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we winnen dan dat jij 50 euro verdiend
meetoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we winnen dan dat jij 50 euro verdiend
Muurtje voor de goal 2 man hoogquote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 17:25 schreef Heroinjunk het volgende:
VERDEDIGENNNNNNN MET ZN ALLEN VOOR DE GOAL NU KOM OPPPPP!! NOG EVEN!!
Dat dus, vuile japquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 17:30 schreef Heroinjunk het volgende:
WAIWAI ROOD
Dacht de complete afdeling hierquote:
werk @ callcenter?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 17:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dacht de complete afdeling hier
Telefoonverkeer is hier doodstil, en flink wat opgewonden geschreeuw op de afdeling hier door het voetbal![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ohhhhhhh dit scheelde niks ik krijg er buikpijn van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |