Nee, je moeder doen gaat me iets te ver.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:47 schreef Stroopwafels het volgende:
Zijn er ook piraten?
Alles behalve een vent dusquote:
Het is meer de wederhelft die het niet wilt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Alles behalve een vent dus
Je hebt me misleid![]()
Somalische?quote:
Oooooaaaahquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is meer de wederhelft die het niet wilt.
Zinken? In welk water? Ik zit hier uit te drogenquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:39 schreef Bravebart het volgende:
De levende relatie met Jezus christus#6
GelovigenIk snap dr niks van. Nu weet ik weer waarom ik altijd afdroop als ik met Jehova's in discussie ging.
Hehequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:40 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De non-fictie bijbel.
kan gewoon wel vaker gedaanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Antibiotica + alcohol = EEN HEEL GOED IDEE
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Antibiotica + alcohol = EEN HEEL GOED IDEE
Duh, hij ziet er wel brood in.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bart, S. doet wel heel aardig ineens.
FML![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:59 schreef RoBro het volgende:
kwam vannacht ook vna die 16jarigen die wss voor het eerst drank ophadden niet normaal irritant zijn die lui
Ik werk op een universiteit, uitgestorven en om half 4 al helemaal... Geen hol te doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:17 schreef Heroinjunk het volgende:
René zeur niet, ik heb gister van 2 tot half 12 gewerkt en ze belden net op of ik weer kwam.
Liever geen hol te doen met airco dan in een restaurant zonder airco + 35 graden buiten en een vol terras.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik werk op een universiteit, uitgestorven en om half 4 al helemaal... Geen hol te doen.
Volgende week moet ik ook nog 10 uur op een dooie universiteitsterrein...
Jeffquote:
Heyyquote:
Feliquote:
Dat is vreemd.quote:
Die krengen hebben te veel rechten. Godverdomme.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:00 schreef x3ro het volgende:
Wat een contradictie trouwens dat vak, qua naam
Vreemdelingen en rechten
Wat is contradictie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:00 schreef x3ro het volgende:
Wat een contradictie trouwens dat vak, qua naam
Vreemdelingen en rechten
Ik kende alleen die latijnse. Contradictio in terminis. Maar nu weet ik het welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet je niet wat een contradictie is?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:08 schreef Zeroku het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vermoeden_van_Poincar%C3%A9
Holy fuck.
Simpel uitgelegd, dingen die niet samen horen.quote:
Ja inderdaad.quote:
en ik zit ook nog vol in de zon diehard huidkanker oplopen waiwaiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:18 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Hier is het 34 graden, nu al
Hier is het "pas" 33.4 gradenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:18 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Hier is het 34 graden, nu al
Bij de eerste zin stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:08 schreef Zeroku het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vermoeden_van_Poincar%C3%A9
Holy fuck.
lolquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:29 schreef tubacloud het volgende:
Mijn lippen zaten net vastgevroren aan een waterijsje
Moest het onder de kraan loshalen, maar nu is mijn halve waterijsje weggespoeld
ik blijf mooi binnen tot ik moet werken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:44 schreef RoBro het volgende:
[..]
smeer je wel in heyzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
die beeldschermen geven ook zoveel uvstraling af kawawwaawaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:44 schreef RoBro het volgende:
diehards op fok smeren ook in winter tegen uv straling no spang ben je wel harde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |