I'm from Barcelona, I know nothingquote:
Manuelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
I'm from Barcelona, I know nothing
Focking geniaal inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:56 schreef Mdrop het volgende:
Dat word morgen knippen in de opname, wat een GE-WEL-DIGE versie.
ik hoop dat hij wel vernieuwd is vergeleken met de vorige keer tijdens ekstra ekstra weekendquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:37 schreef gerbenp het volgende:
Operation DJ Sandstorm World Cup 2010 Mix:
1. Andre Hazes - Wij Houden Van Oranje
2. New Cool Collective - Machowe
3. Benjamin Herman - Durban Poison
4. Mafikizolo - Zikomo
5. Daft Punk - Harder Better Faster Stronger
as het maar koud is, leg het af hier (30+, oranje, bier, rose, niet goedquote:
je kent je klassiekersquote:
Dan smeltie tochquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
BBQ-box van Ekdom doet goed hier op de BBQ
wat een afstandsschot he?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
Zoals het er nu uitziet moeten we tegen Ghana in de halve finale
zeg ik ook altijd tegen mn vrouw, gelooft ze nietquote:
LOLquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeg ik ook altijd tegen mn vrouw, gelooft ze niet
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een faalhaas, zegt ie dat ie op 3FM is
Hier staat ook voetbal op, maar vond het niet spannend, dus ben maar weer ekstra weekend aan het kijken/luisteren @ pc. Ik vond het wel de moeite waard om naar ekstra weekend te kijkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:49 schreef alors het volgende:
Ik kijk voetbal, is EW een beetje leuk?
Jezus, hoe schrijf je in godsnaam een leuke solliciatiebrief die niet bol staat van de clichés?
Tweede helft lijkt nu wel wat leukerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier staat ook voetbal op, maar vond het niet spannend, dus ben maar weer ekstra weekend aan het kijken/luisteren @ pc. Ik vond het wel de moeite waard om naar ekstra weekend te kijken
Sollicitatiebrieven zo'n clichés kan niet?![]()
Inderdaad, maarja, je kan ook moeilijk een leeg A4'tje inleveren héquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Tweede helft lijkt nu wel wat leuker
Tsja, je schrijft toch allemaal onzin op om maar zo goed mogelijk uit de verf te komen ipv de waarheid? Zeker met bijbaantjes kan je toch geen serieus verhaal afsteken over dat het een uitdaging is of je enorm leuk lijktIk zou dubbel liggen als ik het zou moeten lezen en beoordelen
Daaromquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, maarja, je kan ook moeilijk een leeg A4'tje inleveren hé
WTF, check dit:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:03 schreef gerbenp het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik nu voor elkaar naar een avondje spelen met de router.
chil, wat kun je dan veranderen aan je router dat je internet sneller is?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:03 schreef gerbenp het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik nu voor elkaar naar een avondje spelen met de router.
DD-wrt, en ik heb al de snelheidsverhoging van 22 mbit van ziggoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:07 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
chil, wat kun je dan veranderen aan je router dat je internet sneller is?
(ja ik heb er niet veel verstand van)
Ziggo Den Haagquote:
wij hebben nu kpnquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:12 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Mooi toch, Ik ben iig al blij dat ik bij Ziggo zit, was het ADSL van KPN spuugzat.
Plus is zat genoeg.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
wij hebben nu kpnmaar stappen wrs over naar ziggo alles in 1 plus
oja, die heb je toch nodig voor hogere snelheid ofzo?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja. Heb al een EuroDOCSIS 3 modem ook al
Gaat morgen richting Londonquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:44 schreef alors het volgende:
Zit Kevin em al te chillen op Werchter ofzo?
Ejquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:47 schreef Bol_Wan het volgende:![]()
verscrikkelijk warm tijdens het werken, heb mijn shirt kunnen uitwringen
Ja, voor boven de 30mbit iig wel. Je krijgt een ubee iig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:32 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
oja, die heb je toch nodig voor hogere snelheid ofzo?
waarvoor?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:02 schreef -Hans- het volgende:
WaT een wedstrijd !!! Rood voor Suarez. Ghana is de betere, maar zou het nu wel leuk vinden als Uruguay wint.
hij stopte de bal met zn handen op de doellijn, maar penalty werd gemistquote:
Suarez is de held van Uruguay als ze doorgaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:07 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
hij stopte de bal met zn handen op de doellijn, maar penalty werd gemist
edit: je zag het dus al, hij dacht ff dat ie keepertje was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |