Ik had liever Ginger Ninja...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:49 schreef -Hans- het volgende:
Ze bellen nu met Bertolf ! Hij is MEGAHIT !
En ze draaien ook nooit meer wat van Aquaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had liever Ginger Ninja...
* Ofyles2 niet begrijpt waarom Deense bands/artiesten nu worden genegeerd. Eerst Aura Dione, nu Ginger Ninja...![]()
Mee eensquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Voetbalverlsag?WTF? Alsik dat wil luisteren luister ik wel naar radio 1? Watis dit voor onzin?
As do het net leaze wost dan mast mar alles ut zettenquote:
OMG een vrouw die Frysk spreekt en haar zoon Rienk heeft genoemdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
As do het net leaze wost dan mast mar alles ut zetten![]()
nee, ik kan het niet schrijven![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OMG een vrouw die Frysk spreekt en haar zoon Rienk heeft genoemdTrouwen?
Met Alphabeat mag best geminderd worden...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ze draaien ook nooit meer wat van Aqua
van een andere hoek is ie nog grappiger, je zit van Bommel echt kijken van: wat doe je jochiequote:
Robben loopt ook alsof die moet poepen zegquote:
Whehequote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Robben loopt ook alsof die moet poepen zeg
quote:Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Noh!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zag dat je uit Drachten komt dus het hoefde al niet meer
Heel slecht inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:46 schreef Sirolf het volgende:
Wel nogal FAIL dat Bart nog steeds oproept om je request te Twitteren.... terwijl dat dus plat ligt.
Draait nu al 12 minuten ongeveer weer stabiel. dus even niet meer klagenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:39 schreef gerbenp het volgende:
waarom buffert de 3fm cam hier zoveel, meer mensen last van? (Ziggo alles in 1 plus)
lolquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ONE LOUDER
Als ik dat doe worden de buren boos (rijtjeshuis):')
GELUID is helaas wegvallen door de heren van de tv regie, moesten zonodig onder de uuropener weer een intro starten. Zal dit weekend even wel het geluid omzetten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:14 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
komt van wel op 3fmvideo oid te staan
Ik geloof er geen ene flikker van dat ie het land uit is geweest, volgens mij hangt ie gwn een of andere smoes opquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:22 schreef FlorentijnH het volgende:
weggestuurd omdat ie alleen maar jody bernal, relight my fire en blof draaide![]()
vond het ook een heel bijzonder verhaalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ene flikker van dat ie het land uit is geweest, volgens mij hangt ie gwn een of andere smoes op
wat je zegtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:13 schreef gerbenp het volgende:
HALVE FINALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
* Ofyles2 dit weekeinde een rampende dampende sportweekeinde tegemoetkomt...
Ik vraag me af wat het publiek ervan zou vinden als Monique Smit (jaja, de echte) in het Engels zou zingen...quote:
Dat is in ieder geval ontspannend.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:03 schreef Briggy het volgende:
[..]* Briggy gaat het hele weekend op haar nieuwe tuinstoel liggen niksen
![]()
dan zouden haar laatste 3 fans ook weglopenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat het publiek ervan zou vinden als Monique Smit (jaja, de echte) in het Engels zou zingen...
| 1 |
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:06 schreef Mdrop het volgende:
Niet terug gelezen, maar klopt het dat de webcam(s) uit staan, krijg hier tenminste geen beeld via
[ code verwijderd ]
Avond!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:06 schreef Mdrop het volgende:
Niet terug gelezen, maar klopt het dat de webcam(s) uit staan, krijg hier tenminste geen beeld via
[ code verwijderd ]
Avond!
VLC-problemen? Welke VLC-problemen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vaag, nu ook wel via WMP , VLC laat het afweten hier.
Oke, link is van 3fmfan.nl , maar werkt via WMP wel gewoon.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:09 schreef FlorentijnH het volgende:
![]()
bij mij doet ie het wel, gewoon via 3fm.nl
jou link werkt bij mij ook niet
Uit het niets (voor mij) maar wat een f*cking lekkere plaat.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:25 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAATim Berg - Bromance (Avicii's Radio Lang)
't past ook zo goed bij dit weerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Uit het niets (voor mij) maar wat een f*cking lekkere plaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |