quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
* Ofyles2 dit weekeinde een rampende dampende sportweekeinde tegemoetkomt...
Ik vraag me af wat het publiek ervan zou vinden als Monique Smit (jaja, de echte) in het Engels zou zingen...quote:
Dat is in ieder geval ontspannend.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:03 schreef Briggy het volgende:
[..]* Briggy gaat het hele weekend op haar nieuwe tuinstoel liggen niksen
![]()
dan zouden haar laatste 3 fans ook weglopenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat het publiek ervan zou vinden als Monique Smit (jaja, de echte) in het Engels zou zingen...
| 1 |
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:06 schreef Mdrop het volgende:
Niet terug gelezen, maar klopt het dat de webcam(s) uit staan, krijg hier tenminste geen beeld via
[ code verwijderd ]
Avond!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:06 schreef Mdrop het volgende:
Niet terug gelezen, maar klopt het dat de webcam(s) uit staan, krijg hier tenminste geen beeld via
[ code verwijderd ]
Avond!
VLC-problemen? Welke VLC-problemen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vaag, nu ook wel via WMP , VLC laat het afweten hier.
Oke, link is van 3fmfan.nl , maar werkt via WMP wel gewoon.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:09 schreef FlorentijnH het volgende:
![]()
bij mij doet ie het wel, gewoon via 3fm.nl
jou link werkt bij mij ook niet
Uit het niets (voor mij) maar wat een f*cking lekkere plaat.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:25 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAATim Berg - Bromance (Avicii's Radio Lang)
't past ook zo goed bij dit weerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Uit het niets (voor mij) maar wat een f*cking lekkere plaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |