Niet Anti-Nederland. Realistischquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom is iedereen anti-Nederland in fucking Nederland?
Successupporters dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet Anti-Nederland. Realistisch
niks realistischquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet Anti-Nederland. Realistisch
Dat slaat nergens op.quote:
En daarom ben je voor Duitsland?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op.
Tuurlijk ben ik voor Nederland, idioot. Of ze nou winnen of niet.
Maar ik bekijk het gewoon realistisch en de kans dat Nederland er morgen uitvliegt is uitermate groot. Klaar.
Ook wel denk ik!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat dacht ik! En een kusje?
neuh, hij rijdt nog, dus ik rij d'r mee doorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
@wouter: spuiten heeft geen zin, is niet rendabel denk ik. Of je moet het zelf doen, afschuren, primer, spuiten. Sloop misschien?
whahaquote:
Heb ik ergens gezegd dat ik voor Duitsland ben?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En daarom ben je voor Duitsland?
Nee ik bedoel naar de sloop voor n niieuwe plaat!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, hij rijdt nog, dus ik rij d'r mee door
dus gewoon een keer met rood overheen? ik wou namelijk het logo van WOA in 't zwart erop spuiten. ik heb daar zo'n ding van gekocht vorig jaar.
owzo, weet niet of die zoveel beter zijn. dan denk ik dat ik 'm gewoon overspuit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel naar de sloop voor n niieuwe plaat!
hmm, dat klinkt op zich ook wel gaaf jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
@wouter: kan er gelijk wel een openluchtfilter erin, misschien wat afstellen, kat eronderuit, is wel wat leuks mee te doen
Dank, met een nachtkus zal hij beter slapen. En zijn grotere evenknie ookquote:
Wat pk winst, mooier geluid, andere einddemper, 100 euro moet dat lukken denk ik. Iridium bougie's misschien.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dat klinkt op zich ook wel gaaf ja
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dank, met een nachtkus zal hij beter slapen. En zijn grotere evenknie ook![]()
Nog ééntje zuipen en dan naar bed
ik heb het al aangegeven in 't FB topicquote:
Kalm aan in Goor!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dank, met een nachtkus zal hij beter slapen. En zijn grotere evenknie ook![]()
Nog ééntje zuipen en dan naar bed
Als je de goeie kleur weet te vinden is dat net zo strak. Maar ik denk dat de zij-spatborden ook zijn verkleurd?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
owzo, weet niet of die zoveel beter zijn. dan denk ik dat ik 'm gewoon overspuit.
en de zijkant zit een klein deukje inquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Als je de goeie kleur weet te vinden is dat net zo strak. Maar ik denk dat de zij-spatborden ook zijn verkleurd?
Of je spuit m oranje, ludiekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de zijkant zit een klein deukje in
Neuh, in Amersfoort zijn veel mooiere vrouwen dan in Hulstquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus volgende week sta je weer bij die garage met 'pech'?
moah, vind ik/lijkt me niet zo mooiquote:
En al die vrouwen in Amersfoort hebben nog maar een paar weken, daarna vallen ze in het niet met mijn verblindende schoonheidquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, in Amersfoort zijn veel mooiere vrouwen dan in Hulst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
dan moet je maar in Amersfoort naar de garagequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, in Amersfoort zijn veel mooiere vrouwen dan in Hulst
lastig inbrengenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:33 schreef ACT-F het volgende:
Ik kan nog niet slapen, want de TT i.c.m. met de foto in de OP intrigeert mij. Ik heb vele vibo soorten gezien, maar dit.........
Nu probeer ik te slapen met een vreemde fantasie in mijn achterhoofd
heeft een kameraad van me ook gedaan met een amerikaanse pick-up, iedereen draait zich wel omquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moah, vind ik/lijkt me niet zo mooi
Hahahaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:33 schreef ACT-F het volgende:
Ik kan nog niet slapen, want de TT i.c.m. met de foto in de OP intrigeert mij. Ik heb vele vibo soorten gezien, maar dit.........
Nu probeer ik te slapen met een vreemde fantasie in mijn achterhoofd
Nee hoor, deurtje open en Assie is binnenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:34 schreef rulerofdeath het volgende:
lastig inbrengen
Elke keer als ik hardop lach, komt dat door een post van jouquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee hoor, deurtje open en Assie is binnen
Sorryquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Elke keer als ik hardop lach, komt dat door een post van jou
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En al die vrouwen in Amersfoort hebben nog maar een paar weken, daarna vallen ze in het niet met mijn verblindende schoonheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Haha, geeft niets!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sorry![]()
Het zuipen is op, nu ga ik echt. Kunnen je buren ook eens slapen
dat zal inderdaad welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
heeft een kameraad van me ook gedaan met een amerikaanse pick-up, iedereen draait zich wel om
Trusten Nathquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen![]()
Trusten lieverds!![]()
Twentequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Grolsch, het beste van Twente. Op de dames na!![]()
Als ik moet helpen ofzo moet je even gillen.quote:
Uiteraardquote:
QFTquote:
ik denk dat ik 'm gewoon een keer rood ga spuiten en dan dat logo van WOA d'r op.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Als ik moet helpen ofzo moet je even gillen.
Je kunt 'm ook een compleet andere kleur maken, zwart en dan een wit logo, dat is wel vet!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk dat ik 'm gewoon een keer rood ga spuiten en dan dat logo van WOA d'r op.
Misschien kan ik dat logo nog net zo goed met een roller erop schilderen.
duindoorn \m/quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
whehehe brandweer kwam met loeiende sirenes de straat inrijden, stond een schuurtje in de fik
[ afbeelding ]
ramptoeristquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
whehehe brandweer kwam met loeiende sirenes de straat inrijden, stond een schuurtje in de fik
[ afbeelding ]
Selmaquote:
Hoe gaat het?quote:
dat kan ook inderdaad. maar ik vind 't zo donders veel werkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook een compleet andere kleur maken, zwart en dan een wit logo, dat is wel vet!
Kalm an.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:27 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga maar eens pitten
morgen weer werken
Alles weer goed na de laatste dagen?quote:
Ik stel een vraag aan jou.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Kalm an.
[..]
Alles weer goed na de laatste dagen?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Leuk leuk!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:07 schreef Warsteinert het volgende:
Hoi allemaal! Ik ben nieuw op dit forum, lurkte al wel een hele tijd mee.
Ik kom ook uit Twente dus ik dacht ik post hier mooi
Dat kan ik nu nog niet zeggen, blijf liever een beetje anoniemquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Leuk leuk!
Wie ben je
waar kom je vandaan
waar woon je nu
wat voor een opleiding / werk doe je
Relatie
Man / vrouw ? .. Ik denk man ivm biernaam ?
Sport
etc.
Okéquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:35 schreef Warsteinert het volgende:
[..]
Dat kan ik nu nog niet zeggen, blijf liever een beetje anoniem
Welkom hierquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:07 schreef Warsteinert het volgende:
Hoi allemaal! Ik ben nieuw op dit forum, lurkte al wel een hele tijd mee.
Ik kom ook uit Twente dus ik dacht ik post hier mooi
goed bezigquote:
joah, ik heb de klompen al aan naar 't werkquote:
kut oniequote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
NS fail
Verwachte aankomsttijd; 09:21
We zijn er al
Hmmm, nee, daar heb ik gelukkig niet zo'n last van... Maar dan nog. Het is eigenlijk te warm.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb er 2, maar in de loop van de dag gaan ze steeds warmere lucht blazen
Mijn kamer kan het gewoon niet aan ofzo, bah.
Als ze maar koud zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:22 schreef sjoemie1985 het volgende:en dat met dit weer, valt het denk ik helemaal niet goed al dat bier.
![]()
Hoeft niet, staat hier nog wel wat in de koelkast!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zou een moord doen voor koude Grolsch nu
ik denk dat ik vandaag maar even bij jou uit de buurt blijfquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zou een moord doen voor koude Grolsch nu
Verleidelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoeft niet, staat hier nog wel wat in de koelkast!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk dat ik vandaag maar even bij jou uit de buurt blijf
gelukkigquote:
Tof!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:06 schreef haakon het volgende:
gewoon kats vrij gekregen van mien baas
hij zei: t is lekker weer, ga maar voetbal kijken en drink dr maar een paar op mij
wat een baas
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:06 schreef haakon het volgende:
gewoon kats vrij gekregen van mien baas
hij zei: t is lekker weer, ga maar voetbal kijken en drink dr maar een paar op mij
wat een baas
Deze dag mag zo over zijn, veels te warmquote:
Zwembadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:19 schreef Mdrop het volgende:
Kats een heel topic gemist , goed bezig (Y)!, Middag wat een heerlijk weertje.
* Mdrop gaat buiten voetbal kijken
TV - CHeck!
Bier - CHeck!
Zwembad - Check!
![]()
Van t zelfdequote:
Ja zekersquote:
Ja zekersquote:
Hahaha, Nou maar hopen dat je een mooi kleurtje krijgt (Mooi rood is niet lelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Al goed ingesmeerd, eerste dag dat ik echt in de zon kan liggen/staan enz..
Ik verbrand gelukkig (bijna) nooitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:35 schreef STTSJT het volgende:
Hahaha, Nou maar hopen dat je een mooi kleurtje krijgt (Mooi rood is niet lelijk)
beterquote:
Ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:48 schreef STTSJT het volgende:
beter
Ik ook niet zo snel. Ben ik laatst achtergekomen hele dag in de zon en maar een klein beetje verbrant (Boven op m'n arm waar het wit was) ik zou zeggen, geniet er van
Behalve posten op fok danquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, beetje niksen in de boxershort hier. Je kunt echt helemaal niks doen met dit weer...
Mja, en wat muziek luisterenquote:
Oh, das wel een eindje wegquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
U komt maar, nadeel: Albergen
.
En nu echt weg![]()
!
Doeiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
U komt maar, nadeel: Albergen
.
En nu echt weg![]()
!
Wat voor'n muziek?quote:
Ja, dat weet ik... ik heb ze gezien....bij..........dinges...........quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weet iemand waar ik voor een redelijke prijs een zitzak/fatboy kan kopen van 200cm x 140cm?
Waar?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik... ik heb ze gezien....bij..........dinges............
Ikea heeft ze sowieso wel. Maar ik had ze ergens anders gezien. En dan goedkoper.
Arme jij, ik zit al thuis te wachten tot de aftrapquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:41 schreef rulerofdeath het volgende:
voort voetbal kijken
nog 20 minuten en dan naar huis
hoezo arm?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:45 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Arme jij, ik zit al thuis te wachten tot de aftrap
Nu al wachten op de aftrap?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:45 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Arme jij, ik zit al thuis te wachten tot de aftrap
Dat is Nicequote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo arm?
ik krijg voor deze laatste 20 minuten betaald
Tsja, gedult is een schone zaakquote:
Haha, okequote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:56 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Dat is NiceMooi meegenomen
![]()
[..]
Tsja, gedult is een schone zaak
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:17 schreef Redbaron het volgende:
jullie kunnen wel kijkenik sta gvd nog steeds in duisburg:(:(
Zet je toch de radio aanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:17 schreef Redbaron het volgende:
jullie kunnen wel kijkenik sta gvd nog steeds in duisburg:(:(
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
byebye nederland
Kwantum of zo eens proberen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weet iemand waar ik voor een redelijke prijs een zitzak/fatboy kan kopen van 200cm x 140cm?
Mja.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:19 schreef STTSJT het volgende:
Hoop toch dat het op gelijke stand komt minstens
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:07 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi. Waarom speelt Brasil gemeen?
En m'n wenkbrauwen zijn echt prachtig geworden
Als je het nou eens probeert met de NOS stream? Of zou die vol zitten?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:29 schreef Redbaron het volgende:
in duitsland zenden ze nl elftal niet live uitniet op de zenders die ik ontvang iig
Zouden ze de finale wel halen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voorspelling finale nu: Nederland - Duitsland
Halve finale is tegen Ghana of Uruguay. Die winnen we makkelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:10 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Zouden ze de finale wel halen?
Als ze het halen dan zul je denk ik ook wel die Duitse oranje helmen zien opduiken
Mwa, die 2 zijn niet voor niets zover gekomenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Halve finale is tegen Ghana of Uruguay. Die winnen we makkelijk
Ghana en Uruguay zijn vooralsnog makkelijk in te pakken door Nederlandquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, die 2 zijn niet voor niets zover gekomen
Hahahaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:57 schreef Assiej het volgende:
Viel me trouwens wel tegen hoeveel er van Tof waren gekomen naar enschede..
Eigenlijk wel een leuk plan, maar natuurlijk durf ik dat nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
6 juli, Nederland - Ghana/Uruguay, ToF-meet in de stad?
Waarom durf je dat niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een leuk plan, maar natuurlijk durf ik dat niet.
http://www.spitsnieuws.nl(...)azilie_met_jack.html
![]()
![]()
Iemand met TT uitleg?
Ik zou niet weten waarom niet maar heb al weer wat anders geplandquote:
Hmm, okeequote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet maar heb al weer wat anders gepland+ dat ik dan moet rijden
.
Gewoon een keer (na de vakantie) in het weekend (Voorkeur vrijdag) lijkt me beter.
Lijkt me wel gezelligquote:
Okequote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lijkt me wel gezellig
En dan neem ik mn boyfriend ook mee
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, als het geregeld wordt zal ik echt wel proberen er bij te zijn
. EN natuurlijk zijn er geen niet-TOF'ers toegestaan
.
Op msn neem ik aanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Ik ben al wat aan het afspreken nu
Okequote:
Ajudeva!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, hoor het allemaal wel weer , op weg naar Enschede voor een heerlijk koud pilsje op 't terras, Tot morgen enz.
!
Ja wat ja?quote:
Nou zoietsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Was er een meet dan? Want dan was ik ook wel gegaan
Duitslandquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat we nu op Spanje na grootste favorieten zijn voor de cup
waar ben je dan? ik kom eraan!quote:
Wat heb ik daar nu aan? Ben aan t oppassen en de ouders komen maar niet thuisquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
waar ben je dan? ik kom eraan!
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
bieren vrouwen met korte rokjes
flinke borsten
vrouwen
bier
bitterballen erbij
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:45 schreef Redbaron het volgende:
Morgen minimeet at enschede/hengelo?
Vd poel en evt terras?
14.gifquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
bieren vrouwen met korte rokjes
flinke borsten
vrouwen
bier
bitterballen erbij
negative sir, gotta workquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:45 schreef Redbaron het volgende:
Morgen minimeet at enschede/hengelo?
Vd poel en evt terras?
Natuurlijk. Daar zal de molenaar blij mee zijn. Als je hard genoeg trekt gaat hij misschien jodelenquote:
Wij moeten nog wachtenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
't Is hier lekker aan het regenen
Jaloersquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
't Is hier lekker aan het regenen
Ik denk dat ze hebben gespamt met het vbl forum, zoals ik de users zie.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:27 schreef Mdrop het volgende:
Lol robin geband zonder eind datum?
[Forum] Banmeldtopic - Nu in jullie MyAT.
nee, geouwehoer met de FOK!stokquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hebben gespamt met het vbl forum, zoals ik de users zie.
op dezelfde manier als Ruiz?quote:
Vrees hetquote:
Een paar daagjes maarquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ben jij niet heel lang 'kwijt' geweest of ligt dat aan mij![]()
?
Zelfde raam?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vrees het
En ja Henkie = Meisje
Jupquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Een paar daagjes maarHeb je me gemist dan?
Raam stond wagenwijd open voor eindelijk wat frisse lucht en Henkie zat gewoon in zijn kooitje. Ik was even gaan afwassen, kom terug, Henkie weg. Lijkt verdomme wel of hij zelf z'n kooideurtje heeft kunnen openen en hem toen gepeerd isquote:
*trekt keihard.... er gebeurd niks?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Natuurlijk. Daar zal de molenaar blij mee zijn. Als je hard genoeg trekt gaat hij misschien jodelen
Tss ... niets beter dan dagen met 25+ graden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:36 schreef Assiej het volgende:
Ik haat dit weer, waarom gaan nou alle buien over ons heen, ik wil regen!
Indeedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tss ... niets beter dan dagen met 25+ graden.
++ Regen.
Volgens mij begrijp je het nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:03 schreef Assiej het volgende:
Indeed
wat een scheit weer
word gewoon elke dag met koppijn wakker, vandaag de hele dag al hoofdpijn van dit weer..
Regen waar blijf jedit is nederland, hallo....
Oh ikdacht dat je 25 graden wou + regenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet, geen regen aub hier.
Dan de regen enkel na 2300 uurquote:
Congratsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan de regen enkel na 2300 uur.
* Mdrop Heeft zijn opdracht voor school klaar, dinsdag om 12 uur inleveren en zie zelf geen problemen meer![]()
![]()
Heeft het in Oldenzaal niet geregen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Congrats
nee regen mag nu. keihard liefst
Hier ook (bijna) niet, paar druppels tijdens het rijden maar verder niet.quote:
Ik wil het niet zeggen, maar het is mega warm en dat solt met m'n hormonen, dus:quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hen en Sander zijn hier zometeen in Amersfoort
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Volgens mij is er een hele mooie kralenketting gemaakt.
Hee Selquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Volgens mij is er een hele mooie kralenketting gemaakt.
quote:
rij·gen reeg, h geregen met een snoer (tot een reeks) verenigen: kralen aan een koordjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |