Hmmm, nee, daar heb ik gelukkig niet zo'n last van... Maar dan nog. Het is eigenlijk te warm.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb er 2, maar in de loop van de dag gaan ze steeds warmere lucht blazen
Mijn kamer kan het gewoon niet aan ofzo, bah.
Als ze maar koud zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:22 schreef sjoemie1985 het volgende:en dat met dit weer, valt het denk ik helemaal niet goed al dat bier.
![]()
Hoeft niet, staat hier nog wel wat in de koelkast!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zou een moord doen voor koude Grolsch nu
ik denk dat ik vandaag maar even bij jou uit de buurt blijfquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zou een moord doen voor koude Grolsch nu
Verleidelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoeft niet, staat hier nog wel wat in de koelkast!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk dat ik vandaag maar even bij jou uit de buurt blijf
gelukkigquote:
Tof!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:06 schreef haakon het volgende:
gewoon kats vrij gekregen van mien baas
hij zei: t is lekker weer, ga maar voetbal kijken en drink dr maar een paar op mij
wat een baas
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:06 schreef haakon het volgende:
gewoon kats vrij gekregen van mien baas
hij zei: t is lekker weer, ga maar voetbal kijken en drink dr maar een paar op mij
wat een baas
Deze dag mag zo over zijn, veels te warmquote:
Zwembadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:19 schreef Mdrop het volgende:
Kats een heel topic gemist , goed bezig (Y)!, Middag wat een heerlijk weertje.
* Mdrop gaat buiten voetbal kijken
TV - CHeck!
Bier - CHeck!
Zwembad - Check!
![]()
Van t zelfdequote:
Ja zekersquote:
Ja zekersquote:
Hahaha, Nou maar hopen dat je een mooi kleurtje krijgt (Mooi rood is niet lelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Al goed ingesmeerd, eerste dag dat ik echt in de zon kan liggen/staan enz..
Ik verbrand gelukkig (bijna) nooitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:35 schreef STTSJT het volgende:
Hahaha, Nou maar hopen dat je een mooi kleurtje krijgt (Mooi rood is niet lelijk)
beterquote:
Ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:48 schreef STTSJT het volgende:
beter
Ik ook niet zo snel. Ben ik laatst achtergekomen hele dag in de zon en maar een klein beetje verbrant (Boven op m'n arm waar het wit was) ik zou zeggen, geniet er van
Behalve posten op fok danquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, beetje niksen in de boxershort hier. Je kunt echt helemaal niks doen met dit weer...
Mja, en wat muziek luisterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |