Natuurlijk. Daar zal de molenaar blij mee zijn. Als je hard genoeg trekt gaat hij misschien jodelenquote:
Wij moeten nog wachtenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
't Is hier lekker aan het regenen
Jaloersquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
't Is hier lekker aan het regenen
Ik denk dat ze hebben gespamt met het vbl forum, zoals ik de users zie.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:27 schreef Mdrop het volgende:
Lol robin geband zonder eind datum?
[Forum] Banmeldtopic - Nu in jullie MyAT.
nee, geouwehoer met de FOK!stokquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hebben gespamt met het vbl forum, zoals ik de users zie.
op dezelfde manier als Ruiz?quote:
Vrees hetquote:
Een paar daagjes maarquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ben jij niet heel lang 'kwijt' geweest of ligt dat aan mij![]()
?
Zelfde raam?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vrees het
En ja Henkie = Meisje
Jupquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Een paar daagjes maarHeb je me gemist dan?
Raam stond wagenwijd open voor eindelijk wat frisse lucht en Henkie zat gewoon in zijn kooitje. Ik was even gaan afwassen, kom terug, Henkie weg. Lijkt verdomme wel of hij zelf z'n kooideurtje heeft kunnen openen en hem toen gepeerd isquote:
*trekt keihard.... er gebeurd niks?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Natuurlijk. Daar zal de molenaar blij mee zijn. Als je hard genoeg trekt gaat hij misschien jodelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |