Niet Anti-Nederland. Realistischquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom is iedereen anti-Nederland in fucking Nederland?
Successupporters dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet Anti-Nederland. Realistisch
niks realistischquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet Anti-Nederland. Realistisch
Dat slaat nergens op.quote:
En daarom ben je voor Duitsland?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op.
Tuurlijk ben ik voor Nederland, idioot. Of ze nou winnen of niet.
Maar ik bekijk het gewoon realistisch en de kans dat Nederland er morgen uitvliegt is uitermate groot. Klaar.
Ook wel denk ik!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat dacht ik! En een kusje?
neuh, hij rijdt nog, dus ik rij d'r mee doorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
@wouter: spuiten heeft geen zin, is niet rendabel denk ik. Of je moet het zelf doen, afschuren, primer, spuiten. Sloop misschien?
whahaquote:
Heb ik ergens gezegd dat ik voor Duitsland ben?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En daarom ben je voor Duitsland?
Nee ik bedoel naar de sloop voor n niieuwe plaat!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, hij rijdt nog, dus ik rij d'r mee door
dus gewoon een keer met rood overheen? ik wou namelijk het logo van WOA in 't zwart erop spuiten. ik heb daar zo'n ding van gekocht vorig jaar.
owzo, weet niet of die zoveel beter zijn. dan denk ik dat ik 'm gewoon overspuit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel naar de sloop voor n niieuwe plaat!
hmm, dat klinkt op zich ook wel gaaf jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
@wouter: kan er gelijk wel een openluchtfilter erin, misschien wat afstellen, kat eronderuit, is wel wat leuks mee te doen
Dank, met een nachtkus zal hij beter slapen. En zijn grotere evenknie ookquote:
Wat pk winst, mooier geluid, andere einddemper, 100 euro moet dat lukken denk ik. Iridium bougie's misschien.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dat klinkt op zich ook wel gaaf ja
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dank, met een nachtkus zal hij beter slapen. En zijn grotere evenknie ook![]()
Nog ééntje zuipen en dan naar bed
ik heb het al aangegeven in 't FB topicquote:
Kalm aan in Goor!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dank, met een nachtkus zal hij beter slapen. En zijn grotere evenknie ook![]()
Nog ééntje zuipen en dan naar bed
Als je de goeie kleur weet te vinden is dat net zo strak. Maar ik denk dat de zij-spatborden ook zijn verkleurd?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
owzo, weet niet of die zoveel beter zijn. dan denk ik dat ik 'm gewoon overspuit.
en de zijkant zit een klein deukje inquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Als je de goeie kleur weet te vinden is dat net zo strak. Maar ik denk dat de zij-spatborden ook zijn verkleurd?
Of je spuit m oranje, ludiekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de zijkant zit een klein deukje in
Neuh, in Amersfoort zijn veel mooiere vrouwen dan in Hulstquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus volgende week sta je weer bij die garage met 'pech'?
moah, vind ik/lijkt me niet zo mooiquote:
En al die vrouwen in Amersfoort hebben nog maar een paar weken, daarna vallen ze in het niet met mijn verblindende schoonheidquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, in Amersfoort zijn veel mooiere vrouwen dan in Hulst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
dan moet je maar in Amersfoort naar de garagequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, in Amersfoort zijn veel mooiere vrouwen dan in Hulst
lastig inbrengenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:33 schreef ACT-F het volgende:
Ik kan nog niet slapen, want de TT i.c.m. met de foto in de OP intrigeert mij. Ik heb vele vibo soorten gezien, maar dit.........
Nu probeer ik te slapen met een vreemde fantasie in mijn achterhoofd
heeft een kameraad van me ook gedaan met een amerikaanse pick-up, iedereen draait zich wel omquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moah, vind ik/lijkt me niet zo mooi
Hahahaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:33 schreef ACT-F het volgende:
Ik kan nog niet slapen, want de TT i.c.m. met de foto in de OP intrigeert mij. Ik heb vele vibo soorten gezien, maar dit.........
Nu probeer ik te slapen met een vreemde fantasie in mijn achterhoofd
Nee hoor, deurtje open en Assie is binnenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:34 schreef rulerofdeath het volgende:
lastig inbrengen
Elke keer als ik hardop lach, komt dat door een post van jouquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee hoor, deurtje open en Assie is binnen
Sorryquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Elke keer als ik hardop lach, komt dat door een post van jou
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee hoor, deurtje open en Assie is binnen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En al die vrouwen in Amersfoort hebben nog maar een paar weken, daarna vallen ze in het niet met mijn verblindende schoonheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |