Natuurlijk , ik maak jullie allemaal in met bowlenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Komt wel goed, je bent er toch bij bij de volgende meet?
Als je snel ben kan je er nog 1 bij cs oppikken...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
met onweernu nog leuk meisje om mee in bed te liggen met gordijnen open, kaarsjes aan een lichte wierrook
wanneer is waar de meet??quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:00 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Natuurlijk , ik maak jullie allemaal in met bowlen![]()
als jullie de kinderbaan voor mij reserveren
ben al thuisquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:04 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Als je snel ben kan je er nog 1 bij cs oppikken...
Marv!!! Dit is niet leuk!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:04 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Als je snel ben kan je er nog 1 bij cs oppikken...
wanneer gaan we daten?quote:
Lach hier TS uit...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:20 schreef tuintegel het volgende:
Arme Marv, als het waar is , ik kan mij niet voorstellen dat iemand Marvelous zijn hartje wil breken.
Oh mijn oranje jurk heeft plaatsgemaakt voor een wit jurkje met legging
Dat mag verder wel duidelijk zijn toch? geen zin om verdere uitleg te geven....quote:
Owkeejquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:26 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dat mag verder wel duidelijk zijn toch? geen zin om verdere uitleg te geven....
quote:Dodelijk ongeval, bestuurder doorgereden
De politie stelt een onderzoek in naar een ongeval waarbij een 79-jarige man om het leven kwam. Vrijdag 2 juli om 16.10 uur botste een nog onbekende automobilist op de Parellelweg nabij de Wouwermanstraat tegen een overstekende voetganger. Het slachtoffer overleed daarbij vrijwel direct aan de gevolgen van dit ongeval.
De bestuurder van het ongeval reed na het ongeval door zonder zich om het slachtoffer te bekommeren en zijn identiteit kenbaar te maken. Volgens getuigen zou het gaan om een Volkswagen Golf, oud model en zwart van kleur. De bewuste auto werd korte tijd later leeg aangetroffen in de Calandstraat. De politie stelt een onderzoek in naar de toedracht en de identiteit van de nog onbekende bestuurder.
De verkeersongevallen dienst van politie Haaglanden (VOA) verrichtte ter plaatse een groot onderzoek.
De politie is op zoek naar getuigen die informatie over het ongeval hebben of die anderszins informatie hebben die voor de politie van belang kan zijn. Bellen kan naar 0900-8844 of via Meld Misdaad Anoniem 0800-7000.
Walgelijk dat soort mensenquote:
Perfect for human, live speedbumpquote:
Ik voel niks, heerlijk op balkon!quote:
Misschien kom ik je nog wel een troostserenade brengen als je op balkon blijft zittenquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:40 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Misschien kom ik je nog wel een troostserenade brengen als je op balkon blijft zitten
Met gitaar?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:40 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Misschien kom ik je nog wel een troostserenade brengen als je op balkon blijft zitten
Hahaha, hopelijk mooi danquote:
Uiteindelijk valt het allemaal wel mee, goed gesprek gehad...quote:
Dat zou zo bij mij kunnen zijnquote:
uitkleden toch? wat heb je aan natte kleding?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:52 schreef Lovechild het volgende:
Hoei regen!
Snel naar buiten. Moet ik me eerst aankleden?
ja...nee...was dus al uitgekleedquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef Marvelous het volgende:
[..]
uitkleden toch? wat heb je aan natte kleding?
natuurlijk niet, kom ik ookquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:52 schreef Lovechild het volgende:
Hoei regen!
Snel naar buiten. Moet ik me eerst aankleden?
ik zit al sinds half4 in alleen een boxerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
ja...nee...was dus al uitgekleed![]()
half
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zit al sinds half4 in alleen een boxer
misschien moet ik ook maar een onderschrift gebruiken:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:46 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Uiteindelijk valt het allemaal wel mee, goed gesprek gehad...
ach, zie mijn onderschrift ook maar... die staat er ook al een tijdje
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat is schier onmogelijk met minstens 2 borstverslaafden in mijn huishouden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |