Kut voetbal, bijna net zo kut als vrouwen!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:54 schreef dawg het volgende:
maar nederland heeft gewonnen. dat maakt het draaglijker of niet?
bijna.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:56 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Kut voetbal, bijna net zo kut als vrouwen!
Daar staat me hoofd nu niet naarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:57 schreef Bakpao het volgende:
genoeg chicks met bavaria jurkjes aan nu die zich lam zuipen
Klopt, ik had een deal met mezelf gemaakt om vrouwen alleen nog maar te gebruiken... maar deze kneus werd bij deze vrouw verliefdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:58 schreef friekin_ het volgende:
Sukkel. Verliefd zijn is voor pubers en onwetenden.
Gevoelens moet je niet uiten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:59 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Klopt, ik had een deal met mezelf gemaakt om vrouwen alleen nog maar te gebruiken... maar deze kneus werd bij deze vrouw verliefd
TS heeft een hoog EQquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:05 schreef Bakpao het volgende:
Bakpao gaat broodje warm vlees halen
Succes TS
Juist!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is TS nou nog aan het treuren?? De stad in jij! Zuipen, neuken, lachen en dronken worden!
Ik ga dat ook doen, maar ik treur nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is TS nou nog aan het treuren?? De stad in jij! Zuipen, neuken, lachen en dronken worden!
Niet echt zin in.... wil wel, alleen had al mijn sociale afspraken in een hoek gegooid voor een zekere jonge dame.. die tot dinsdag bij mij zou zijn...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Huilebalk. Bro's fo ho's y'all.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Niet echt zin in.... wil wel, alleen had al mijn sociale afspraken in een hoek gegooid voor een zekere jonge dame.. die tot dinsdag bij mij zou zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |