Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
het moet toch niet gekker wordenquote:
Gaat helemaal de verkeerde kant opquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het moet toch niet gekker worden
en wanneer had je 'm opgeladen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toen ik terugkwam vanavond had m'n telefoon nog 3% accuspanning over
Gisteren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wanneer had je 'm opgeladen?
Iphone?quote:
veel internet gebruikt?quote:
Ja.. Best veelquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
veel internet gebruikt?
die van mij vind ik altijd te snel leeg gaan
dus ik was niet de enigequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit deeltje moet even snel vol in verband met een nieuwe TT.
Asje in 't oranje?quote:
laat me raden? trillende titel?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit deeltje moet even snel vol in verband met een nieuwe TT.
Nou maak je me wel erg nieuwsgierig!quote:
Dat er een nieuwe TT moest komenquote:
Ohquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Dat er een nieuwe TT moest komen
moet ik je rug inzepen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dat terwijl ik net wilde gaan douchen zodat ik zometeen weer verder kan zweten in bed
omdat oranje morgen moet voetballenquote:
Wat heeft dat met Astrid te maken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat oranje morgen moet voetballen
morgen?quote:
dat heeft David erbij bedachtquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Astrid te maken?
quote:
tjah, kan d'r niks aan doenquote:
ga je 't wel halen dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:22 schreef Fems het volgende:
Ja, Kuttentamen. Geen zin om de nacht door te halen.
ikke ook?quote:Ik vind mannen stom, etc etc etc.
nou, normaal gesproken is dat altijd zo'n chagrijnquote:
Het moet., Ik wil een 5, dan heb ik nog kans op mondeling. En ik wil verdomme gewoon mijn P en vakantie na morgen. Rotzooi.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga je 't wel halen dan?
anders kun je beter NL gaan kijken
[..]
ikke ook?
Hmm, das wel klote. Maar nog even doorzettenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Het moet., Ik wil een 5, dan heb ik nog kans op mondeling. En ik wil verdomme gewoon mijn P en vakantie na morgen. Rotzooi.
vast welquote:Hmm. Jij bent nu niet echt een man in mijn leven. Maar jij bent vast ook wel eens stom
je bent zeker in Grunn onie?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef Fems het volgende:
Haha, sorry, ik ben ook echt even chagrijnig. Niet teveel van me aantrekken. Ik heb zin om iedereen uit te schelden. En ik heb gewoon zin om tegen iemand aan te liggen die me rustig krijgt.
hmm, dan wordt even tegen je aanliggen ook wel lastigquote:
Maar ik heb ook zin in een (of twee) bepaalde kerels, maar dat kan weer niet:(quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dan wordt even tegen je aanliggen ook wel lastig
hmm, dat wordt wel erg lastigquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:34 schreef Fems het volgende:
[..]
Maar ik heb ook zin in een (of twee) bepaalde kerels, maar dat kan weer niet:(
Haha. Tja. Verdorie..quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dat wordt wel erg lastig
mja, dan moet je me maar verrot schelden
tjah, als dat oplucht. ik ben wel wat gewendquote:
Is die door de zon verkleurd? of duiveschijt enzo? goed polijsten helpt al veel. Pics helpt evt wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
Zeg Sander, weet jij misschien hoe ik 't makkelijkst m'n motorkap weer mooi rood krijg?
trusten Basquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef Redbaron het volgende:
foe litertje grolsch op, 4kir??? en halve lter rose..trusten scjatttekets
Ben benieuwdquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, Nath! Ik heb al een outfit bedacht voor je feestje
Ja ik ookquote:
zon denk ikquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Is die door de zon verkleurd? of duiveschijt enzo? goed polijsten helpt al veel. Pics helpt evt wel.
ik zou zo 123 niet weten wat ik aan zou moeten doen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, Nath! Ik heb al een outfit bedacht voor je feestje
Ik heb inspiratie uit de jaren 60 en 70 gehaaldquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou zo 123 niet weten wat ik aan zou moeten doen.
wat 'n onmeunige dreknek oniequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wil David m snel vol hebben, is 'ie er zelf niet
SPOILER: onbelangrijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow, doar hej 'm alquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ARC / HHC / Venray - Heracles Almelomooie lotingSPOILER: onbelangrijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ik heet dan geen Sander, maar ik zou gewoon een paar mocro's aanrijden. Jij je motorkap mooi rood en de mensheid een stukje blijerquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
Zeg Sander, weet jij misschien hoe ik 't makkelijkst m'n motorkap weer mooi rood krijg?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heet dan geen Sander, maar ik zou gewoon een paar mocro's aanrijden. Jij je motorkap mooi rood en de mensheid een stukje blijer
[..]
Ik heet dan geen Sander, maar ik zou gewoon een paar mocro's aanrijden. Jij je motorkap mooi rood en de mensheid een stukje blijer
[..]
hij doet 't nogquote:
joah, je post weer dus je bent nog niet stukquote:
Whehehequote:Op donderdag 1 juli 2010 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, je post weer dus je bent nog niet stuk
Zoiets jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:17 schreef Samzz het volgende:
Jaaaaa, hij leeft nog, hij leeft nog, hij leeft nog
Zo gaat dat liedje toch?
Hoeveel heb je gezopen johquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:18 schreef ACT-F het volgende:
* PING PONG *
Wist u dat...
Ik nu alleen een onderbroek aan heb?
Niet dat je dat wilt weten, maar ik vind het wel leuk om het mee te delen
hij is nog niet doodquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:17 schreef Samzz het volgende:
Jaaaaa, hij leeft nog, hij leeft nog, hij leeft nog
Zo gaat dat liedje toch?
ik krijg d'r nou niet bepaald een harde plasser vanquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:18 schreef ACT-F het volgende:
* PING PONG *
Wist u dat...
Misschien maar goed ook.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik krijg d'r nou niet bepaald een harde plasser van
Ik ook niet. Zal wel door het weer komenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:20 schreef rulerofdeath het volgende:
ik krijg d'r nou niet bepaald een harde plasser van
Nathquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:18 schreef ACT-F het volgende:
* PING PONG *
Wist u dat...
bomen groeien wel omhoogquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zal wel door het weer komen
dat weet ik niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zeg, jullie maken maandag toch wel een naamtopic voor mee aan he?
Ja hoor, zodra ik maandag wakker word is dat het eerste waar ik aan denkquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zeg, jullie maken maandag toch wel een naamtopic voor mee aan he?
dat krijg je als je in de sauna zitquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zal wel door het weer komen
Zij is trouwens ook heet:
[ afbeelding ]
pafiepsel...
dat kon nog wel eens zijn jaquote:
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja hoor, zodra ik maandag wakker word is dat het eerste waar ik aan denk
ik moet werken overdag en weet niet of ik op tijd ben om een topic te openenquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moet werken overdag en weet niet of ik op tijd ben om een topic te openen
Haha.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik doe mijn best hč. Op een maandagmorgen denk ik meestal aan:
STERF KUTWEKKER!
hej dat niet elke dag?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik doe mijn best hč. Op een maandagmorgen denk ik meestal aan:
STERF KUTWEKKER!
ik kijk nooit naar datums, maar zal proberen aan je te denken maandagquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha.
En dan kijk naar de datum en denk je "Oh, Nathalie is jarig vandaag"
Datum.....hmmm. Ik moet toch maar eens een kalender ophangen in mijn slaapkamerquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha.
En dan kijk naar de datum en denk je "Oh, Nathalie is jarig vandaag"
Nee, in het weekend staat mijn wekker uitquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:29 schreef rulerofdeath het volgende:
hej dat niet elke dag?
Hahaquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Datum.....hmmm. Ik moet toch maar eens een kalender ophangen in mijn slaapkamer
De mijne staat zelden aanquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, in het weekend staat mijn wekker uit
dat scheeltquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, in het weekend staat mijn wekker uit
Dat is ook al zo problematisch hč, denken in de ochtend. Meestal ben ik dan hersendoodquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha
Oke, dan denk je.. "Het is maandagOh, maar Nathalie is jarig vandaag
"
die van mij te vaakquote:
Hahaha!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is ook al zo problematisch hč, denken in de ochtend. Meestal ben ik dan hersendood
Opstaan altijd. Vroeg opstaan is wat andersquote:
scherpquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opstaan altijd. Vroeg opstaan is wat anders
maar niet met tinekequote:
hoe is het met u?quote:
Ik sta niet altijd op. Anders kom ik niet aan slaap toequote:Op donderdag 1 juli 2010 23:35 schreef Samzz het volgende:
Opstaan altijd. Vroeg opstaan is wat anders
jij bent ook geen echte supporterquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kut duitsland, ik hoop dat ze verliezen![]()
MOET JE KLAPPEN JONGEquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
gaat mooi.quote:
wat?quote:
nog gebatst van de week?quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Niks, die wilde ik gewoon eens gepost hebbenquote:
Mwaah, finale wordt Duitsland - Brazilië. Mark my words..quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks, die wilde ik gewoon eens gepost hebben
Nederland - Spanjequote:Op donderdag 1 juli 2010 23:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwaah, finale wordt Duitsland - Brazilië. Mark my words..
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks, die wilde ik gewoon eens gepost hebben
kon zijn dat je het met ons wou delenquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kon zijn dat je het met ons wou delen
doar hej normaal ok gin probleem'n metquote:
je weet het maar nooitquote:
quote:
mag ik m'n zweep ook gebruiken?quote:
WTF!! Het is al opgedroogd!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:48 schreef rulerofdeath het volgende:
doar hej normaal ok gin probleem'n met
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
WTF!! Het is al opgedroogd!!
zoeptonneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
[..]
Ik moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik denk dat Nederland écht een kans maaktquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie willen er maar niet aan geloven dat Nederland het helemaal niet gaat halen tegen Brazilië he?
Omdat dat ook niet gebeurtquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie willen er maar niet aan geloven dat Nederland het helemaal niet gaat halen tegen Brazilië he?
ga eens in WK trollenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wil je die van mij er ook bij hebben?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ik m'n zweep ook gebruiken?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ik geloof ook wel dat Nederland een kans maakt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland écht een kans maakt
Nederland speelde niet slecht de afgelopen wedstrijden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat Nederland een kans maakt.
Maar kijk hoe Nederland gespeeld heeft afgelopen wedstrijden.. ik denk echt niet dat ze het redden tegen Brazilië![]()
En zowel, ja, dan wordt de finale Nederland - Duitsland. Maar ik heb er net iets te weinig vertrouwen in
zullen we samen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil je die van mij er ook bij hebben?
Justin \m/quote:
dan moet je een biertafel kopenquote:
Hebben we het wel over hetzelfde Nederland..?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nederland speelde niet slecht de afgelopen wedstrijden.
quote:
Ja, die met die oranje shirts.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hebben we het wel over hetzelfde Nederland..?
quote:
het is dat hier House opstaatquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ze laten op Nederland 2 zien hoe jachthonden worden getraind en hoe koeien worden gedood.
JAWOHLquote:
Nee, ze hebben met puur geluk gewonnen. Goed spel heb ik bij Nederland nog niet gezien.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die met die oranje shirts.
Heb je ook een ice-tea tafel in de aanbieding?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
dan moet je een biertafel kopen
Geluk?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ze hebben met puur geluk gewonnen. Goed spel heb ik bij Nederland nog niet gezien.
Duitsland, die heeft mooi spel
quote:
En toch heb ik echt geen goed spel van Nederland gezien, en dat meen ik serieus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geluk?
Bijna geen kans weggegeven en elke wedstrijd gedomineerd
kun je ijsthee ook in pijpjes kopen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je ook een ice-tea tafel in de aanbieding?
Mooi en goed zijn twee verschillende dingen he.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch heb ik echt geen goed spel van Nederland gezien, en dat meen ik serieus.
quote:
quote:
Jij verwacht dat ik met dit weer marktonderzoek ga doen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kun je ijsthee ook in pijpjes kopen?
HE DU GEILE PUPPE! WO KOMMST DU HER!?quote:
dan kijk je toch nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hmmm, ik zag dus net hoe ze een paard doden.
"het" is een vrouwquote:
Ja, weet ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooi en goed zijn twee verschillende dingen he.
Ik ook van jou lieverdquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mr. T, ik wordt helemaal vrolijk van jou
jij had het toch over goed voetbal? Tegen kameroen was nou niet bepaald goed verdedigend werk. daar vielen regelmatig gaten achterinquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooi en goed zijn twee verschillende dingen he.
Zolang de tegenstander ze niet benut is er niks aan de handquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij had het toch over goed voetbal? Tegen kameroen was nou niet bepaald goed verdedigend werk. daar vielen regelmatig gaten achterin
jawohlquote:
Kijk bijvoorbeeld naar Twentequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet idd wel zeggen dat de Duitsers het leukste voetbal spelen dit jaar... maarja, met leuk voetbal win je de beker niet
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ook van jou lieverd![]()
* Harde plassert krijgt
quote:
die hebben de beker niet gewonnenquote:
Nee, maar wel de schaal!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die hebben de beker niet gewonnen
Hahaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, kan het ook niet helpen. Het heeft een eigen leven
Je weet wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Goede pafipo!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor david
quote:
woar goaj hen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Begint aantrekkelijk te worden inderdaad.
Doeg!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Begint aantrekkelijk te worden inderdaad.
schweinsteigerquote:
Ik duw hem vooruit natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha
Als 'ie maar wel dezelfde kant op blijft gaan als jij. Of moet je m volgen?
quote:
quote:
glaasje?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:09 schreef ACT-F het volgende:
Nieuw glaasje drinken![]()
[..]
Ik duw hem vooruit natuurlijk!
Haha, dat kan ookquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:09 schreef ACT-F het volgende:
Nieuw glaasje drinken![]()
[..]
Ik duw hem vooruit natuurlijk!
Die naam kun je ZO ontzettend lekker blackmetal krijsen hequote:
Je kiest wel gelijk een van de lelijkste spelers uit, hahaquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die naam kun je ZO ontzettend lekker blackmetal krijsen he![]()
Hij is sexyquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kiest wel gelijk een van de lelijkste spelers uit, haha
valt me dan wel van je tegenquote:
Nu niet nee, beetje lafjes hangenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, dat kan ookIstie niet vooruit te branden dan?
Ja normaal gesproken drink ik natuurlijk uit een pul, maar met dit weer is dat niet echt effectief. Het verdampt zo wegquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:11 schreef rulerofdeath het volgende:
valt me dan wel van je tegen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goden, wat heb ik zin in een milf
Vanmiddag werd ik ook enorm bekeken door een milfje bij de garage, maar mn nieuwe auto ging voor, dus dat werd niks
podolskiquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu niet nee, beetje lafjes hangen
Ach, moet ik m even aaien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
denk 't wel. ik ken ze niet zo goedquote:
die ken je haast niet weer met haarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |