wat?quote:
nog gebatst van de week?quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kut duitsland, ik hoop dat ze verliezen![]()
Niks, die wilde ik gewoon eens gepost hebbenquote:
Mwaah, finale wordt Duitsland - Brazilië. Mark my words..quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks, die wilde ik gewoon eens gepost hebben
Nederland - Spanjequote:Op donderdag 1 juli 2010 23:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwaah, finale wordt Duitsland - Brazilië. Mark my words..
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks, die wilde ik gewoon eens gepost hebben
kon zijn dat je het met ons wou delenquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kon zijn dat je het met ons wou delen
doar hej normaal ok gin probleem'n metquote:
je weet het maar nooitquote:
quote:
mag ik m'n zweep ook gebruiken?quote:
WTF!! Het is al opgedroogd!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:48 schreef rulerofdeath het volgende:
doar hej normaal ok gin probleem'n met
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
WTF!! Het is al opgedroogd!!
zoeptonneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
[..]
Ik moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik denk dat Nederland écht een kans maaktquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie willen er maar niet aan geloven dat Nederland het helemaal niet gaat halen tegen Brazilië he?
Omdat dat ook niet gebeurtquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie willen er maar niet aan geloven dat Nederland het helemaal niet gaat halen tegen Brazilië he?
ga eens in WK trollenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wil je die van mij er ook bij hebben?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ik m'n zweep ook gebruiken?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ik geloof ook wel dat Nederland een kans maakt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland écht een kans maakt
Nederland speelde niet slecht de afgelopen wedstrijden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat Nederland een kans maakt.
Maar kijk hoe Nederland gespeeld heeft afgelopen wedstrijden.. ik denk echt niet dat ze het redden tegen Brazilië![]()
En zowel, ja, dan wordt de finale Nederland - Duitsland. Maar ik heb er net iets te weinig vertrouwen in
zullen we samen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil je die van mij er ook bij hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |