Hmm, das wel klote. Maar nog even doorzettenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Het moet., Ik wil een 5, dan heb ik nog kans op mondeling. En ik wil verdomme gewoon mijn P en vakantie na morgen. Rotzooi.
vast welquote:Hmm. Jij bent nu niet echt een man in mijn leven. Maar jij bent vast ook wel eens stom
je bent zeker in Grunn onie?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef Fems het volgende:
Haha, sorry, ik ben ook echt even chagrijnig. Niet teveel van me aantrekken. Ik heb zin om iedereen uit te schelden. En ik heb gewoon zin om tegen iemand aan te liggen die me rustig krijgt.
hmm, dan wordt even tegen je aanliggen ook wel lastigquote:
Maar ik heb ook zin in een (of twee) bepaalde kerels, maar dat kan weer niet:(quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dan wordt even tegen je aanliggen ook wel lastig
hmm, dat wordt wel erg lastigquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:34 schreef Fems het volgende:
[..]
Maar ik heb ook zin in een (of twee) bepaalde kerels, maar dat kan weer niet:(
Haha. Tja. Verdorie..quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dat wordt wel erg lastig
mja, dan moet je me maar verrot schelden
tjah, als dat oplucht. ik ben wel wat gewendquote:
Is die door de zon verkleurd? of duiveschijt enzo? goed polijsten helpt al veel. Pics helpt evt wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
Zeg Sander, weet jij misschien hoe ik 't makkelijkst m'n motorkap weer mooi rood krijg?
trusten Basquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef Redbaron het volgende:
foe litertje grolsch op, 4kir??? en halve lter rose..trusten scjatttekets
Ben benieuwdquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, Nath! Ik heb al een outfit bedacht voor je feestje
Ja ik ookquote:
zon denk ikquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Is die door de zon verkleurd? of duiveschijt enzo? goed polijsten helpt al veel. Pics helpt evt wel.
ik zou zo 123 niet weten wat ik aan zou moeten doen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, Nath! Ik heb al een outfit bedacht voor je feestje
Ik heb inspiratie uit de jaren 60 en 70 gehaaldquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou zo 123 niet weten wat ik aan zou moeten doen.
wat 'n onmeunige dreknek oniequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wil David m snel vol hebben, is 'ie er zelf niet
SPOILER: onbelangrijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow, doar hej 'm alquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ARC / HHC / Venray - Heracles Almelomooie lotingSPOILER: onbelangrijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ik heet dan geen Sander, maar ik zou gewoon een paar mocro's aanrijden. Jij je motorkap mooi rood en de mensheid een stukje blijerquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
Zeg Sander, weet jij misschien hoe ik 't makkelijkst m'n motorkap weer mooi rood krijg?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heet dan geen Sander, maar ik zou gewoon een paar mocro's aanrijden. Jij je motorkap mooi rood en de mensheid een stukje blijer
[..]
Ik heet dan geen Sander, maar ik zou gewoon een paar mocro's aanrijden. Jij je motorkap mooi rood en de mensheid een stukje blijer
[..]
hij doet 't nogquote:
joah, je post weer dus je bent nog niet stukquote:
Whehehequote:Op donderdag 1 juli 2010 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, je post weer dus je bent nog niet stuk
Zoiets jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:17 schreef Samzz het volgende:
Jaaaaa, hij leeft nog, hij leeft nog, hij leeft nog
Zo gaat dat liedje toch?
Hoeveel heb je gezopen johquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:18 schreef ACT-F het volgende:
* PING PONG *
Wist u dat...
Ik nu alleen een onderbroek aan heb?
Niet dat je dat wilt weten, maar ik vind het wel leuk om het mee te delen
hij is nog niet doodquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:17 schreef Samzz het volgende:
Jaaaaa, hij leeft nog, hij leeft nog, hij leeft nog
Zo gaat dat liedje toch?
ik krijg d'r nou niet bepaald een harde plasser vanquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:18 schreef ACT-F het volgende:
* PING PONG *
Wist u dat...
Ik nu alleen een onderbroek aan heb?
Niet dat je dat wilt weten, maar ik vind het wel leuk om het mee te delen
Misschien maar goed ook.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik krijg d'r nou niet bepaald een harde plasser van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |