Justin \m/quote:
dan moet je een biertafel kopenquote:
Hebben we het wel over hetzelfde Nederland..?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nederland speelde niet slecht de afgelopen wedstrijden.
quote:
Ja, die met die oranje shirts.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hebben we het wel over hetzelfde Nederland..?
quote:
het is dat hier House opstaatquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ze laten op Nederland 2 zien hoe jachthonden worden getraind en hoe koeien worden gedood.
JAWOHLquote:
Nee, ze hebben met puur geluk gewonnen. Goed spel heb ik bij Nederland nog niet gezien.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die met die oranje shirts.
Heb je ook een ice-tea tafel in de aanbieding?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
dan moet je een biertafel kopen
Geluk?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ze hebben met puur geluk gewonnen. Goed spel heb ik bij Nederland nog niet gezien.
Duitsland, die heeft mooi spel
quote:
En toch heb ik echt geen goed spel van Nederland gezien, en dat meen ik serieus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geluk?
Bijna geen kans weggegeven en elke wedstrijd gedomineerd
kun je ijsthee ook in pijpjes kopen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je ook een ice-tea tafel in de aanbieding?
Mooi en goed zijn twee verschillende dingen he.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch heb ik echt geen goed spel van Nederland gezien, en dat meen ik serieus.
quote:
quote:
Jij verwacht dat ik met dit weer marktonderzoek ga doen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kun je ijsthee ook in pijpjes kopen?
HE DU GEILE PUPPE! WO KOMMST DU HER!?quote:
dan kijk je toch nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hmmm, ik zag dus net hoe ze een paard doden.
"het" is een vrouwquote:
Ja, weet ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooi en goed zijn twee verschillende dingen he.
Ik ook van jou lieverdquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mr. T, ik wordt helemaal vrolijk van jou
jij had het toch over goed voetbal? Tegen kameroen was nou niet bepaald goed verdedigend werk. daar vielen regelmatig gaten achterinquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooi en goed zijn twee verschillende dingen he.
Zolang de tegenstander ze niet benut is er niks aan de handquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij had het toch over goed voetbal? Tegen kameroen was nou niet bepaald goed verdedigend werk. daar vielen regelmatig gaten achterin
jawohlquote:
Kijk bijvoorbeeld naar Twentequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet idd wel zeggen dat de Duitsers het leukste voetbal spelen dit jaar... maarja, met leuk voetbal win je de beker niet
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ook van jou lieverd![]()
* Harde plassert krijgt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |