Justin \m/quote:
dan moet je een biertafel kopenquote:
Hebben we het wel over hetzelfde Nederland..?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nederland speelde niet slecht de afgelopen wedstrijden.
quote:
Ja, die met die oranje shirts.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hebben we het wel over hetzelfde Nederland..?
quote:
het is dat hier House opstaatquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ze laten op Nederland 2 zien hoe jachthonden worden getraind en hoe koeien worden gedood.
JAWOHLquote:
Nee, ze hebben met puur geluk gewonnen. Goed spel heb ik bij Nederland nog niet gezien.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die met die oranje shirts.
Heb je ook een ice-tea tafel in de aanbieding?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
dan moet je een biertafel kopen
Geluk?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ze hebben met puur geluk gewonnen. Goed spel heb ik bij Nederland nog niet gezien.
Duitsland, die heeft mooi spel
quote:
En toch heb ik echt geen goed spel van Nederland gezien, en dat meen ik serieus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geluk?
Bijna geen kans weggegeven en elke wedstrijd gedomineerd
kun je ijsthee ook in pijpjes kopen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je ook een ice-tea tafel in de aanbieding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |