trutquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:05 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wat lult ze zichzelf klem hier
Iemand moet op vakantie en meteen na de uitreiking weg, dus moet het om 16.00 plaatsvinden, maar kan het niet om 14.00
Gecondoleerd!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:37 schreef bl_henkie2 het volgende:
[..]
Knap.
Ik was gezakt voor mijn zwemdiploma A
Nog niks van gehoord helaasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:41 schreef CaptainCookie het volgende:
Is er al bekend hoe het binnen was?
Het zal sowieso wel lekker heet geweest zijn met dit weer.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:41 schreef CaptainCookie het volgende:
Is er al bekend hoe het binnen was?
als je zo stupide bent naar die ceremonie te gaan dan verdien je ook niet beterquote:
OMFGquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef Brasileirinha het volgende:
Wat is nou belangrijker je diplome of voetbal???sorry hoor maar ik ging echt wel halen het is wel mijn toekomst,en met dat voetbal verdiend ik niks mee,hoor je toch wat er geworden is daarna.
Maar vind ik ook dat je een andere dag op kan halen,maar goed....future first
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
http://www.ajaxlife.nl/column/detail/160
Ik was ook te laat. De leerlingen stonden al achter zich voor te bereiden en ze werden geinstrueerd hoe ze moesten lopen en zitten en toen kwam ik aankakken. Zag je heel veel medeleerlingen (suffe VWO-ers) bijna geschokt kijken omdat ik te laat was gekomen op de diploma-uitreiking! Oh nee!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik kwam een uur te laat tijdens de uitreiking. Moet het nu nog steeds aanhoren
Waarom kom je dan hier klagen? Je hebt toch zelf ooit die debiele keuze gemaakt?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:19 schreef dr_Pieters het volgende:
Ik weet nog dat ik mijn diploma (10 jaar geleden alweer) kreeg uitegereikt tijdens Nederland-Italie, een van de spannendste interlands van Oranje ooit. De eerste helft konden we nog net zien, maar die wedstrijd was voor mij behoorlijk verziekt als je alleen maar via wat flarden radio 1 hoort dat Nederland met penalty's er uit lag...
Whehehe. Mevrouw Helga is natuurlijk superblij nu Duitsland door is.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:06 schreef InGebruik het volgende:
Schandalige bekrompenheid van die directie..
Om over de reactie van mevrouw Helga nog maar te zwijgen.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef Brasileirinha het volgende:
Wat is nou belangrijker je diplome of voetbal???sorry hoor maar ik ging echt wel halen het is wel mijn toekomst,en met dat voetbal verdiend ik niks mee,hoor je toch wat er geworden is daarna.
Maar vind ik ook dat je een andere dag op kan halen,maar goed....future first
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |