Nee, hoor.quote:
HOVJquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja. En nu ben ik weer terug. Debiel.
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb m'n facebook sinds vandaag weer geopend. Familieleden op FB.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:09 schreef BrandX het volgende:
Doet es niet ruziën met dit warme weer joh
F. zegt:quote:
Ik heb besloten om haten te verlaten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom vandaag zo liefdevol? Zonnesteek, lieve Wik?
Zonnesteek dus.. mag ik je verzorgen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb besloten om haten te verlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Nodig?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
F. zegt:
*Maar er is nog altijd hoop ?_
emel zegt:
*om te ontkomen aan deze wanhoop
ga je het uitgeven voor me? heb doekoes nodiggggggg
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zonnesteek dus.. mag ik je verzorgen?Je zal zout op mijn wonder strooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nodig?
Jij bent overbodig met je teksten van de straat
terwijl je zelf weet dat het nergens over gaat
aangezien je zelf over bent naar 5vwo
en dus die mic niet meer hoeft te rocken in de studio
want over 2 jaar zit jij op de uni te soggen
terwijl je hier op Fok loopt te pochen
dat je je nooit zorgen hebt gemaakt
Want jij, Emel, bent degene die je hersens kraakt.
Wat een kuteinde
Echt vooroordelen.. ik haat jouquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:27 schreef BrandX het volgende:
Sorry dat ik jullie vriendschappelijk gekibbel voor een ruzietje aanzag en dus de posts gedelete had
ik begreep net over de PM dat het helemaal niets was, maar gewoon gedol
Dus je gaat weer haten?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zal zout op mijn wonder strooien.
Je zei dat ik een zonnesteek had, dat is niet vergelijkbaar met een wonder.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
Oh maar je zei "je zal zout op mijn wonder strooien", ik dacht dat het wonder was dat je het haten hebt verlaten. Maar als dat niet zo is.. wil je m'n msn dan repareren?
Oh ok?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zei dat ik een zonnesteek had, dat is niet vergelijkbaar met een wonder.
Ja, is goed.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh ok?Ga je m'n msn nog repareren?
Huh welke ruzie?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:27 schreef BrandX het volgende:
Sorry dat ik jullie vriendschappelijk gekibbel voor een ruzietje aanzag en dus de posts gedelete had
ik begreep net over de PM dat het helemaal niets was, maar gewoon gedol
Waar is het realisme van moderators geblevenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:53 schreef Snakey het volgende:
Bilmiyorem, crew bedreigen/bashen, 2 weken.
Dacht vandaag hetzelfdequote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:07 schreef IHVK het volgende:
Maar met dit weer vind ik Nederland heel erg op Turkije lijken.
Beetje raar...
Je snapt het niet. Kaassssquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:11 schreef Rookert het volgende:
Ik woon in verkeerde wijk daarvoor denk ik
Breng het tot leven?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:09 schreef IHVK het volgende:
Wat een dood topic..
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:13 schreef Rookert het volgende:
Binnen nu en paar jaar ben ik in Turkije geweest, mark my words
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:11 schreef Rookert het volgende:
Ik woon in verkeerde wijk daarvoor denk ik
suc7quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ah oké..
Morgen ga ik solliciteren bij de hema
Ze betalen slecht, maar werk is beter dan vakken vullenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ah oké..
Morgen ga ik solliciteren bij de hema
beter dan niksquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze betalen slecht, maar werk is beter dan vakken vullen
valt nog wel mee op mijn kamer, heb alleen wel mijn deken weggedaanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies. Gewoon bikkelen.
Ok nu ga ik echt.
Gewoon bikkelen...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:23 schreef IHVK het volgende:
Bedankt!
Het is 27,6 graden celcius in mijn kamer met luchtvochtigheid 52%
Hoe ga ik ooit slapen?
Een weerstation zelfs.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:24 schreef Ayca het volgende:
Jij hebt een thermometer in je kamer staan?
Wat is een lange overhemd?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:08 schreef IHVK het volgende:
In zwarte Pantalon en lange overhemd met deze hitte naar werk gaan..
In Oman was het met enige regelmaat een graad of 40 met luchtvochtigheid van 80+%.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:23 schreef IHVK het volgende:
Bedankt!
Het is 27,6 graden celcius in mijn kamer met luchtvochtigheid 52%
Hoe ga ik ooit slapen?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn dag gaat bestaan uit: buiten zitten, af en toe wat microeconomie doornemen, voetbal kijken, en nog meer buiten zitten.
Hahahaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Microeconomische kennis zal je anders de rest van je leven van pas komen, hoor!
Jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha. Nu even niet. Leren voor je herkansing
? Die was op jouw verjaardag, hè
?
Ik heb medelijden met jequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja. Mede daarom, en mede dankzij het weer en voetbal gaat het leren niet van harte.
quote:
Je bent dus in Denemarken, Golf van Mexico, Engeland en Turkije geweestquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:23 schreef Ayca het volgende:
Mijn droom:
We waren met de hele klas in Denemarken (oude klas ja) we gingen eerst naar een feest en ik had een oranje skinny jeans aan (wtf?
) wat er verder gebeurde herinner ik me niet.. De volgende dag gingen we naar het strand en waren er golven van ruim 10 meter
maar omdat er overal olie lag konden we niet lang blijven, dus gingen we terug, onderweg kwam ik een mannetje tegen wat kreeft aan het eten was (of iets wat daar op leek iig
) dus ik vroeg of het lekker was in het engels en wilde ook wel een portie, begint die man in het Turks tegen mij te praten
verder weet ik het ook niet meer
..
Hmm ik herinner me best weinig.
Haha iddquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bent dus in Denemarken, Golf van Mexico, Engeland en Turkije geweest![]()
Dromen zijn wel geniaal
Vaagquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:23 schreef Ayca het volgende:
Mijn droom:
We waren met de hele klas in Denemarken (oude klas ja) we gingen eerst naar een feest en ik had een oranje skinny jeans aan (wtf?
) wat er verder gebeurde herinner ik me niet.. De volgende dag gingen we naar het strand en waren er golven van ruim 10 meter
maar omdat er overal olie lag konden we niet lang blijven, dus gingen we terug, onderweg kwam ik een mannetje tegen wat kreeft aan het eten was (of iets wat daar op leek iig
) dus ik vroeg of het lekker was in het engels en wilde ook wel een portie, begint die man in het Turks tegen mij te praten
verder weet ik het ook niet meer
..
Hmm ik herinner me best weinig.
Haha dat laatste wist ik niet eensquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Vaag. Dat olie gedoe komt van het nieuws. Je gaat naar Turkije, daarom praat die man Turks. En vandaag gaat Nederland tegen Brazilië spelen, daarom heb jij een oranje skinny aan. En kreeft, hmm. Het is de maand van de kreeft (sterrenbeeld).
Oké![]()
.
Hoor wie het zegt met je vlag.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça, zelfs in je dromen ben je een extreme nationalist met je oranje skinny jeans.
Ik dacht dat jij jouw FB had verwijderdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:43 schreef Ayca het volgende:
Klasgenoot heeft met een andere klasgenoot een discussie op fb over de
![]()
![]()
Jawel, maar soms activeer ik hem weerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij jouw FB had verwijderd.
maNgaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:54 schreef ModernFamily het volgende:
Bir hüzün şehri ayırdı bizi
Ve bu son olmayacak
Gözyaşıyla beslediği
Her aşk ölümü tadacak
Heerlijk nummer
Zal wel meevallen. We (=ouders met oprijwagen + rallyauto van 2 vestigingen, vriend en ik, en zusje en vriend) vertrekken om 06.00 vanuit Breda en we moeten om 08.00 in Zandvoort zijn omdat m'n vriend coureur gaat zijn die dag, dus die moet een soort van examen afnemen. De rest komt pas om 11.00 want dan begint de dag pas eigenlijk.quote:
Hebben jullie eigen rally auto?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:04 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. We (=ouders met oprijwagen + rallyauto van 2 vestigingen, vriend en ik, en zusje en vriend) vertrekken om 06.00 vanuit Breda en we moeten om 08.00 in Zandvoort zijn omdat m'n vriend coureur gaat zijn die dag, dus die moet een soort van examen afnemen. De rest komt pas om 11.00 want dan begint de dag pas eigenlijk.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hebben jullie eigen rally auto?Vet..
Crossen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er werd gestemd wie mocht rijden dus m'n vriend en een andere collega gaan. Maar ik vind het dood-eng.![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:29 schreef maartjeh het volgende:
[..]Ach, statistisch gezien is de weg ernaartoe 1000x gevaarlijker etc blablaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er werd gestemd wie mocht rijden dus m'n vriend en een andere collega gaan. Maar ik vind het dood-eng.
Oh jullie horen bij een keten ofzo?![]()
Hahaha de weg ernaartoe die rij ik in de BMW.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, statistisch gezien is de weg ernaartoe 1000x gevaarlijker etc blabla
Oh jullie horen bij een keten ofzo?
Lekker sjonnie BMWquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:34 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hahaha de weg ernaartoe die rij ik in de BMW.![]()
Ja, in Nederland alleen al zitten 56 vestigingen, en in België ondertussen ook al een aantal.
9/10 BMW rijders die ik ben tegengekomen zijn asociaalquote:
Nee geen jaren-90.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
9/10 BMW rijders die ik ben tegengekomen zijn asociaalMijn ervaring dus
Heeft je Turk een jaren 90 BMW?
Moet je je raam helemaal openzetten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
INDERDAAD.
En ik slaap ook nog eens op zolder. Echt verschrikkelijk gewoon.
Doe ik ook, ondanks dat ik als de dood ben voor insecten, maar toch helpt het niet. Mijn moeder zegt dat ik maar beneden in de woonkamer moet slapen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je je raam helemaal openzetten.
(maar als je geen hor hebt, zit je kamer binnen no time vol met spinnen, muggen en andere beesten).
Koop zo een ding:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe ik ook, ondanks dat ik als de dood ben voor insecten, maar toch helpt het niet. Mijn moeder zegt dat ik maar beneden in de woonkamer moet slapen.
Wat begrijp je niet aan:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:34 schreef Rookert het volgende:
Wik, Emel wil je verbeteren.
"Lange overhemd" moet "lang overhemd" zijn.
Dat je het maar weet
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:34 schreef Rookert het volgende:
Wik, Emel wil je verbeteren.
"Lange overhemd" moet "lang overhemd" zijn.
Dat je het maar weet
Vijf (!!!) bakjesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Goed idee. Misschien moet ik dat maar doen ja.
Ik heb net 5 bakjes aardbeien gekocht.
Dan is het na een bak toch niet meer lekker. Zonde als iets lekkers niet meer lekker is omdat je er te veel van eet.quote:
Mijn moeder gaat jam maken van de andere drie bakjes.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan is het na een bak toch niet meer lekker. Zonde als iets lekkers niet meer lekker is omdat je er te veel van eet.
2,5 kilo aardbeien in 1 week gaat me ook te verquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is niet dat ik alles vandaag opvreet hoor.
Oh, wij eten echt veel fruit thuis. Nu zijn het aardbeien, over een week blauwe bessen. Wij gaan ze altijd zelf plukken en eten elke week wel een kilo of 8 met z'n 4'en.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
2,5 kilo aardbeien in 1 week gaat me ook te ver
Yum yum noodles.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:46 schreef Rookert het volgende:
Hoewel ik de lucht van noodles niet meer kan verdragen, paar jaar terug at ik het nog wel, maar nu als mijn broertje het kookt denk ik
Vroeger at ik dat best vaak, nu vind ik het viesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:46 schreef Rookert het volgende:
Hoewel ik de lucht van noodles niet meer kan verdragen, paar jaar terug at ik het nog wel, maar nu als mijn broertje het kookt denk ik
Misschien wel. Maar voor nu ben ik boos.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:52 schreef Rookert het volgende:
Is goed, komt uiteindelijk wel goed
Ik ga nu voetbal kijken, sterkte Maarteh
Ja ik post hier 'dit gaat niks meer worden' en nog dezelfde minuut wordt er gescoord. Bizar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:11 schreef Ayca het volgende:
Weer doelpunt gemistging in de rust even voetballen met broertje
Hahaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:14 schreef Ayca het volgende:
Haha ja had ik laatst ook, postte ik 'scoor nou eens verdomme' werd er diezelfde minuut gescoord
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:46 schreef maartjeh het volgende:
Mijn zusje 'Ja het is nog 2 minuten maar er komt nog gehandicapten-tijd bij'.
Ze bedoelde dus blessuretijd.![]()
![]()
Echt hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Braziliaanse mongolen.
Inderdaad! Voor het WK begon was ik niet eens van plan om het WK überhaupt te gaan volgen, maar ik heb alle wedstrijden tot nu toe gezien maar het gevoel van vandaag is echtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:06 schreef IHVK het volgende:
Kippenvel. Hetzelfde gevoel als toen TR van Kroatie won.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Braziliaanse mongolen.
Na de eerste helft had ik eigenlijk al de hoop opgegeven, maar zo'n tegengoal....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad! Voor het WK begon was ik niet eens van plan om het WK überhaupt te gaan volgen, maar ik heb alle wedstrijden tot nu toe gezien maar het gevoel van vandaag is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ging bijna huilen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Na de eerste helft had ik eigenlijk al de hoop opgegeven, maar zo'n tegengoal....
Zo emotioneel was ik ook weer nietquote:
Ja, viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Die Van Marwijk is ook een goeie coach, rustig en nuchter - een groot verschil met die braziliaanse.
Precies dit, lekker nuchter, niet gek maken, focusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Die Van Marwijk is ook een goeie coach, rustig en nuchter - een groot verschil met die braziliaanse.
Ja, hij is echt, ha ha.. ha.. hij is echt.. DUNG.. HAHAHAAHAHAquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Precies dit, lekker nuchter, niet gek maken, focus![]()
Die Dunga is echt een acteur van het plaatselijke suffertje
BADUM TISHquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, hij is echt, ha ha.. ha.. hij is echt.. DUNG.. HAHAHAAHAHA
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:32 schreef GenusButeo het volgende:
Ik sprong trouwens on de haverklap op van de bank.En ik ben zo gelukkig nu.
Maar volgens mij is dat ook een beetje de kracht van de Nederlandse/Noord-west Europese spelers - die doen niet zo overdreven emotioneel als de Zuiderlingen.quote:
Spelers wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar volgens mij is dat ook een beetje de kracht van de Nederlandse/Noord-west Europese spelers - die doen niet zo overdreven emotioneel als de Zuiderlingen.
Ik ga geen inkoppers maken hierquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:26 schreef IHVK het volgende:
Nee ik moest opeens werken in kantine van politiebureau, maar het was echt tof. Samen met politie wedstrijd gekeken enzo
Je hebt toegegeven aan iets?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:44 schreef maartjeh het volgende:
Ik ben stom want veel te lief soms.en nu ga ik douchen hahaaaa.
Neehoor maar ik zie nu in dat ik gewoon een veel te lief vriendinnetje ben. Belachelijk om dat zelf te zeggen but it is. Niet lief in m'n karakter maar lief in veel dingen voor hem doen. Want verder ben ik best een bitch.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hebt toegegeven aan iets?Vergeet het en ga afkoelen
![]()
Ik ga zo ook weer douchen, 3e keer vandaag
Doet hij goedquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:51 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Neehoor maar ik zie nu in dat ik gewoon een veel te lief vriendinnetje ben. Belachelijk om dat zelf te zeggen but it is. Niet lief in m'n karakter maar lief in veel dingen voor hem doen. Want verder ben ik best een bitch.
Hoezo? Iedereen heeft toch wel eens een moment waarop je denkt 'ik ben eigenlijk veel te goed voor -naam-'? Wbt dingen voor een ander doen..quote:
Ja, maar handel dan ook alsof je je dat realiseert. Misschien doe je dat nu ook wel, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:07 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen heeft toch wel eens een moment waarop je denkt 'ik ben eigenlijk veel te goed voor -naam-'? Wbt dingen voor een ander doen..
Neehoor, ik moet er nu juist hard om lachen omdat ik 't zelf besef/inzie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar handel dan ook alsof je je dat realiseert. Misschien doe je dat nu ook wel, dat weet ik niet
Maar van die vrouwen die zeggen "oooh ik ben veel te lief" en dan tot in het oneindige hetzelfde doen
![]()
Maar dat doe jij niet lijkt me
Okeequote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:14 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Neehoor, ik moet er nu juist hard om lachen omdat ik 't zelf besef/inzie.
Het is gewoon een mooie uitlaatklep.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:43 schreef Ayca het volgende:
Jullie kunnen wel overdrijven zeg, 'bijna' huilen![]()
![]()
Ik was blij maar dat gaat te ver.
Nog een Mean Girls quotequote:
Ik begin te twijfelen aan je geaardheid na al deze Mean Girls-quotesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nog een Mean Girls quote:
'Do you even go to this school?'
'-No, I just have a lot of feelings'
Sorry, geen hoop voor jou hier Wik, blijf het maar bij GenusButeo proberenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen aan je geaardheid na al deze Mean Girls-quotes![]()
.
Oké, zal ik doen!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sorry, geen hoop voor jou hier Wik, blijf het maar bij GenusButeo proberen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:13 schreef Ayca het volgende:
Ja maar ik heb vakantie?![]()
Volgend jaar komt het goed, echt waar.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Mooie opsomming van dit topic. Kuttopic, slotje.quote:
Niet zo heetgebakerd. Heb je een kort lontje of zo? Wat ben jij toch licht aangebrand. Wat een heethoofd, zeg. Je ogen spuwen vuur. De warmte is je naar je hoofd gestegen. Je kookt gewoon van woede.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:42 schreef Julis het volgende:
MAAK GEEN RUZIE MET DIT WARME WEER!!!!!! SJEEEZ.
WAT? IK HEB HELEMAAL GEEN KORT LONTJE. IK BEN LICHT AANGEBRAND JA, MAAR DIT BEDOEL IK NIET FIGUURLIJK. MIJN OGEN spuwen helemaal geen vuurquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet zo heetgebakerd. Heb je een kort lontje of zo? Wat ben jij toch licht aangebrand. Wat een heethoofd, zeg. Je ogen spuwen vuur. De warmte is je naar je hoofd gestegen. Je kookt gewoon van woede.
quote:
De eerste is leuker.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lol, leuke filmpjes maakt die kerel.
Is goed voor je.quote:
Zo random.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |