Ja, viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Die Van Marwijk is ook een goeie coach, rustig en nuchter - een groot verschil met die braziliaanse.
Precies dit, lekker nuchter, niet gek maken, focusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Die Van Marwijk is ook een goeie coach, rustig en nuchter - een groot verschil met die braziliaanse.
Ja, hij is echt, ha ha.. ha.. hij is echt.. DUNG.. HAHAHAAHAHAquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Precies dit, lekker nuchter, niet gek maken, focus![]()
Die Dunga is echt een acteur van het plaatselijke suffertje
BADUM TISHquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, hij is echt, ha ha.. ha.. hij is echt.. DUNG.. HAHAHAAHAHA
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:32 schreef GenusButeo het volgende:
Ik sprong trouwens on de haverklap op van de bank.En ik ben zo gelukkig nu.
Maar volgens mij is dat ook een beetje de kracht van de Nederlandse/Noord-west Europese spelers - die doen niet zo overdreven emotioneel als de Zuiderlingen.quote:
Spelers wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar volgens mij is dat ook een beetje de kracht van de Nederlandse/Noord-west Europese spelers - die doen niet zo overdreven emotioneel als de Zuiderlingen.
Ik ga geen inkoppers maken hierquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:26 schreef IHVK het volgende:
Nee ik moest opeens werken in kantine van politiebureau, maar het was echt tof. Samen met politie wedstrijd gekeken enzo
Je hebt toegegeven aan iets?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:44 schreef maartjeh het volgende:
Ik ben stom want veel te lief soms.en nu ga ik douchen hahaaaa.
Neehoor maar ik zie nu in dat ik gewoon een veel te lief vriendinnetje ben. Belachelijk om dat zelf te zeggen but it is. Niet lief in m'n karakter maar lief in veel dingen voor hem doen. Want verder ben ik best een bitch.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hebt toegegeven aan iets?Vergeet het en ga afkoelen
![]()
Ik ga zo ook weer douchen, 3e keer vandaag
Doet hij goedquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:51 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Neehoor maar ik zie nu in dat ik gewoon een veel te lief vriendinnetje ben. Belachelijk om dat zelf te zeggen but it is. Niet lief in m'n karakter maar lief in veel dingen voor hem doen. Want verder ben ik best een bitch.
Hoezo? Iedereen heeft toch wel eens een moment waarop je denkt 'ik ben eigenlijk veel te goed voor -naam-'? Wbt dingen voor een ander doen..quote:
Ja, maar handel dan ook alsof je je dat realiseert. Misschien doe je dat nu ook wel, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:07 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen heeft toch wel eens een moment waarop je denkt 'ik ben eigenlijk veel te goed voor -naam-'? Wbt dingen voor een ander doen..
Neehoor, ik moet er nu juist hard om lachen omdat ik 't zelf besef/inzie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar handel dan ook alsof je je dat realiseert. Misschien doe je dat nu ook wel, dat weet ik niet
Maar van die vrouwen die zeggen "oooh ik ben veel te lief" en dan tot in het oneindige hetzelfde doen
![]()
Maar dat doe jij niet lijkt me
Okeequote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:14 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Neehoor, ik moet er nu juist hard om lachen omdat ik 't zelf besef/inzie.
Het is gewoon een mooie uitlaatklep.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:43 schreef Ayca het volgende:
Jullie kunnen wel overdrijven zeg, 'bijna' huilen![]()
![]()
Ik was blij maar dat gaat te ver.
Nog een Mean Girls quotequote:
Ik begin te twijfelen aan je geaardheid na al deze Mean Girls-quotesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nog een Mean Girls quote:
'Do you even go to this school?'
'-No, I just have a lot of feelings'
Sorry, geen hoop voor jou hier Wik, blijf het maar bij GenusButeo proberenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen aan je geaardheid na al deze Mean Girls-quotes![]()
.
Oké, zal ik doen!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sorry, geen hoop voor jou hier Wik, blijf het maar bij GenusButeo proberen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:13 schreef Ayca het volgende:
Ja maar ik heb vakantie?![]()
Volgend jaar komt het goed, echt waar.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Mooie opsomming van dit topic. Kuttopic, slotje.quote:
Niet zo heetgebakerd. Heb je een kort lontje of zo? Wat ben jij toch licht aangebrand. Wat een heethoofd, zeg. Je ogen spuwen vuur. De warmte is je naar je hoofd gestegen. Je kookt gewoon van woede.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:42 schreef Julis het volgende:
MAAK GEEN RUZIE MET DIT WARME WEER!!!!!! SJEEEZ.
WAT? IK HEB HELEMAAL GEEN KORT LONTJE. IK BEN LICHT AANGEBRAND JA, MAAR DIT BEDOEL IK NIET FIGUURLIJK. MIJN OGEN spuwen helemaal geen vuurquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet zo heetgebakerd. Heb je een kort lontje of zo? Wat ben jij toch licht aangebrand. Wat een heethoofd, zeg. Je ogen spuwen vuur. De warmte is je naar je hoofd gestegen. Je kookt gewoon van woede.
quote:
De eerste is leuker.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lol, leuke filmpjes maakt die kerel.
Is goed voor je.quote:
Zo random.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |