Yum yum noodles.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:46 schreef Rookert het volgende:
Hoewel ik de lucht van noodles niet meer kan verdragen, paar jaar terug at ik het nog wel, maar nu als mijn broertje het kookt denk ik
Vroeger at ik dat best vaak, nu vind ik het viesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:46 schreef Rookert het volgende:
Hoewel ik de lucht van noodles niet meer kan verdragen, paar jaar terug at ik het nog wel, maar nu als mijn broertje het kookt denk ik
Misschien wel. Maar voor nu ben ik boos.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:52 schreef Rookert het volgende:
Is goed, komt uiteindelijk wel goed
Ik ga nu voetbal kijken, sterkte Maarteh
Ja ik post hier 'dit gaat niks meer worden' en nog dezelfde minuut wordt er gescoord. Bizar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:11 schreef Ayca het volgende:
Weer doelpunt gemistging in de rust even voetballen met broertje
Hahaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:14 schreef Ayca het volgende:
Haha ja had ik laatst ook, postte ik 'scoor nou eens verdomme' werd er diezelfde minuut gescoord
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:46 schreef maartjeh het volgende:
Mijn zusje 'Ja het is nog 2 minuten maar er komt nog gehandicapten-tijd bij'.
Ze bedoelde dus blessuretijd.![]()
![]()
Echt hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Braziliaanse mongolen.
Inderdaad! Voor het WK begon was ik niet eens van plan om het WK überhaupt te gaan volgen, maar ik heb alle wedstrijden tot nu toe gezien maar het gevoel van vandaag is echtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:06 schreef IHVK het volgende:
Kippenvel. Hetzelfde gevoel als toen TR van Kroatie won.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Braziliaanse mongolen.
Na de eerste helft had ik eigenlijk al de hoop opgegeven, maar zo'n tegengoal....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad! Voor het WK begon was ik niet eens van plan om het WK überhaupt te gaan volgen, maar ik heb alle wedstrijden tot nu toe gezien maar het gevoel van vandaag is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ging bijna huilen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Na de eerste helft had ik eigenlijk al de hoop opgegeven, maar zo'n tegengoal....
Zo emotioneel was ik ook weer nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |