Nee geen jaren-90.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
9/10 BMW rijders die ik ben tegengekomen zijn asociaalMijn ervaring dus
Heeft je Turk een jaren 90 BMW?
Moet je je raam helemaal openzetten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
INDERDAAD.
En ik slaap ook nog eens op zolder. Echt verschrikkelijk gewoon.
Doe ik ook, ondanks dat ik als de dood ben voor insecten, maar toch helpt het niet. Mijn moeder zegt dat ik maar beneden in de woonkamer moet slapen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je je raam helemaal openzetten.
(maar als je geen hor hebt, zit je kamer binnen no time vol met spinnen, muggen en andere beesten).
Koop zo een ding:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe ik ook, ondanks dat ik als de dood ben voor insecten, maar toch helpt het niet. Mijn moeder zegt dat ik maar beneden in de woonkamer moet slapen.
Wat begrijp je niet aan:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:34 schreef Rookert het volgende:
Wik, Emel wil je verbeteren.
"Lange overhemd" moet "lang overhemd" zijn.
Dat je het maar weet
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:34 schreef Rookert het volgende:
Wik, Emel wil je verbeteren.
"Lange overhemd" moet "lang overhemd" zijn.
Dat je het maar weet
Vijf (!!!) bakjesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Goed idee. Misschien moet ik dat maar doen ja.
Ik heb net 5 bakjes aardbeien gekocht.
Dan is het na een bak toch niet meer lekker. Zonde als iets lekkers niet meer lekker is omdat je er te veel van eet.quote:
Mijn moeder gaat jam maken van de andere drie bakjes.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan is het na een bak toch niet meer lekker. Zonde als iets lekkers niet meer lekker is omdat je er te veel van eet.
2,5 kilo aardbeien in 1 week gaat me ook te verquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is niet dat ik alles vandaag opvreet hoor.
Oh, wij eten echt veel fruit thuis. Nu zijn het aardbeien, over een week blauwe bessen. Wij gaan ze altijd zelf plukken en eten elke week wel een kilo of 8 met z'n 4'en.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
2,5 kilo aardbeien in 1 week gaat me ook te ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |