Nee.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Lekker je ouders betrappen tijdens 't neuken.
Visualquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Eens maar nooit meerquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Vleugje roze in t haarquote:
En bij het woord visual denk ik ook vaak aan een facial, dus nu ouders+facial visualquote:
xDquote:
Waarna je moeder naar de douche gaat om het eraf te halen, terwijl jij naar beneden komt om je tanden te poetsen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En bij het woord visual denk ik ook vaak aan een facial, dus nu ouders+facial visual
Dude.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En bij het woord visual denk ik ook vaak aan een facial, dus nu ouders+facial visual
Haha!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja, we zouden sowieso wat gaan doen.quote:
Dirty mind is a joy foreverquote:
Sms dan niet wat hij zei.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, we zouden sowieso wat gaan doen.
Neuken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, we zouden sowieso wat gaan doen.
Dat was ik ook niet van plan, neequote:
Gewoon iets casuals.quote:
TR gemacht.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef muisje91 het volgende:
Vinden jullie dit te ver gaan?
[ afbeelding ]
push up zwembroek posten
Ja. Ik heb er even een mod geattendeerd op jouw post.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef muisje91 het volgende:
Vinden jullie dit te ver gaan?
[ afbeelding ]
push up zwembroek posten
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef muisje91 het volgende:
Het ergste vind ik nog dat hij op de NOS website stond
Arm dier.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef muisje91 het volgende:
Het ergste vind ik nog dat hij op de NOS website stond
Aardappelen en winterpenen doen het ook goed.quote:
1, 2, 4, HONDERD. Ik kan het allemaal.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:28 schreef Bravebart het volgende:
Fuck it weet je wel, I got the skills.
XDquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
1, 2, 4, HONDERD. Ik kan het allemaal.
Hi heimengens,quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hehe, jij zal 'm als een van de weinigen hier kennen denk ik
Daar gaat het me ook niet omquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Care gast. Je hebt er niks aan tot je een 4 hebtAlhoewel. Je kunt 'm als condoom gebruiken.
euh nee?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:54 schreef VASND het volgende:
Hijman, zit je nou heel de week al over dat ipwnschild te ouwehoeren?
Als jongetjes dat doen is het ranzigquote:
Haha.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:12 schreef Daniane het volgende:
Hé Do nog bedankt voor je leuke smsje trouwens
zag hem bij toeval want ik heb eigenlijk n nieuw nummer.
Ik ben gisteren geweest!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:00 schreef Hyman het volgende:
Ik moet echt zo nodig naar de kapper, niet normaal
In Denemarken heb je veel lekkere wijven.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:13 schreef gewoonfaye het volgende:
"google toolbar heeft deze pagina voor u vertaald vanuit het Deens"
SINDS WANNEER IS FOK! DEEENS?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:00 schreef Hyman het volgende:
Ik moet echt zo nodig naar de kapper, niet normaal
Heeft u lange haren meneer ?quote:
Noorwegen meerquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:15 schreef MarkM het volgende:
[..]
In Denemarken heb je veel lekkere wijven.
In Finland ookquote:
Ulgh had ik ook met me profielwerkstuk mocht alleen in 1 dag 7000 woorden neerknallen ,quote:
quote:
Probleem is dat het een wetenschappelijk essay is wat ik dus nog helemaal zelf moet gaan lopen samenstellen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 00:24 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ulgh had ik ook met me profielwerkstuk mocht alleen in 1 dag 7000 woorden neerknallen ,
Essays voor engels 5000 woordenheb nu een godganze tering hekel aan lange werkstukken
Ja ik mag volgend jaar weerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:27 schreef VASND het volgende:
[..]
Probleem is dat het een wetenschappelijk essay is wat ik dus nog helemaal zelf moet gaan lopen samenstellen.
Kanalopathieën, 3x [ afbeelding ]
omg waiiiiiiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 00:28 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja ik mag volgend jaar weerga Technische Natuurkunde doen in Delft
dus zal mijn fair share wel krijgen
Ben ik weer.quote:
Ja denk je dat het erg is ik ga HBO doen maar een instroom programma voor de TUquote:
Overdrijf niet man.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:32 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja denk je dat het erg is ik ga HBO doen maar een instroom programma voor de TUdus zodra ik mijn P heb dan kan ik helemaal me leven opgeven
Morgen feestjes hier, feestjes daar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Nobody else tududu. MORGEN VRIJ JA EINDELIJK GODVERDOMME
Ik heb voorgangersquote:
Ja heb havo met nogal hoge cijfers afgesloten zonder ook maar iets te doenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:34 schreef VASND het volgende:
Oh en het is een zware studie, zeker als je van havo af komt!
Wat voor opleiding doe je dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:35 schreef VASND het volgende:
En dan dag erna weer gaan leren voor Thermodynamica![]()
Kwartetteketet
Moleculaire Levenswetenschappen (MLW). @ Radboud in Nijmegen.quote:
Klinkt moeilijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Moleculaire Levenswetenschappen (MLW). @ Radboud in Nijmegen.
Gezamelijk eerste jaar met Scheikunde en Natuurwetenschappen.
Klinkt iig leukquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Moleculaire Levenswetenschappen (MLW). @ Radboud in Nijmegen.
Gezamelijk eerste jaar met Scheikunde en Natuurwetenschappen.
Wat precies heeft dat te maken met je vervolgopleiding?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:36 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja heb havo met nogal hoge cijfers afgesloten zonder ook maar iets te doen
Heb ik ooit gezegd dat ik het erg vond?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Allemaal leuk en aardig enzo, maar daar kies je nog altijd zelf voor. JIJ kiest ervoor om die opleiding te gaan doen en daar moet je dus ook de consequenties van dragen. En als je het niet aankunt, moet je het gewoon niet gaan doen. Kijk, je kan de HAVO wel met hoge cijfers afgesloten hebben, maar dat zegt niks. Ik heb de HAVO ook met hoge cijfers afgesloten; so what?
En niet iedere beta student is een nerd, mijn vriend al helemaaaaal niet.
Dat ik niet iemand ben die heeft moeten zwoegen om de havo te halen ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat precies heeft dat te maken met je vervolgopleiding?
Ja. Maar dat heeft verder weinig met je vervolgopleiding te maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:41 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Dat ik niet iemand ben die heeft moeten zwoegen om de havo te halen ?
Ja, ziekelijk die temperatuur.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Morgen geen zak uitvoeren, het wordt 37 graden hier.![]()
Links of rechts?quote:
Nou ja als ik met 6 'jes overga of met 9'ens en dan vooral voor betá laat toch wel zien dat ik aanleg heb om zoiets te gaan doen en dat ik dan van havo af kom tjaa dat maakt dan opzicht ook weinig uitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Maar dat heeft verder weinig met je vervolgopleiding te maken.
Sowquote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 00:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Allemaal leuk en aardig enzo, maar daar kies je nog altijd zelf voor. JIJ kiest ervoor om die opleiding te gaan doen en daar moet je dus ook de consequenties van dragen. En als je het niet aankunt, moet je het gewoon niet gaan doen. Kijk, je kan de HAVO wel met hoge cijfers afgesloten hebben, maar dat zegt niks. Ik heb de HAVO ook met hoge cijfers afgesloten; so what?
En niet iedere beta student is een nerd, mijn vriend al helemaaaaal niet.
Mja, maar HBO-niveau lijkt me heel wat anders dan Havo. Tuurlijk geeft het wel aan dat je er aardig goed in bent, maar dan nog heel veel stelt het imo niet voor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:43 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nou ja als ik met 6 'jes overga of met 9'ens en dan vooral voor betá laat toch wel zien dat ik aanleg heb om zoiets te gaan doen en dat ik dan van havo af kom tjaa dat maakt dan opzicht ook weinig uit
Nee ok maar het maakt wel wat uitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, maar HBO-niveau lijkt me heel wat anders dan Havo. Tuurlijk geeft het wel aan dat je er aardig goed in bent, maar dan nog heel veel stelt het imo niet voor.
Weet je het zeker? TN is misschien wel de lastigste studie hier en zelfs mensen die met gemak VQO hebben doorlopen bijten zich er nog stuk op. Je mag wel van heel heel goeie huize komen wil je dat als havist gaan cheffenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:32 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja denk je dat het erg is ik ga HBO doen maar een instroom programma voor de TUdus zodra ik mijn P heb dan kan ik helemaal me leven opgeven
Valt tegen hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:43 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nou ja als ik met 6 'jes overga of met 9'ens en dan vooral voor betá laat toch wel zien dat ik aanleg heb om zoiets te gaan doen en dat ik dan van havo af kom tjaa dat maakt dan opzicht ook weinig uit
Bartje. Hoi.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet je het zeker? TN is misschien wel de lastigste studie hier en zelfs mensen die met gemak VQO hebben doorlopen bijten zich er nog stuk op. Je mag wel van heel heel goeie huize komen wil je dat als havist gaan cheffen
Ik weet het en ik zal dingen moeten gaan opofferen en dat wil ik best doen en ik heb een goede inzet dus het moet gaan lukkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet je het zeker? TN is misschien wel de lastigste studie hier en zelfs mensen die met gemak VQO hebben doorlopen bijten zich er nog stuk op. Je mag wel van heel heel goeie huize komen wil je dat als havist gaan cheffen
Wat was je eindexamencijfer voor natuurkunde en wiskunde?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:50 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik weet het en ik zal dingen moeten gaan opofferen en dat wil ik best doen en ik heb een goede inzet dus het moet gaan lukken
Ohaiquote:
Deed/doe je er nu wel wat voor dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 00:50 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik weet het en ik zal dingen moeten gaan opofferen en dat wil ik best doen en ik heb een goede inzet dus het moet gaan lukken
Natuurkunde een 9,3 en wiskunde 8,1quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat was je eindexamencijfer voor natuurkunde en wiskunde?
Wie niet waagt, wie niet wint. Gewoon proberen. De drive is er.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:50 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Jij doet SP nog iets?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik snap niet waarom mensen altijd zo afkatten op een "makkelijke" opleiding. Ik doe in de meeste mensen hun ogen ook een hele simpele opleiding (doe ik ook hoor, daar niet van), maar het is niet zo dat ik daar geen baan in kan vinden?Desnoods ga ik doorstuderen.
De moeilijkste varianten neem ik aan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:51 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Natuurkunde een 9,3 en wiskunde 8,1
Hihi hoiquote:
Ja Wiskunde B en Natuurkunde is nog maar 1 deel vanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De moeilijkste varianten neem ik aan?Dan zit je qua natuurkunde wel goed iig
Dat is natuurlijk dan wel wat anders.quote:
Dan zou het moeten lukkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:52 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja Wiskunde B en Natuurkunde is nog maar 1 deel van
Nee een vriendin van mij deed SPW en doet SPH en dat zijn zulke makkelijke opleidingen ik heb even gekeken en sommige dingen die slaan echt nergens opquote:
Ligt eraan waar je studeert. Ik krijg vrij pittige dingen voor een sociale opleiding. Op de meeste krijg je toch geen marketing en beleid.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:54 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nee een vriendin van mij deed SPW en doet SPH en dat zijn zulke makkelijke opleidingen ik heb even gekeken en sommige dingen die slaan echt nergens op
Jaaaaa, jij past wel in Delftquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:54 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nee een vriendin van mij deed SPW en doet SPH en dat zijn zulke makkelijke opleidingen ik heb even gekeken en sommige dingen die slaan echt nergens op
Haha laten we dat maar hopen danquote:
Tamara zal ons dan wel opvangenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Iedereen zeikt mijn opleiding af.Zullen we het dan maar afschaffen, zodat jullie als jullie later oud en dement zijn, we jullie gewoon in de poep laten rollen?
Je doet toch niet echt SPH hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Iedereen zeikt mijn opleiding af.Zullen we het dan maar afschaffen, zodat jullie als jullie later oud en dement zijn, we jullie gewoon in de poep laten rollen?
Delftquote:
Na mijn tentamens gaan we dat wel eens doen gastquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik pas ook wel in Delft gast. Maar dan in een café met een pul bier
Omdat het dan LIJKT alsof je er niet uithaalt wat er inzit. Verschil is bijv als je Havo hebt afgemaakt en dat er dan twee mensen moeten kiezen. De een kies kinderopvang, de andere gaat zijn P halen en Technische Natuurkunde op de TU doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik snap niet waarom mensen altijd zo afkatten op een "makkelijke" opleiding. Ik doe in de meeste mensen hun ogen ook een hele simpele opleiding (doe ik ook hoor, daar niet van), maar het is niet zo dat ik daar geen baan in kan vinden?Desnoods ga ik doorstuderen.
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:
Nee totaal niet maar ik vond het best goed gegokt zoquote:
Ik wil Psychologie gaan doen, maar ik wil wel eerst verzekerd zijn van een diploma en niet halverwege mijn uni studie erachter komen "OH KUT DIT IS NIKS VOOR MIJ!!" terwijl ik al op mijn 3e opleiding zou zitten dan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat het dan LIJKT alsof je er niet uithaalt wat er inzit. Verschil is bijv als je Havo hebt afgemaakt en dat er dan twee mensen moeten kiezen. De een kies kinderopvang, de andere gaat zijn P halen en Technische Natuurkunde op de TU doen.
Mja, dat is gewoon slim. Iets achter de hand hebben wat je wel boeit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil Psychologie gaan doen, maar ik wil wel eerst verzekerd zijn van een diploma en niet halverwege mijn uni studie erachter komen "OH KUT DIT IS NIKS VOOR MIJ!!" terwijl ik al op mijn 3e opleiding zou zitten dan.
Ach ja, ik doe nog steeds geen SJD en ga ervan uit dat ik een startsalaris heb van 2400 bruto in de maand.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:57 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nee totaal niet maar ik vond het best goed gegokt zo
Oh makkie!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach ja, ik doe nog steeds geen SJD en ga ervan uit dat ik een startsalaris heb van 2400 bruto in de maand.
Ja en ik zou nooit een natuurkundige studie willen doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:59 schreef VASND het volgende:
Tis gewoon een heel andere richting.
Ik zou 'm nooit willen en kunnen doen, beiden met elkaar verband houdend.
Twee vrienden gaan er studeren dus ik zal er wel een aantal keer te vinden zijn komend jaar.quote:
Wat gaan ze doen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Twee vrienden gaan er studeren dus ik zal er wel een aantal keer te vinden zijn komend jaar.
Ik denk 2/3quote:
Jij zit ook in Delft neem ik aanquote:
De een werktuigbouw, de andere zat eerst te twijfelen tussen werktuigbouw en bouw maar gaat nu uiteindelijk voor IO.quote:
Jepsquote:
Dat valt tegen, mijn branche is niet zo lucratiefquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij casht straks 6000 gast. Groteske kabbelende kennisbron dat je bent
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De een werktuigbouw, de andere zat eerst te twijfelen tussen werktuigbouw en bouw maar gaat nu uiteindelijk voor IO.
Neenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:04 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
En zit je ook nog bij een studenten vereniging ?
Klopt. Militair douchen en een spaarbiggetje voor jou gast!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat valt tegen, mijn branche is niet zo lucratief
Jeeeej!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:05 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Klopt. Militair douchen en een spaarbiggetje voor jou gast!
K top ben het ook niet van plan denk dat veel mensen het studeren vergeten en teveel feestenquote:
Oh dat doe je ook wel zonder dat je lid bent hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:05 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
K top ben het ook niet van plan denk dat veel mensen het studeren vergeten en teveel feesten
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:06 schreef VASND het volgende:
Studieverenigingen zijn sowieso veel toffer.
Is dat serieus zo ja? Ik kreeg al een mail van zo'n Studievereniging, maar er staat nou niet echt heel duidelijk wat het precies inhoudt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:06 schreef VASND het volgende:
Studieverenigingen zijn sowieso veel toffer.
Ok heb alleen echt geen flauw idee wat me te wachten staat vanaf 31 augustus want heb nog vrij weinig gehoord behalve die feestweken die precies zijn als ik op vakantie benquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat doe je ook wel zonder dat je lid bent hoor
Het is meer dat ik er geen tijd voor wil vrijmaken en zelf wel bepaal wie mijn vrienden zijn
Uuuh, die regelt alles wat met je studie te maken heeft? Boeken, escursies, open dagen, introweekenden, borrels, feesten, bla bla bla.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is dat serieus zo ja? Ik kreeg al een mail van zo'n Studievereniging, maar er staat nou niet echt heel duidelijk wat het precies inhoudt.
Dat is wel zuur dat je die mist, maar die kan je eventueel altijd de jaren daarna nog lopenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:09 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ok heb alleen echt geen flauw idee wat me te wachten staat vanaf 31 augustus want heb nog vrij weinig gehoord behalve die feestweken die precies zijn als ik op vakantie ben
Ja, dat kan best dat weet ik nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, die regelt alles wat met je studie te maken heeft? Boeken, escursies, open dagen, introweekenden, borrels, feesten, bla bla bla.
Ok maar is er ook nog een soort kennismaking met de klas ofzoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is wel zuur dat je die mist, maar die kan je eventueel altijd de jaren daarna nog lopen
Klas, aaaahwquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:12 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ok maar is er ook nog een soort kennismaking met de klas ofzowant ik hoor dat iedereen dat heeft heb er alleen nog niks over gehoord
Idd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 01:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, die regelt alles wat met je studie te maken heeft? Boeken, escursies, open dagen, introweekenden, borrels, feesten, bla bla bla.
Hehehehe ik moest best wel lachen. Goeie afwisseling in deze, best wel suffe, conversatie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:09 schreef NoelGallagher het volgende:
STOP JE LEUTER IN EEN KLEUTER, JALALALALALAL
Ja het middelbare school zit er nog lekker inquote:
Het is een jaar vanaf nuquote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 01:12 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ok maar is er ook nog een soort kennismaking met de klas ofzowant ik hoor dat iedereen dat heeft heb er alleen nog niks over gehoord
Point taken gast.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hehehehe ik moest best wel lachen. Goeie afwisseling in deze, best wel suffe, conversatie.
Jij wel, ik minder.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 01:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Studieverenigingen yay. Ik heb ook wel motivatie zonder zo'n ding.
Ja ik dacht dat ik het poste shit had zeker jaar moeten neer zettenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Het is een jaar vanaf nu.
Krijg je ook vast nog wel les in, academisch lopen hoeren.
Trustequote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Point taken gast.
Ik ga maar weer een slaappoging doen![]()
Zo saai ja?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hehehehe ik moest best wel lachen. Goeie afwisseling in deze, best wel suffe, conversatie.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Point taken gast.
Ik ga maar weer een slaappoging doen![]()
Lol het begin van de conversatiequote:
Jawel, ben van nature zo.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 01:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien zit je dan niet op de goede opleiding.
Truste gast!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 01:16 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Lol het begin van de conversatie![]()
Succes nog ik smeer hem![]()
VICTORIE.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 01:16 schreef Heroinjunk het volgende:
IK HEB EEN MUG GEDOOD.
dta kun je nie maken waiwaiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:16 schreef RoBro het volgende:
hoeren neuken niet betalen jelelellelelelelelle
Lijkt me niks leukerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Truste gast!
Lekker dromen over Nernstvergelijkingen.
Werd vroeger echt helemaal gek als ik een mug op mn kamer had en wilde slapen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 01:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Inderdaad, anders heb ik morgen jeuk.
Ze zoemen altijd zo.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Werd vroeger echt helemaal gek als ik een mug op mn kamer had en wilde slapen.
Best dat ie stak maar ik kon er niet van slapen dus ik heel die nacht lopen jagen met een kussen.
Nu heb ik een kat die ze op eet.
haha geode grap mang lekker mama pesten kawaiikawaiiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:19 schreef RoBro het volgende:
[..]
als jouw moeder was niet maar normaliter wel waiwai kawawawawaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wist je dat er een land meedeed aan het WK, waar jouw voornaam in zit?![]()
![]()
Ivoorkust!!!![]()
![]()
als je vindt dat ik hiermee je moeder pest ben je wel een ekte eckte zero maar ok ik wist stiekem wel beter dus ok no spangquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
haha geode grap mang lekker mama pesten kawaiikawaii
[IVO-POR] linksboven in de hoek van de tv.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 01:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wist je dat er een land meedeed aan het WK, waar jouw voornaam in zit?![]()
![]()
Ivoorkust!!!![]()
![]()
TiVo is een Amerikaans tv-on-demand systeemquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:22 schreef VASND het volgende:
[..]
[IVO-POR] linksboven in de hoek van de tv.
Hi-La-Risch.
That about sums it up.quote:
waiwai.quote:
oke gene haat voor jou alleen lobiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:22 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je vindt dat ik hiermee je moeder pest ben je wel een ekte eckte zero maar ok ik wist stiekem wel beter dus ok no spang
waiwaiwelterustequote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:24 schreef Heroinjunk het volgende:
waiwai ik ga slapen en mijn laptop is HOT waiwai
Klere uit foto aan waiiiiiiiiiii waiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 01:24 schreef Heroinjunk het volgende:
waiwai ik ga slapen en mijn laptop is HOT waiwai
Hihi hij is geen meisje hij mag dat niet.quote:
Wat kom je me hier volgen Jap?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:27 schreef Japsnars het volgende:
Jongens, iemand uit hilversum hier? Braddie wil een meet houden.
okquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Hihi hij is geen meisje hij mag dat niet.
Volgens mij volg jij mij.quote:
Die dingen zijn chill, ook eentje hier liggen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 01:32 schreef Schieganger het volgende:
zo, even de Braun Bodycruizer gebruikt. Vandaag gekocht. Werkt gewoon voor je baard
niet op je aders richten he anders waiwai loco ambulance voor je housequote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:32 schreef Schieganger het volgende:
zo, even de Braun Bodycruizer gebruikt. Vandaag gekocht. Werkt gewoon voor je baard
tan2 lauwquote:
4 wat?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Die dingen zijn chill, ook eentje hier liggen.
4?
Een weggedraaid hoofd en haar dat haar tieten bedekt, niet genoeg dus.quote:
Hmm.. je hebt gelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een weggedraaid hoofd en haar dat haar tieten bedekt, niet genoeg dus.
U faalt jammerlijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 02:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn rechterbil is morgen paars.
Ik moest zonodig op iemands rug klimmen in een faalmoshpit, die omviel en mij op het podium gooide.
Echte bazen gebruiken mesjesquote:
Maar mesjes werken veel beter.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Echte bazen gebruiken mesjes
Goedemorgen btw![]()
Ik zeg toch, mesjes ftwquote:
Bolletje pretvet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:55 schreef Blaxje het volgende:
http://dannyfotografie.hy(...)hotoItemPage_Profile
Waarom doen mensen dat. Ik geef nu over.
Daarom dacht ik ook fuck de voorschriften hier, en zit ik in een Hawai-print zwembroek hier te werkenquote:
3 keerquote:
ach ik kan het gooien op dat ik net wakker benquote:
Kijk mama, zonder handen! Kijk mama, zonder tandenquote:
Ik heb ook altijd 't idee met dit weer in de trein, dat ik me in een veewagon op weg naar Polen bevindquote:
Ik ga straks lekker zwemmen!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd 't idee met dit weer in de trein, dat ik me in een veewagon op weg naar Polen bevindDruk en extreem warm
![]()
Is ook jammer dat ik dan verwacht verkoelend nat gespoten te worden bij het station, maar er niks gebeurd![]()
Ik hou daar niet vanquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik hou daar niet vanVerder dan met mn voeten in het water aan de waterkant liggen kom ik niet
quote:
Gok zo dat dat m was..quote:
Viesbahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |