SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel, maar ze kijkt wel naar Bold & the Beautiful.
Je vergeet interpunctie aan het eind van je zin.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:18 schreef Acinonyx het volgende:
TS claimt superieur te zijn maar gebruikt tegelijk geen interpunctie aan het eind van een zin![]()
![]()
Hhahahaha.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je vergeet interpunctie aan het eind van je zin.
98% van de tijd doe ik dat wel gewoon.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:18 schreef Acinonyx het volgende:
TS claimt superieur te zijn maar gebruikt tegelijk geen interpunctie aan het eind van een zin![]()
![]()
jah soms wellus maar ik kan bst goed typen hoor!!!!!!!!! nou doei he tot horens hahaquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je vergeet interpunctie aan het eind van je zin.
Leugens, ze heeft geen hyves.quote:
Ze weet wel hoe mijn penis werkt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn moeder weet gelukkig niet hoe msn werkt
Inderdaad, want ze heeft hem dagelijks gewassen 5 jaar geleden toen je nog 5 was.quote:
Kankerstoer ouwe, moedergrapjes!!quote:
Deze post blinkt ook niet echt uit in intelligentie. Ik vrees dat je op de rand van zwakzinnigheid zit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kankerstoer ouwe, moedergrapjes!!
Ik had hem niet beter kunnen bedenken.
Sukkeltje
Zit ik ook, en nu?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deze post blinkt ook niet echt uit in intelligentie. Ik vrees dat je op de rand van zwakzinnigheid zit.
Wil je mijn aandoening hierbuiten laten?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Inderdaad, want ze heeft hem dagelijks gewassen 5 jaar geleden toen je nog 5 was.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kankerstoer ouwe, moedergrapjes!!
Ik had hem niet beter kunnen bedenken.
Sukkeltje
Dat verklaart dit soort postgedrag. Heel goed dat je het zelf inziet, de volgende stap is kijken of je je postgedrag aan kan passen en er enige beschaving in kan leggen.quote:
Neequote:Op donderdag 1 juli 2010 20:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat verklaart dit soort postgedrag. Heel goed dat je het zelf inziet, de volgende stap is kijken of je je postgedrag aan kan passen en er enige beschaving in kan leggen.
Kap eens met baggeren!quote:
Haha, inderdaad! die van mij typt steeds sneller trouwens, echt leuk om te zienquote:
Ze is lekker hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:38 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Haha, nui krijgt ze allemaal spammerdespammspamm!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |