Wat is er met Alberto? zat ie weer te confronteren?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:28 schreef -Willempie- het volgende:
De enige keer dat het een beetje SBS werd was toen Gerard en Alberto te gast waren, verder is het top entertainment.![]()
Heb je dat gemist? Met zo'n naam? Dat dit kan..quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:31 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Wat is er met Alberto? zat ie weer te confronteren?
Ooh ja, vergeten. Als commerciele omroep-kijkers opgefokt raken dan rossen ze er gelijk op los.quote:
Blijkbaar,quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:31 schreef Groningert het volgende:
[..]
Heb je dat gemist? Met zo'n naam? Dat dit kan..
Alberto gaat underkuffer bij de FIFA om Blatter te exposen, zei hij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:34 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Blijkbaar,was zeker bij een vroege uitzending? grote kans dat ik nog op me strandlaken lag..
Hm, zou kunnen. Volgens mij was hij degene die zei dat Robben beter dan Messi is, weet t niet zeker.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:34 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Blijkbaar,was zeker bij een vroege uitzending? grote kans dat ik nog op me strandlaken lag..
En niemand die het ziet!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alberto gaat underkuffer bij de FIFA om Blatter te exposen, zei hij.
Jullie eigen topic is zeker niet boeiend dat je hier komt vervelenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh ja, vergeten. Als commerciele omroep-kijkers opgefokt raken dan rossen ze er gelijk op los.
Iedereen aan te raken enzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:31 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Wat is er met Alberto? zat ie weer te confronteren?
SBS6-publiek is gezelliger.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:35 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Jullie eigen topic is zeker niet boeiend dat je hier komt vervelen
Derksen vindt dat ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |